“Stijlvol restaurant, waar voor je geld”
Beoordeling van Restaurante Amar

Restaurante Amar
Geclassificeerd als nr. 1 van 350 Restaurants in Castelldefels
Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
9 juli 2016 beoordeeld

Voor de betere en verzorgde keuken in Castelldefels is Amar een aanrader. Het restaurant is ook goed bekend bij de inwoners en Barcelonezen die er op vakantie zijn. Zonder tijdig reserveren zal je 's avonds geen tafel meer kunnen krijgen. Voor een restaurant van deze kwaliteit is de prijs zeker schappelijk. Een werkelijke aanrader (hoofdschotel) os de 'lubina a la sal' (de zeebaars, bereid in een korst van zout).

Schrijf een beoordeling

26 september 2015 beoordeeld

Eén van de beste restaurants tijdens onze Spaanse reis. Glaasje cava bij aankomst en na het eten ook nog kleine attenties, allemaal van het huis.
Het eten was ongelooflijk lekker! Bediening was zeer hartelijk, het is alsof je bij 2 gezellige nonkels gaat eten. Ze hebben een klein gezellig terras achteraan, waar je kunt genieten van de heerlijke gerechten onder de bomen. Grote porties. Een echte aanrader!

15 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Kan dit restaurant van harte aanbevelen.Hier komt alles goede samen. Heel vriendelijke ontvangst, goede service en uitstekend eten. Ik kom er all sinds jaren en was nog nooit teleurgesteld.

1 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Als afsluiter samen met mijn zoon gaan eten! Tripadvisor gaf ons deze tip en inderdaad bijzonder lekker maar de porties zijn groot. Ook al zou je alles willen proeven, beperk je tot een hoofdgerecht. De suggesties zijn een aanrader!! We will be back!

16 augustus 2015 beoordeeld

Heerlijk gegeten, vooraf glas cava met amuse van het huis, vervolgens heerlijke vis-voorgerecht en perfecte hoofgerechten.
Aanrader.

Reizigers die Restaurante Amar bekeken, bekeken ook

Castelldefels, Provincie Barcelona

In Restaurante Amar geweest? Deel je ervaringen!