“Het beste restaurant in Castelldefels Playa ”
Beoordeling van Restaurante Amar

Restaurante Amar
Geclassificeerd als nr. 1 van 384 Restaurants in Castelldefels
Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
15 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Kan dit restaurant van harte aanbevelen.Hier komt alles goede samen. Heel vriendelijke ontvangst, goede service en uitstekend eten. Ik kom er all sinds jaren en was nog nooit teleurgesteld.

1 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Als afsluiter samen met mijn zoon gaan eten! Tripadvisor gaf ons deze tip en inderdaad bijzonder lekker maar de porties zijn groot. Ook al zou je alles willen proeven, beperk je tot een hoofdgerecht. De suggesties zijn een aanrader!! We will be back!

16 augustus 2015 beoordeeld

Heerlijk gegeten, vooraf glas cava met amuse van het huis, vervolgens heerlijke vis-voorgerecht en perfecte hoofgerechten.
Aanrader.

4 augustus 2015 beoordeeld

lekker eten en zeer goede bediening. Mooi aangekleed en zeer goed verzorgd.
het eten was echt vers bereid en smaakvol.

23 juli 2015 beoordeeld

Een onvergetelijke ervaring ! Alles is top : het eten, de service, de vriendelijkheid , de desserts, ...ik kan nog wel even doorgaan ! De enige waarschuwing die ik geef : de porties zijn enorm groot ! Op zich echter geen probleem want wat je niet opkrijgt wordt zonder probleem ingepakt zodat je er achteraf nog van kan genieten ! Wij zijn er 2 keer op 1 week gaan eten en 2 keer werden we ontvangen alsof we er al jaren stamgast waren.

Reizigers die Restaurante Amar bekeken, bekeken ook

Castelldefels, Provincie Barcelona

In Restaurante Amar geweest? Deel je ervaringen!