“Prettige attente bediening en heerlijk eten!”
Beoordeling van Restaurante Amar

Restaurante Amar
Geclassificeerd als nr. 1 van 350 Restaurants in Castelldefels
Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
16 augustus 2015 beoordeeld

Heerlijk gegeten, vooraf glas cava met amuse van het huis, vervolgens heerlijke vis-voorgerecht en perfecte hoofgerechten.
Aanrader.

Schrijf een beoordeling

4 augustus 2015 beoordeeld

lekker eten en zeer goede bediening. Mooi aangekleed en zeer goed verzorgd.
het eten was echt vers bereid en smaakvol.

23 juli 2015 beoordeeld

Een onvergetelijke ervaring ! Alles is top : het eten, de service, de vriendelijkheid , de desserts, ...ik kan nog wel even doorgaan ! De enige waarschuwing die ik geef : de porties zijn enorm groot ! Op zich echter geen probleem want wat je niet opkrijgt wordt zonder probleem ingepakt zodat je er achteraf nog van kan genieten ! Wij zijn er 2 keer op 1 week gaan eten en 2 keer werden we ontvangen alsof we er al jaren stamgast waren.

17 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst TripAdvisor gebruikt om een goed restaurant te vinden. Wij komen al jaren in Castelldefels en hebben al veel restaurants gezien en wilde een keer wat anders. Dus waarom niet het nr 1 restaurant volgens TripAdvisor. Wij met kinderen van 11 maanden, 5 jaar en 12 jaar uit eten. Wel vroeg gegaan, om 20:00 uur, en we werden uiterst vriendelijk ontvangen. Direct werd een lekkere cava geserveerd inclusief een paar heerlijke hapjes. Wij hebben alleen een hoofdmenu gekozen in verband met het tijdstip voor de kinderen. Het eten was echt heerlijk, de bediening zeer vriendelijk ook naar de kinderen en de entourage zeer netjes, strak modern. En de prijs kwaliteit verhouding is uitstekend!! Een echte aanrader!!

26 juni 2015 beoordeeld

Uitstekend restaurant. Enkel superlatieven zijn hier van pas. Super ontvangst: Reeds bij aankomst krijg je van het huis een lekkere cava aangeboden. Na bestelling volgen steevast een aantal door de patron geselecteerde hapjes (gerookte zalm, schelpjes,...). Aanrader is de zeebrasem maar ook de paëlla is top. Gevolg: een restaurant dat je zeker meer dan éénmaal moet bezoeken bij je verblijf in Castelldefels.

Reizigers die Restaurante Amar bekeken, bekeken ook

Castelldefels, Provincie Barcelona

In Restaurante Amar geweest? Deel je ervaringen!