Beoordeeld op 30 januari 2020

Een week lang genoten op Lanzarote.
Hotel was prima en deed onze verwachtingen overtreffen. Groot zwembad, ruime kamers. Eten was goed, misschien iets meer variatie had wenselijk geweest. Auto huren via hotel verliep perfect. Misschien een idee om bij de poolbar met nummers te werken in plaats van een belletje. Soms was er verwarring voor wie het eten was bedoeld. Al met al een hele goede ervaring gehad. Zou er zeker nog een keer terug komen.

Datum van verblijf: januari 2020
ManagerAlyssa, The team fo Labranda Alyssa van LABRANDA Alyssa Suite Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2020

Beste Bryan273,

Ten eerst willen wij u hartelijk bedanken voor de tijd die u genomen heeft om een beoordeling te schrijven over ons Labranda Alyssa suite hotel.

Wij zijn zeer blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf en dat we uw verwachtingen hebben overtroffen, wij waarderen uw mooie woorden heel erg en hopen u zeker nogmaals te mogen ontvangen!

Mede dankzij uw beoordeling kunnen wij de kritieke punten meenemen en er zo alles aan doen om onze standaards hoog te houden en eventuele verbeteringen toe te passen. Om zo ook in de toekomst gasten zoals U pretting verblijf te bieden.

We hopen u graag weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Het team van Labranda Alyssa suite hotel

Beoordeeld op 13 november 2019

Rustig gelegen hotel met zeer vriendelijk personeel en goede service. Ideaal verblijf om een weekje tot rust te komen. Ook een zeer ruim aanbod van eten en drank buiten het ontbijt, de lunch en het diner.

Datum van verblijf: november 2019
ManagerAlyssa, team of Labranda Alyssa van LABRANDA Alyssa Suite Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2019

Beste Hendrikgoemaere,

Namens het Labranda Alyssa Suite hotel willen wij u hartelijk bedanken voor uw beoordeling!

Het verblijdt ons zeer te horen dat u een fijn verblijf bij ons heeft gehad. Als hotel streven wij ernaar om het verblijf van de gasten zo aantrekkelijk en ontspannen mogelijk te maken! We zijn blij dat u genoten heeft van uw vakantie en hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Met gastvrije groet,

Team Labranda Alyssa suite hotel.

Beoordeeld op 11 november 2019

Het was een leuk hotel, het eten was lekker. De schoonmaak van de kamers was maar matig. Het verwarmd zwembad was zalig. De kamers zijn zeer ruim en met een groot terras met ligbedden. De wijn bij het eten was maar matig maar je kon aan verminderde prijs een lekkere wijn bestellen.

Datum van verblijf: november 2019
ManagerAlyssa, team Labranda Alyssa van LABRANDA Alyssa Suite Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2019

Beste Sunshine35811959670,

Wij willen u graag bedanken voor het beoordelen van Labranda Alyssa suite hotel en voor het kiezen van ons hotel voor uw vakantie in Lanzarote.

Wij zijn blij om the horen dat het verblijf u goed is bevallen en dat de kamers naar wens waren. Ook is het fijn om te weten dat u van het eten in ons buffet restaurant heeft genoten.

Nogmaals bedanken wij u voor het kiezen van ons hotel en voor u mooie woorden. Wij hopen u graag weer te mogen verwelkomen in de toekomst.

Het team van Labranda Alyssa suite hotel

Beoordeeld op 16 augustus 2019

Prijs kwaliteit voldeed het niet. Eten was weinig variatie. Elke ochtend hetzelfde. Kaas had geen smaak en de kok kon geen deftig spiegelei bakken. Hotel was voor 80% Engelstalig en voor deze mensen zal het super zijn geweest.

Datum van verblijf: augustus 2019
ManagerAlyssa, Manager van LABRANDA Alyssa Suite Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2019

Beste Saartjes22,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het geven van uw feedback. wij hadden graag gezien dat u een betere ervaring had gehad, maar van uw feedback kunnen wij desondanks enorm veel leren om onszelf te verbeteren. Wij werken er hard aan om onze gasten een fantastische ervaring te bezorgen, maar in dit geval zijn wij blijkbaar tekort geschoten.

Het team van Labranda Alyssa

Beoordeeld op 10 juli 2019

Bij aankomst werden we goed onthaalt, de baliebedienden spraken beiden Nederlands. Bij het binnengaan van de kamer viel meteen op dat deze zeer modern en proper was!
Het eten in het restaurant is iedere dag anders en er is steeds voldoende keuze! Het zwembad en tuinen worden prima onderhouden! s’Avonds was er steeds animatie. Het personeel was telkens enorm vriendelijk.
Het hotel ligt op ongeveer 1km van het strand waar ook een eerste café te vinden is. Op 3km heb je een kleine haven waar wel heel wat toerisme is!

Datum van verblijf: juli 2019
ManagerAlyssa, Front Office Manager van LABRANDA Alyssa Suite Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2019

Beste Rosenbroek,

Bedankt voor je fantastische 5/5 rating en goede commentaar. We zijn blij te weten dat u uw vakantie bij ons heeft genoten en dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan.

Bij LABRANDA Alyssa Suite Hotel is het onze missie om onze klanten zich op hun gemak te voelen en van hun vakantie te genieten.

We verheugen ons op uw volgende bezoek.

Een hartelijke groet,

Het LABRANDA Alyssa Suite Hotel-team.