Beoordeeld op 6 januari 2019

Het was een fijn hotel voor een weekje. Best wat technische mankementen en bij de poolbar (all in) zeer gelimiteerde keuze en wat je dan vroeg was er vaak nog niet. Geen animatie en geen verwarmd zwembad in tegenstelling tot de vermeldingen. Het eten kwam telkens hetzelfde terug maar het was wel zeer lekker. Onthaal was verzorgd en vriendelijk. Als je met drie personen een suite boekt met aparte living verwacht je wel niet dat de derde persoon op de uitklapzetel in de living moet slapen op wat je met moeite een matras kan noemen. We hebben een fijne vakantie gehad omdat we gek zijn op Lanzarote maar teruggaan naar dit hotel zullen we niet doen gezien we voor die prijzen toch nog net iets anders verwacht hadden of in het verleden gehad hebben.

Datum van verblijf: december 2018
ManagerAlyssa, Alyssa suite team van LABRANDA Alyssa Suite Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2019

Beste Familie V,

Ten eerst willen wij u hartelijk bedanken voor het kiezen van ALYSSA SUITE HOTEL als uw vakantie bestemming. Wij zijn uw zeer dankbaar voor uw beoordeling en feedback.

Wij vinden het teleurstellend om te zien dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij willen u er graag op attenderen dat wij weldegelijk animatie aanbieden en dat er 3 keer per week live muziek wordt aangeboden in de sports bar. Daarnaast willen wij ook graag informeren dat ons zwembad van november t/m maart verwarmd wordt.

Desalniettemin zijn wij zeer bij om te horen dat u een prettig verblijf en een fijne vakantie heeft gehad.

Nogmaals dank voor uw feeback.

Het team van Labranda Alyssa suite hotel

Beoordeeld op 3 december 2018

Dit mooie suitehotel bestaat uit kleine 2 onder 1 kap appartementjes. Zij zijn erg ruim, mooi ingericht en goed schoon. Alle appartementjes beschikken over een terras met zitje en ligbedden. Alles ligt in een geweldig mooi en goed onderhouden tuin.Het all-inclusive is hier echt heel goed. Niet elke dag hetzelfde maar telkens weer andere dingen op het menu. Zelfs lunch en diner verschillen. Ook wordt tot het laatste moment alles gewoon aangevuld. Alles is goed vers en heerlijk klaargemaakt.

Datum van verblijf: november 2018
ManagerAlyssa, The team of Labranda Alyssa suite hotel van LABRANDA Alyssa Suite Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 december 2018

Beste CarlavdG,

Wij willen u hartelijk bedanken voor uw beoordeling en mooie woorden over ons Labranda Alyssa suite hotel!

Het is erg fijn om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad en dat wij aan uw wensen hebben kunnen voldoen. Ook worden wij zeer blij van uw positive commentaren over onze suites, het all/inclusive en het eten in het restaurant.

Graag hopen wij u in de toekomst weer te mogen ontmoeten en wij kijken erg uit naar uw volgend verblijf.
Twijfel dan ook niet om ons persoonlijk te benaderen voor vragen of verzoeken.

Het team van Labranda Alyssa suite

Beoordeeld op 29 augustus 2018

Het concept met bungalows en op terras 2 ligbedden is goed maar er is geen schaduw op de terrassen dus ligt iedereen weer aan het zwembad zodat daar na 9 uur alle ligbedden gereserveerd zijn. Bij aankomst wordt gezegd dat dit niet mag maar er wordt niet tegen opgetreden.
Het zwembad zit ook vol met spelende kinderen met opblaasfiguren, hier heb ik geen probleem mee maar tegenwoordig moeten ze almaar groter en groter zijn, was bijna geen plaats meer voor reguliere zwemmers.
Wij hadden een zogenaamde upgrade van de kamer met zeezicht, dan zit je op in de bungalows met verdieping ( 8 stuks) maar dan is je terras minder dan de helft van de terrassen op de begane grond, zeer klein, je kan amper bewegen met de 2 ligbedden en weeral geen schaduw, het wordt heel warm op deze manier.
Eten is niet slecht maar ook niet top, ontbijt zijn er broodjes maar deze zijn helemaal zacht, niets krokant aan, voor de rest is ontbijt goed. Avondeten is ok, niet meer, niet minder.
Personeel is heel vriendelijk, niets op aan te merken.
Het internet is gratis maar echt snel gaat het niet, verschillende keren dat je geen verbinding had.
's Avonds aan de poolbar is er niet veel plaats, buiten de grote vakantie zal dit voldoende zijn maar nu niet. Er waren dagen waarop het drinken tot 23 uur in plastieken of kartonnen bekertjes werd geserveerd, als suite hotel zou dit niet mogen.
De All In is ook niet spectaculair, ik vroeg een brandy, een Soberano (is een spaans merk dat je ter plaatse voor minder dan 10 euro voor 1 liter koopt) en dit was niet All In, moest je 3.5 euro voor bij betalen. Als je voor een bekend merk moet bij betalen ok maar voor dat?

Dus mijn conclusie, ik zal hier niet meer terugkomen of er moeten wat veranderingen gebeuren.

Datum van verblijf: augustus 2018
ManagerAlyssa, Labranda Alyssa Suite Team van LABRANDA Alyssa Suite Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2018

Beste dirkstandaert,

Ten eerste willen wij u hartelijk bedanken voor uw beoordeling over ons Labranda Alyssa suite hotel.

Wij waarderen uw eerlijke beoordeling en ook zeker voor het benadrukken van gebieden waar wij nog harder aan kunnen werken, om zo de ervaring van onze gasten te verbeteren.

Wij hopen dat u ons nog een tweede kans geeft en hopen zeer dat wij u snel weer kunnen verwelkomen.

Het Labranda Alyssa suite team

Beoordeeld op 21 juli 2018 via mobiele applicatie

De appartementen waren prachtig, precies zoals op de foto's! Je kon zien dat het net gerenoveerd is. Ook het personeel is heel vriendelijk en zijn bereid je te helpen. Het eten was goed. De zwembaden werden goed schoon gehouden en er was genoeg plek zodat niemand moest "vechten" om een ligbedje of parasol!

Datum van verblijf: juli 2018
ManagerAlyssa, Manager van LABRANDA Alyssa Suite Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2018

Beste Xkimmm,

We willen je graag bedanken voor je positive feedback over ons Labranda ALYSSA suite hotel. Het is erg fijn om te horen dat alles naar wens was en dat u genoten heeft van onze faciliteiten.

Wij hopen uw graag weer te mogen verwelkomen!

Het team van Labranda ALYSSA suite

Beoordeeld op 29 maart 2018

Een prachtig hotel bij niets aan op te merken alles zeer proper zeer rustig heel lekker eten personeel super vriendelijk alleen is er bijna helemaal geen animatie dat is wel erg jammer en s avond heb geen drinken op de kamer of je moet met een bekertje naar de kamer en er zijn geen flesjes te verkrijgen maar het zeker een aanrader voor mensen die echt rust willen

Kamertip: Alle kamer zijn okg
Datum van verblijf: maart 2018
ManagerAlyssa, Manager van LABRANDA Alyssa Suite Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 april 2018

Beste speednoel,

Wij willen u hartelijk bedanken voor uw mooie beoordeling over ons Labranda Alyssa Suite hotel en daarnaast stellen wij de 5/5 punten zeer op prijs.

Het doet ons goed te lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad en dat wij aan uw eisen hebben kunnen voldoen met de betrekking tot de hotelfaciliteiten, het eten en het personeel. Daarnaast zijn wij zeer blij dat u ons hotel zou aanraden aan andere gasten en hopen u in de toekomst weer te kunnen verwelkomen.

Het management team.