9 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Weg van de grote hotelketens. Hier heb je een rustig en kleinschalig hotel, met beperkte animatie maar zeer netjes. Op den duur ken je hier iedereen, van de poetsvrouw tot de ochtendkok. Adult only. Enkel de katten maken lawaai.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
hdhotels01, Gerente van Pueblo Marinero, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 oktober 2017

Dear paisthebest

thank you for your review about our quiet hotel.

Regards

Raul Cabrera

8 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de vierde keer hier, wat een top plek! Zo heerlijk, ik kan mij geen betere plek bedenken voor een heerlijke vakantie. Super vriendelijke mensen en natuurlijk Pako, hij is echt degene die mensen bij elkaar brengt. Wij zijn geloof ik de enige Nederlanders in het complex maar door zijn benadering hebben wij ook leuk contact met een aantal overige gasten.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner

Dear Gonnie,

Dankewel! We appreciate your comments and would be happy to see you a fifth time.

Regards,

Raul Cabrera

17 februari 2017 beoordeeld

Voor deze vakantie hadden we een VIP-appartement geboekt. We hebben een heerlijke vakantie gehad, maar het appartement verdiende echt de benaming VIP niet. Het was wel erg groot met twee slaapkamers, die we ook niet hadden geboekt. De inrichting was zeer matig. Wel prettig dat er in dit hotel geen kinderen mogen kome3n en ook was het ontbijt uitstekend.

Kamertip: Er schijnen appartementen met een betere inrichting te zijn. Ik heb ze niet gezien.
  • Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
hdhotels01, Director General van Pueblo Marinero, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2017

Dear wimenfientje ,

thank you for booking your holidays in our Hotel.

We are very sorry because your experience was not as you expected because room decor was very mediocre.

We are happy to read that you had a lovely holiday and enjoyed an excellent breakfast.

Regards from Lanzarote

Raúl Cabrera

4 januari 2017 beoordeeld

Ervaring als zeer prettig ervaren, zowel facilitair als qua omgeving een erg mooi verblijf. Sommige bedjes aan het zwembad zijn met scheurtjes maar het overgrote deel van het hotel is goed verzorgd. De ligging is perfect, midden in de haven die zeker s'avonds voor mooie plaatjes kan zorgen. Personeel bijzonder vriendelijk die je graag willen helpen. Veel leuke restaurantjes in de buurt, de jazz bar was voor ons een vaste stek!

Er is meer dan genoeg te doen op het eiland en Pueblo Marinero was een uitstekende ervaring!

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
hdhotels01, Gerente van Pueblo Marinero, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 januari 2017

Dear Gerben B

we would like to thank you for your visit last Summer 16 to HD Pueblo Marinero.

We are delighted to read that you enjoyed a nice stay with your girfriend in our hotel . Thank you for your nice comments about the staff and facilities.

Please let me inform you that all circle-beds at the pools were replaced for new ones.

We hope to welcome you back in the future if you come back to Lanzarote,

Kind regards

Raúl Cabrera

25 april 2016 beoordeeld

Een prima hotel centraal gelegen langs de boulevasr. Leuke restaurants in de omgeving. Vriendelijk personeel en schone kamers. Prima prijs kwaliteit verhouding. Leuke omgeving en mooie stranden. Hotel heeft een naturisme zonneterras !

• Verbleef: maart 2016, reisde met een partner