“Samen met vriendin in de zomer van 2016 verbleven in Pueblo Marinero”
Beoordeling van Pueblo Marinero

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Pueblo Marinero
Beoordeeld als nr. 12 van 37 hotels in Playa Blanca
4 januari 2017 beoordeeld

Ervaring als zeer prettig ervaren, zowel facilitair als qua omgeving een erg mooi verblijf. Sommige bedjes aan het zwembad zijn met scheurtjes maar het overgrote deel van het hotel is goed verzorgd. De ligging is perfect, midden in de haven die zeker s'avonds voor mooie plaatjes kan zorgen. Personeel bijzonder vriendelijk die je graag willen helpen. Veel leuke restaurantjes in de buurt, de jazz bar was voor ons een vaste stek!

Er is meer dan genoeg te doen op het eiland en Pueblo Marinero was een uitstekende ervaring!

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
hdhotels01, Gerente van Pueblo Marinero, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 januari 2017

Dear Gerben B

we would like to thank you for your visit last Summer 16 to HD Pueblo Marinero.

We are delighted to read that you enjoyed a nice stay with your girfriend in our hotel . Thank you for your nice comments about the staff and facilities.

Please let me inform you that all circle-beds at the pools were replaced for new ones.

We hope to welcome you back in the future if you come back to Lanzarote,

Kind regards

Raúl Cabrera
Manager

25 april 2016 beoordeeld

Een prima hotel centraal gelegen langs de boulevasr. Leuke restaurants in de omgeving. Vriendelijk personeel en schone kamers. Prima prijs kwaliteit verhouding. Leuke omgeving en mooie stranden. Hotel heeft een naturisme zonneterras !

• Verbleef: Maart, 2016, reisde met een partner
20 april 2016 beoordeeld

Een goed verzorgde basis appartement op een resort met 80 appartementen.
Kids free.leuk zwembad bij de bar waar je iets kunt drinken en eten tot 19.00 uur
Ook is er een super gave animator: Pako
Een super enthousiaste goedlachse surfman die je vrijblijvend vraagt of je mee wil doen met b.v. Watervolley
Kluis aanwezig in apartement en gratis goedwerkende wifi op t resort en in je apartement.
Het resort ligt aan een doodlopende weg . De jachthaven ligt op 4 minuten met leuke restaurantjes.
T dorp is 15 minuutjes lopen
Daar vind je winkeltjes en voor ieder wat wils aan restaurantjes

Verbleef: April, 2016
17 maart 2016 beoordeeld

Een heel goed met wat kanttekeningen omdat volgens ons de hoge waarderingscijfers op zoover en tripadviser niet helemaal terecht zijn. De ruime appartementen zijn behoorlijk gedateerd en de douche geeft pas na lang wachten warm water, het toilet is krap bemeten en een likje verf zou ook geen kwaad kunnen. Toch geen reden om niet te boeken want alles is super schoon,en na een paar dagen ben je wel gewend. Alles buiten de kamer op het terrein van pueblo marino is prachtig, een mooi zwembad, ligstoelen ,alles zoals op de foto's. Super schoonmaak, aardig personeel, niets is te veel en alles met een big smile. De kamers met uitzicht op het zwembad en de zee zijn duidelijk luxer en recent vernieuwd ? In de omgeving prima restaurants en live muziek ( ga vooral naar de Blue Note Club ) en weinig toeristenhap, daarvoor moet je een kilometer de boulevard aflopen. Al met al een prima vakantie op een voor ons ideale plek, de volgende keer de nieuwere kamers boeken ?

Kamertip: De kamers met uitzicht op het zwembad zijn moderner of recent opgeknapt.
  • Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
20 oktober 2015 beoordeeld

Voor de tweede keer naar Pueblo Marinero, wat we eigenlijk nooit doen, twee keer naar een zelfde plek, maar volgend jaar gaan we weer! Het voelt zo goed daar, mensen zijn heel aardig en niet te vergeten "onze" Pako, wat een top gozer is dat, zo gezellig met hem, hij brengt mensen echt bij elkaar. Ligging appartement is perfect, lekker uit de grootste drukte van het centrum, vlakbij de haven, supermarkt, restaurants, autoverhuur, fietsverhuur.

Kamertip: Enkele kamers met zeezicht en uitzicht op boulevard,
  • Verbleef: Oktober, 2015, reisde met een partner
30 juni 2015 beoordeeld

Een heel fijn hotel. Het is meer een appartement met hotel faciliteiten. Hierdoor heb je een aparte slaapkamer en woonkamer. Ideaal. De kamers worden goed schoon gehouden. De ligging is heerlijk rustig. De tuin, zwembad en jacuzzi worden goed onderhouden. Pako, is van het animatie team. Iedere dag komt hij langs voor een praatje en of je mee wilt doen aan een activiteit. Hij dringt gelukkig niet aan, als je daar geen zin in hebt. Maar hij is echt een aanwinst voor het hotel. Bij de receptie staan ze ook altijd voor je klaar, met vragen of problemen. Je kan er goed met engels en duits terecht.

Kamertip: Alle kamers zijn prima. Er zijn ook 3 kamer appartementen. Waarvan sommige met een bovenverdieping.
  • Verbleef: Juni, 2015, reisde met een partner
5 februari 2015 beoordeeld

We hebben het prima naar ons zin gehad. Royaal en schoon appartement, prima bed en badkamer. Tevreden over receptiepersoneel en schoonmaaksters, correct en vriendelijk. Het voor Canarische begrippen tegenvallend weer zullen we hen maar niet aanrekenen. Ligging t.o.v. het net iets moderner en betere Marina Rubicon is een pre. Wifi-bereik was bij ons matig, elders beter.

• Verbleef: Januari, 2015, reisde met een partner
hdhotels01, Gerente van Pueblo Marinero, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 maart 2015

D Carel geschat ,
Dank u voor uw opmerkingen over uw verblijf in het Pueblo Marinero . Blij om te zien dat je graag onze nabijheid van de jachthaven .
Wij hopen u snel weer te zien .
groet,
Fernando
hoofdleraar

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Playa Blanca bekeken
Rubimar Suite ApartHotel
nr. 27 van 37 in Playa Blanca
1.380 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Pueblo Marinero geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Pueblo Marinero

Stijl hotel:
Nr. 5 spahotel in Playa Blanca
Nr. 7 hotel aan het strand in Playa Blanca
Nr. 16 romantisch hotel in Playa Blanca
Prijsklasse: € 82 - € 246 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3,5 ster(ren) — Pueblo Marinero 3.5*
Aantal kamers: 81
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Pueblo Marinero met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Pueblo Marinero Playa Blanca

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?