Beoordeeld op 2 april 2018 via mobiele applicatie

We logeerden hier 3 nachten met 7 volwassenen en 1 kind in villa nr 6. Heel netjes, relatief nieuw, 2 mooie badkamers, 3 leuke slaapkamers en 1 sofabed in de living. Een keuken met alles erop en eraan. Goede bedden en heel mooi linnen. Groot terras met tuinmeubelen en parasol. Leuke zwembaden. Wij waren zeer tevreden.

Er is een piepklein (maar duur) winkeltje in de buurt op 2 min wandelafstand. Maar voor grotere inkopen moet je naar Dino of Spar en dat is toch wel 25 min stappen (3,5 euro met taxi). Een auto is dus geen overbodige luxe maar wij hebben het zonder gedaan.

De dag van je vertrek moet je de villa wel al om 10u verlaten. Toch wel vervelend als je vlucht pas ‘s avonds laat voorzien is. Maar de mensen aan de receptie waren flexibel en hebben ons een kinderbedje en een ruimte ter beschikking gesteld waar ons kleinkindje in de namiddag nog een dutje kon doen.

Er is geen animatie maar wel een redder.

We houden een zeer aangename herinnering over aan ons verblijf.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 27 juni 2016

Wij zijn zeer vergoegd door de uiterst vriendelijke en hulpbereide ontvangst,
Daar wij met 2 personen was ons verblijf groot. De inrichting was degelijk en de omgeving aangepast. Wij hadden een mooi uitzicht op het resort en op de omgeving en op Fuertaventura: Op het groot terras konden wij uitrusten op de ligzetels. De slaapkamers waren groot en de bedden waren degelijk. De 2 badkamers hadden alles wat men verwacht. Een had een bad en in het andere was een douchekabine, zodat wij konden kiezen. In de woonkamer en in één van de slaapkamer waren telvieschermen aanwezig. De keuken was eveneens praktisch. De wooneenheden waren in de heuvel zeer goed ingepland, De tuiinrichting was mooi ingericht. De verbindingswegen waren ook voor behinderte personen praktisch, De zwemkommen naast de restaurant waren zeer zuiver en groot. De watertemperatuur was in orde. Ook was een opzicht dagelijks aanwezig.
De restaurant waar wij halfboard bestelden is klein. Het personeel was zeer vriendelijk. De "breakfast" was overwegend "Englisch", maar wij konden ook anders bestellen. Avonds konden wij uit verschillende menu´s kiezen. Wij hebben een zeer goede herrinering van het Resort en kunnen deze zeer zeker aan onze vrienden aanbevelen.
groetjes van een Belgisch koppel

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 1 augustus 2015 via mobiele applicatie

Wij waren hier met 4 personen in appartement 23a. Een goed uitgerust appartement met vaatwasser, wasmachine, 2 badkamers en airco in de woonkamer en slaapkamers. Om de 3 dagen werd schoongemaakt en kregen we ook schone handdoeken en schoon opgemaakte bedden. Jardines del sol is ongeveer 1,5 km van Flamingo beach en 2 km van het centrum, maar voor ong. € 3,- pak je gemakkelijk en snel de taxi. Wij hebben genoten van ons verblijf en zouden zeker terug komen op Jardines del sol. De eerste week van ons verblijf werd het handdoeken beleid bij het zwembad gerespecteerd, maar in dat is blijkbaar afhankelijk van de voornamelijk Engelse gasten, want in de tweede week werden de ligbedden bij het zwembad al voor 8 uur gereserveerd. Jammer was dat.

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 22 juni 2014

op dit resort is er niets negatief op aan te merken. De appartementen zijn netjes en zalig om in te verblijven. Het personeel aan de receptie zijn fantastisch en behulpzaam. Het zwembad is al even netjes en zo ook de volledige omgeving.

Kamertip: wij hadden kamer rond het zwembad, zeer goede ligging
Datum van verblijf: juni 2014
Beoordeeld op 17 maart 2014

we hebben 13 dagen verbleven in dit prachtige bungalowpark! werkelijk alles is heel proper en schoon. na aankomst moesten we nog even wachten, ons huisje werd nog gepoetst. ondertussen konden we iets eten in Ruby's, een heel tof restaurant met heel vriendelijk personeel en lekkere gerechten tegen heel schappelijke prijzen.
ons huisje was heel rustig gelegen, dicht bij de receptie en zwembad, dit hadden we gevraagd omdat mijn papa in een rolstoel zit en zich dan niet te ver moet verplaatsen. het huisje zelf was heel mooi! 2 grote slaapkamers en badkamers, een volledig uitgeruste keuken en een heel degelijke slaapbank in de leefruimte.
ook speciaal dank u aan de redder om mijn kleine meid constant in de gaten te houden! zowel het zwembad boven als beneden hadden een heel aangename temperatuur. ook heel comfortabele ligzetels die nooit allemaal bezet waren. rustig relaxen dus aan het zwembad!
het enige minpunt was het ontbreken van gratis wifi in het huisje.
we wandelden elke dag naar het centrum van playa blanca (ongeveer 15min) en namen de taxi terug.
kortom, we hadden een geweldige vakantie en komen beslist terug!!!

Kamertip: wij hadden huisje 14A, dicht bij de receptie en zwembad en rustig gelegen, niet aan de baan
Datum van verblijf: maart 2014