Beoordeeld op 22 november 2016 via mobiele applicatie

Kleinschalig oord met appartement huisjes rond zwembad en all inclusive concept !
Huisjes zijn schoon en basic ingericht, prima bedden en badkamers
3x per week verschoning van handdoeken en lakens
Buffetten zijn uitgebreid en kwaliteit eten is prima ( voor elk wat wils)
Concept huisje en all inclusive als heerlijk ervaren
Park ligt aan de zuid kust van Lanzarote en direct aan de zee
Prachtige boulevard om langs te lopen met prachtig uitzicht op de kustlijn

Datum van verblijf: november 2016
AtlanticGardens, Director van Marconfort Atlantic Gardens Bungalows, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 november 2016

Beste klanten, GZandee,

eerst van al het personeel van Marconfort Atlantic Gardens wil u bedanken voor het feit dat gekozen om hun vakantie door te brengen.

Ook willen we bedanken die een moment van uw tijd hebben genomen om te reageren op uw ervaring op deze website. Voor ons is het altijd een verheugend ervaring om te weten dat onze klanten hebben de neiging, want dit kan verbeteren.

Zoals u hebt opgemerkt richten we ons op het leveren van rust en ontspanning voor onze gasten en het creëren van een sfeer van rust, waar er geen haast, geen wachtrijen, en binnen onze mogelijkheden, de best mogelijke service aan al onze klanten zijn beter dan thuis en dat hun verwachtingen zijn meer dan tevreden.

Daarvoor komen we rond het team hotel elke dag aan het werk, en als we aan uw verwachtingen te voldoen, hoe het geval is, kunnen we niet gelukkiger zijn met het werk zijn.

Alle medewerkers van het Marconfort Atlantic Gardens nemen deze gelegenheid om zorgvuldig te begroeten, kijken uit naar uw komst in de nabije toekomst en een nieuwe, ontspannen en rustige vakantie met ons.

Beoordeeld op 8 november 2016

In het voorjaar heel kort voor vertrek geboekt via een grote boekingssite. We wisten niet dat het voor Britten en Duitsers een vakantieperiode was. Daardoor was het iets duurder. We hebben na boeken rechtstreeks een mail gestuurd naar het hotel en gevraagd om een huisje met uitzicht op zee.
Het antwoord was vriendelijk, snel en duidelijk: in verband met drukte konden ze niets beloven!
Onze verrassing was daarom groot toen bleek dat we het huisje met het mooiste uitzicht kregen! TOP!
Huisje zelf is erg basic. Maar oké. De handdoeken wissel was erg onregelmatig. De eerste dagen elke dag daarna om de twee en drie dagen.Werd wel elke dag globaal schoongemaakt.

Ontbijt buffet: Uitgebreid maar geen echte variatie.
Lunch buffet: Af en toe een prima extra gerecht, calamaris, of lekker licht visje.
Diner buffet: Genoeg aanvulling, elke dag wat anders.
Personeel restaurant werkt heel hard en vindt het fijn als dat ook gewaardeerd wordt met een glimlach, praatje en een keer een fooi. Doen dus! Ze verdienen het!

Zwembad prima, genoeg bedjes ondanks de reserveringsdrang van sommige gasten.Tijdens ons verblijf werd een jacuzzi aangelegd wat geen overlast opleverde maar een bron van vermaak was.

Al met al hebben wij een prima relaxed verblijf gehad. We zouden om het uitzicht en service zeker terug gaan. Alleen de de All-inclusive formule hoeft voor ons niet.
Niet dat dat niet goed was maar we gaan liever bij verschillende restaurantjes eten.

Datum van verblijf: april 2016
AtlanticGardens, Director van Marconfort Atlantic Gardens Bungalows, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2016

Beste klanten, Maria P,

Beoordeeld op 24 augustus 2016

het park is goed te noemen maar naar 2weken heb je het wel gezien. bungalow is prima voor 2pers . airco perfect!. genoeg opberg ruimte. sanitair goed,ja je vindt altijd wel wat bv eenmatig douche straaltje maar het is niet anders.. het eten is prima. personeel weet soms niet wat ze doen. MUZIEK overdag is veel te luid!!!. dit echt afbreuk aan het rustige park!!. de ligging van het park is te ver van playa blanca om er zomaar even heen te lopen . in de directe omgeving van het park isNIETS!

Datum van verblijf: augustus 2016
AtlanticGardens, Director van Marconfort Atlantic Gardens Bungalows, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2016

Beste klanten,WimGea,

Beoordeeld op 19 mei 2016

Prima hotel/resort met goede prijs/kwaliteitverhouding. Fijne royale en complete bungalows met een binnenplaatsje, waar we optimaal gebruik van hebben gemaakt. We hadden 1,5 week harde wind(5/6) en dan kon je daar heerlijk beschut in het zonnetje zitten.
Hier en daar kon de bungalow wel "een kwastje" gebruiken, maar verder was het schoon. Wij hadden gevraagd om een rustig gelegen bungalow met zeezicht. Kregen bungalow 418, inderdaad rustig gelegen/half zeezicht en in 20 stappen was je op de boulevard.
Voor het eerst de formule "adults only" uitgeprobeerd en dat was een verademing!
Zelfs bij de zwembaden heerlijk relaxt sfeertje. Bedjes en parasols voldoende.
Hele park ziet er netjes onderhouden uit. Eten/buffet...gezien prijs/kwaliteit was prima in orde, maar niet echt Spaans..... Verwacht geen hoogstandjes maar het eten was goed en gevarieerd, werd zo nodig aangevuld dus altijd voldoende, ook als je laat arriveerde.
Personeel over het algemeen erg vriendelijk en behulpzaam.

Een aanrader is een huurauto te nemen, waardoor je kunt gaan en staan waar èn wanneer je wilt. Het resort ligt buiten het centrum van Playa Blanca in urbanisatie. Via de boulevard 20/30 minuten lopen tot de haven/centrum. Met de auto ben je er in 5 minuutjes.
Lanzarote vonden wij verrassend mooi, ruig met indrukwekkende en afwisselende landschappen......beslist de moeite waard om erop uit te trekken. De wegen zijn uitstekend, de afstanden kort (naar het uiterste noorden rijd je in een uur) en het verkeer is er rustig en relaxt. Veel prachtige en ongerepte plekken gezien.....daarvoor moet je wel van de "gebaande wegen" af........;-)......
We hebben een topvakantie gehad, ondanks het minder goede weer.
En Atlantic Garden was een prima uitvalbasis......! Een echte aanrader!

Datum van verblijf: april 2016
AtlanticGardens, Director van Marconfort Atlantic Gardens Bungalows, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 mei 2016

Beste klanten, Netty-Jan ,

Rust en ontspanning zijn onze passie!

Beoordeeld op 18 januari 2016

Een heerlijke locatie, via de mooie boulevard op loopafstand van het centrum van Playa Blanca (20 min) na 10 min ben je zelfs al bij het mooie Flamingo strand.
Zeer nette bungalows, niet super de luxe, maar degelijk, schoon en alles aanwezig wat je nodig hebt. Uitstekende Wifi zowel binnen als buiten.
Prima restaurant met voldoende variatie. Heerlijke Spaanse (witte) wijn. Visliefhebbers komen zeker aan hun trekken. Mooie zwembaden met voldoende ligbedden en parasols.

Datum van verblijf: november 2015
AtlanticGardens, Director van Marconfort Atlantic Gardens Bungalows, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 januari 2016

Beste klanten,Dirk52,