“Heerlijke plek!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Marconfort Atlantic Gardens Bungalows
Beoordeeld als nr. 6 van 37 hotels in Playa Blanca
9 mei 2017 beoordeeld

Kleinschalig park met bungalows. Bedden zijn goed, de airco ook. Kleine woonkamer, met slaapkamer, douche en een buitenplekje om evt. de was te drogen. Het restaurant was erg goed. Grote diversiteit in maaltijden. Voor elk was wils. Heb echt genoten van de visgerechten. Mijn partner van de toetjes.
Er was animatie maar daar werd weinig gebruik van gemaakt. 's avonds was het wel gezellig in de grote ruimte bij de bar. Er waren in deze vakantie erg veel Engelsen en Schotten. Wel gezellig hoor!! Er waren met ons erbij maar 4 Nederlanders op dit park. Het uitzicht vanuit het zwembad was erg mooi. Er waren meestal wel ligbedjes voorradig en het park werd erg goed bijgehouden qua tuinen e.d.
kortom een vakantie om leuk op terug te kijken.

Kamertip: Toegankelijk zijn voor rolstoelers.Het is laagbouw met iets oplopende paden..Leuk klein terrasje aan ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
AtlanticGardens, Director van Marconfort Atlantic Gardens Bungalows, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 mei 2017

Beste klanten, Nellie18021957,

eerst van al het personeel van Marconfort Atlantic Gardens wil u bedanken voor het feit dat gekozen om hun vakantie door te brengen.

Ook willen we bedanken die een moment van uw tijd hebben genomen om te reageren op uw ervaring op deze website. Voor ons is het altijd een verheugend ervaring om te weten dat onze klanten hebben de neiging, want dit kan verbeteren.

Zoals u hebt opgemerkt richten we ons op het leveren van rust en ontspanning voor onze gasten en het creëren van een sfeer van rust, waar er geen haast, geen wachtrijen, en binnen onze mogelijkheden, de best mogelijke service aan al onze klanten zijn beter dan thuis en dat hun verwachtingen zijn meer dan tevreden.

Daarvoor komen we rond het team hotel elke dag aan het werk, en als we aan uw verwachtingen te voldoen, hoe het geval is, kunnen we niet gelukkiger zijn met het werk zijn.

Alle medewerkers van het Marconfort Atlantic Gardens nemen deze gelegenheid om zorgvuldig te begroeten, kijken uit naar uw komst in de nabije toekomst en een nieuwe, ontspannen en rustige vakantie met ons.

22 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleinschalig oord met appartement huisjes rond zwembad en all inclusive concept !
Huisjes zijn schoon en basic ingericht, prima bedden en badkamers
3x per week verschoning van handdoeken en lakens
Buffetten zijn uitgebreid en kwaliteit eten is prima ( voor elk wat wils)
Concept huisje en all inclusive als heerlijk ervaren
Park ligt aan de zuid kust van Lanzarote en direct aan de zee
Prachtige boulevard om langs te lopen met prachtig uitzicht op de kustlijn

Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
AtlanticGardens, Director van Marconfort Atlantic Gardens Bungalows, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 november 2016

Beste klanten, GZandee,

8 november 2016 beoordeeld

In het voorjaar heel kort voor vertrek geboekt via een grote boekingssite. We wisten niet dat het voor Britten en Duitsers een vakantieperiode was. Daardoor was het iets duurder. We hebben na boeken rechtstreeks een mail gestuurd naar het hotel en gevraagd om een huisje met uitzicht op zee.
Het antwoord was vriendelijk, snel en duidelijk: in verband met drukte konden ze niets beloven!
Onze verrassing was daarom groot toen bleek dat we het huisje met het mooiste uitzicht kregen! TOP!
Huisje zelf is erg basic. Maar oké. De handdoeken wissel was erg onregelmatig. De eerste dagen elke dag daarna om de twee en drie dagen.Werd wel elke dag globaal schoongemaakt.

Ontbijt buffet: Uitgebreid maar geen echte variatie.
Lunch buffet: Af en toe een prima extra gerecht, calamaris, of lekker licht visje.
Diner buffet: Genoeg aanvulling, elke dag wat anders.
Personeel restaurant werkt heel hard en vindt het fijn als dat ook gewaardeerd wordt met een glimlach, praatje en een keer een fooi. Doen dus! Ze verdienen het!

Zwembad prima, genoeg bedjes ondanks de reserveringsdrang van sommige gasten.Tijdens ons verblijf werd een jacuzzi aangelegd wat geen overlast opleverde maar een bron van vermaak was.

Al met al hebben wij een prima relaxed verblijf gehad. We zouden om het uitzicht en service zeker terug gaan. Alleen de de All-inclusive formule hoeft voor ons niet.
Niet dat dat niet goed was maar we gaan liever bij verschillende restaurantjes eten.

• Verbleef: April, 2016, reisde met een partner
AtlanticGardens, Director van Marconfort Atlantic Gardens Bungalows, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 november 2016

Beste klanten, Maria P,

24 augustus 2016 beoordeeld

het park is goed te noemen maar naar 2weken heb je het wel gezien. bungalow is prima voor 2pers . airco perfect!. genoeg opberg ruimte. sanitair goed,ja je vindt altijd wel wat bv eenmatig douche straaltje maar het is niet anders.. het eten is prima. personeel weet soms niet wat ze doen. MUZIEK overdag is veel te luid!!!. dit echt afbreuk aan het rustige park!!. de ligging van het park is te ver van playa blanca om er zomaar even heen te lopen . in de directe omgeving van het park isNIETS!

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
AtlanticGardens, Director van Marconfort Atlantic Gardens Bungalows, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 september 2016

Beste klanten,WimGea,

19 mei 2016 beoordeeld

Prima hotel/resort met goede prijs/kwaliteitverhouding. Fijne royale en complete bungalows met een binnenplaatsje, waar we optimaal gebruik van hebben gemaakt. We hadden 1,5 week harde wind(5/6) en dan kon je daar heerlijk beschut in het zonnetje zitten.
Hier en daar kon de bungalow wel "een kwastje" gebruiken, maar verder was het schoon. Wij hadden gevraagd om een rustig gelegen bungalow met zeezicht. Kregen bungalow 418, inderdaad rustig gelegen/half zeezicht en in 20 stappen was je op de boulevard.
Voor het eerst de formule "adults only" uitgeprobeerd en dat was een verademing!
Zelfs bij de zwembaden heerlijk relaxt sfeertje. Bedjes en parasols voldoende.
Hele park ziet er netjes onderhouden uit. Eten/buffet...gezien prijs/kwaliteit was prima in orde, maar niet echt Spaans..... Verwacht geen hoogstandjes maar het eten was goed en gevarieerd, werd zo nodig aangevuld dus altijd voldoende, ook als je laat arriveerde.
Personeel over het algemeen erg vriendelijk en behulpzaam.

Een aanrader is een huurauto te nemen, waardoor je kunt gaan en staan waar èn wanneer je wilt. Het resort ligt buiten het centrum van Playa Blanca in urbanisatie. Via de boulevard 20/30 minuten lopen tot de haven/centrum. Met de auto ben je er in 5 minuutjes.
Lanzarote vonden wij verrassend mooi, ruig met indrukwekkende en afwisselende landschappen......beslist de moeite waard om erop uit te trekken. De wegen zijn uitstekend, de afstanden kort (naar het uiterste noorden rijd je in een uur) en het verkeer is er rustig en relaxt. Veel prachtige en ongerepte plekken gezien.....daarvoor moet je wel van de "gebaande wegen" af........;-)......
We hebben een topvakantie gehad, ondanks het minder goede weer.
En Atlantic Garden was een prima uitvalbasis......! Een echte aanrader!

• Verbleef: April, 2016, reisde met een partner
AtlanticGardens, Director van Marconfort Atlantic Gardens Bungalows, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 mei 2016

Beste klanten, Netty-Jan ,

Rust en ontspanning zijn onze passie!

18 januari 2016 beoordeeld

Een heerlijke locatie, via de mooie boulevard op loopafstand van het centrum van Playa Blanca (20 min) na 10 min ben je zelfs al bij het mooie Flamingo strand.
Zeer nette bungalows, niet super de luxe, maar degelijk, schoon en alles aanwezig wat je nodig hebt. Uitstekende Wifi zowel binnen als buiten.
Prima restaurant met voldoende variatie. Heerlijke Spaanse (witte) wijn. Visliefhebbers komen zeker aan hun trekken. Mooie zwembaden met voldoende ligbedden en parasols.

• Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
AtlanticGardens, Director van Marconfort Atlantic Gardens Bungalows, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 januari 2016

Beste klanten,Dirk52,

8 januari 2016 beoordeeld

Doordat hier slechts zijn een honderdtal bungalowtjes zijn én het adults only is, mag je verzekerd zijn van een rustig verblijf. Wij moesten even wennen aan het concept (zonder kinderen...) maar uiteindelijk was de rust aan de zwembaden en op het terras toch ook echt leuk. Door de beperktere groep vakantiegangers had je ook gemakkelijk contact met anderen, als je dat wou.
De meeste ervaringen zijn positief: de buffetten (met 's middags en 's avonds telkens minstens drie soorten vis), het personeel en de manager (zéér vriendelijk en behulpzaam), de bungalow een beetje afgeleefd maar toch prima (ruim, airco, koelkast, waterkoker, flatscreen, gratis wifi, eigen terrasje...), een mini bib met naast de Engelse titels ook een aantal Nederlandse en Franse (Als we terug gaan nemen we beslist een aantal boeken mee om voor aanvulling te zorgen!), de animatie (vol goede wil), de ligging vlakbij de promenade,...
De nadelen zijn minimaal: de grote tegels naar onze bungalow 328 waren aan vervanging toe, het kluisje is betalend, de geverfde betonnen vloer van het terras aan het restaurant en de bar is soms zéér glad (maar daar zou blijkbaar iets aan veranderen in de loop van het jaar).

• Verbleef: December, 2015, reisde met een partner
AtlanticGardens, Director van Marconfort Atlantic Gardens Bungalows, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 januari 2016

Beste klanten,Marjet2014,

Directeur Marconfort Atlantic Gardens.

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Playa Blanca bekeken
Gran Castillo Tagoro Family & Fun
op 2,6 km afstand
Hotel Hesperia Lanzarote Playa Dorada
Prijzen weergeven

In Marconfort Atlantic Gardens Bungalows geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Marconfort Atlantic Gardens Bungalows

Adres: El Hierro,1 | Urb. Montana Roja, 35580 Playa Blanca, Lanzarote, Spanje
Telefoonnummer:
Locatie: Spanje > Canarische Eilanden > Lanzarote > Playa Blanca
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Suites Zwembad
Stijl hotel:
Nr. 4 hotel aan het strand in Playa Blanca
Prijsklasse: € 117 - € 212 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Marconfort Atlantic Gardens Bungalows 3*
Aantal kamers: 100
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA, Hotels.com, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Marconfort Atlantic Gardens Bungalows met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Marconfort Atlantic Gardens Bungalows Hotel Playa Blanca
Atlantic Gardens Playa Blanca
Atlantic Gardens Hotel Playa Blanca

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?