Beoordeeld op 30 september 2016

Heel leuk hotel. Vorig jaar 8 dagen verbleven, nu 12 dagen.
Alles is zeer goed georganiseerd en ze doen er alles aan om hun gasten een leuk verblijf aan te bieden.
Ik had zoals vorig jaar een kamer met zeezicht, en die zijn gewoon top...elke dag netjes gekuist.
Het personeel is meertalig en doen er alles aan om je wensen na te komen.
Het hotel is gelegen in een heel rustige buurt, geen overtollig lawaai en het animatie team houdt er dagelijks de sfeer in om iedereen een happy gevoel te bezorgen.
Het enige nadeel is dat er veel Engelsen waren die soms toch veel lawaai maken en precies enkel maar komen om te roken en drinken.
In het regelement staat dat je geen zetels aan het zwembad mag reserveren door er 's morgens al handdoeken te gaan overleggen en dat het personeel erop toeziet om dit te vermijden....hier is niets van aan, al zeer vroeg is men bezig om zijn plaatsje in te palmen en niemand zegt daar iets over...dat is wel jammer want die zetels blijven dan een ganse dag bezet ook zonder dat er mensen aanwezig zijn.
Het eten is daarentegen dagelijks heel uitgebreid en verzorgd....met all-in kan je een ganse dag wel ergens terecht om iets te eten.
Ik ben zeer content van dit hotel na 2 bezoeken en ga er zeker terug want het is voor mij altijd een beetje thuiskomen en voel me er telkens weer heel erg op mijn gemak.

Kamertip: kamers met zicht op zee zijn ideaal.
Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Alejandro A, Director General van THe Mirador Papagayo, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2016

Dear Guest,

We would like to thank you for choosing our hotel as destination for your holidays. We celebrate to have been able to meet your expectations. It means a lot to us. Remaining at your entire disposal for anything you might need.
Best Regards,

The Hotel Management

Beoordeeld op 28 augustus 2016 via mobiele applicatie

We waren hier al enkele malen, leuk hotel, kamers met zeezicht zijn goed, comfort ok, keuken ok, vriendelijk personeel, leuke ligging met zicht op baai, correcte verhouding prijs - kwaliteit, 20 minuutjes te voet tot aan centrum, leuke Papagayo stranden zijn dichtbij (20min te voet - 5 met de auto) een aanrader

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 22 juli 2016

Goed gelegen, net hotel in een rustige buurt maar een zeer luidruchtige, superwarme eetzaal met te weinig tafels waardoor je in een rij moet wachten tot een tafel vrij is. Het eten is lauw en niet lekker. Verboden met slippers en korte broek te eten. Ik was blijkbaar de enige met een lange broek. Niet te doen. Het ontbijt is in orde. De kamers zijn verouderd en de airco werkt niet. Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Prijs-kwaliteit is niet ok. Ik zou het eerder een beter 3 sterren hotel noemen.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 1 juni 2016

Zeer mooi,verzorgd en gezellig hotel. Zeer mooi gelegen aan de wandelpromenade in Papagayo. Playa Blanca ligt op wandelafstand. Zeer lekkere buffetten.Personeel Zeer vriendelijk. Wij hadden een familiekamer dat voorzien is van een kitchenette.

Kamertip: Familiekamer zijn rusting gelegen.
Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 1 april 2016

Wij waren hier eind februari en hadden een kamer met zicht op zee. Daarvoor betaalden we 150 euro extra maar dat was het ons zeker waard. De zee ligt aan je voeten, amper gescheiden door de wandelboulevard. Vlak voor het hotel is men bezig met de bouw van het zgn onderwatermuseum. ( Museo Atlantico )
Leuk om de bezigheden gade te slaan.
Er ligt een gezellige jachthaven op 20 min wandelen over die mooie boulevard.
De kamers zijn wat ouder maar toch gezellig en proper. Heet was wel telkens wachten tot later in de namiddag eer die gepoetst werd. Linnen regelmatig ververst.
Een Nederlandstalige TV post liet ons de actualiteit volgen. De WiFi is erbarmelijk. Op één plaats is deze gratis maar zo traag dat wij het na één poging opgegeven hebben voor de rest van het verlof. Wel spijtig!
Aan de animatie namen we niet deel dus daar kunnen we niets over zeggen. Het eten is gevarieerd en lekker. Slechts een enkele keer waren bepaalde schotels lauw tot koud. Gedurende onze week waren er 3 thema avonden: Mexicaans, Italiaans, en Canarisch.
Ook als het restaurant volzet was verliep alles vlug. Opvallend is het vriendelijke en gedienstige personeel. ( sommigen nederlandstalig )
Wij huurden via het hotel een wagen. Cabremedina bracht de wagen na eenvoudig telefoontje van het hotel naar de parking van het hotel en kwam ter plaatse de administratie regelen. Wij betaalden 83 euro voor een Opel Corsa voor 3 dagen. All in, ook zgn omnium verzekering.
Omdat wij een vroege terugvlucht hadden konden wij om 6 uur 's morgens een beperkt,koud ontbijt gebruiken. Hadden we gewild konden we ook spek en ei nuttigen want dat stond reeds op het buffet.
Wij hadden het er zeer naar onze zin.

Kamertip: kamers met zeezicht hebben een prachtig zicht op zee maar minder avondzon. De kamers met lateraal zeezicht hebben de middag tot avondzon.
Datum van verblijf: februari 2016