“Fijne vakantie gehad niet geschikt voor nl schoolkinderen ”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
TUI Family Life Flamingo Beach Resort
Beoordeeld als nr. 20 van 37 hotels in Playa Blanca
3 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad met ons gezin 2 kids (4 jarig meisje en 7 maanden oude jongen ) eten goed, zwembaden fijn, zee top ! Entertainment (Engels ) maar goed.

1 groot nadeel ... Nederlandse kinderen mogen niet in de kidsclub omdat zij onvoldoende Engels spreken!
Dit vonden wij een enorme tegenvaller voor onze dochter die hier heel veel zin in had.

Verbleef: September, 2016
Ulises D, Gerente van TUI Family Life Flamingo Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 oktober 2016

Dear Maike v

Thank you for choosing Flamingo Beach for your holidays and for taking the time to send your review. We are very glad that you enjoyed the facilities in our hotel and the surrounding areas.

We all thank you for your kind comments and very kind words regarding the team and the entertainment program. It is very important to include everyone in our program, although on last Summer season it is in english.

The whole Flamingo Beach team appreciate your nice review and we hope to welcome you back in the future.

Once again, thank you for you comments.

Best regards,

23 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel!!! Maar engels georiënteerd.
Smorgens bedjes bezet met handdoeken en mensen komen pas om 12 of zelfs 3uur . Ook hele zwembad rand vol gebouwd met bedjes zodat je er nergens in kunt. Daarentegen is t eten super!!! Ja vaak hetzelfde maar zo ontzettend veel!!! En altijd goed en zelfs zalm etc bij het ontbijt en bij avond eten vers bereid eten. Strand is mooi maar water te koud voor baby. Ook het zwembad is ongelooflijk koud maar te doen, baby zet het wel even op een krijsen.. er is binnen een zwembad dat verwarmd is en tussen 10-12 open. De kamers zijn groot en netjes. Wel inmiddels 3 grote kakkerlakken vermoord en 't zit er hier volgen mee dus rekening mee houden. Wij zouden hier niet meer terug komen maar dit komt alleen door alles in het engels, de bedjes oorlog en te erge drukte (zelfs in september.) Maar het eten is goed. Drinken ook!!! Maar er zijn niet veel dranken inclusief en voor veel moet je bij betalen... maar 't weer is altijd lekker: bewolkt met zon. Heerlijk met Kids.

Verbleef: September, 2016, reisde met familie
Ulises D, Gerente van TUI Family Life Flamingo Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 september 2016

Dear Sir / Madam Kim K

Thank you for taking the time to evaluate your holiday in our complex. We always welcome feedback and all your comments are taken seriously.

I'm sorry to hear that you have had some issues about the sunbeds and cockroach. Your comments are being investigated and passed on to the staff.

In peak season the number of children and teenagers is higher due to the school holidays. We do try to make this area available for everyones comfort, but young families require their sunbeds near to the childrens pool or at least in a posistion to keep an eye on them which of course means getting up early. However Flamingo Beach Resort has got 3 pool areas, where to find plenty of sunbeds. As well our pool policy states that it is forbidden to reserve any sunbed with towels which are removed. About cockroach, we have a regular pest control by professional company, but we are in a Tropic area where these insects live in garden and outside areas.

Once again,thank you for you comments.

Best regards,

15 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed en schoon strand...snelle service daar en erg vriendelijk daar...haalt bedden voor ons en ruimt ze op en vraagt altijd hoe t gaat en komt graag n praatje maken...vorig jaar ook geweest en dit jaar ook weer!! Was ook weer blij om ons te zien!!

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
Ulises D, Gerente van TUI Family Life Flamingo Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 augustus 2016

Dear jeroen f

Thank you very much for your nice words.We always welcome feedback and all your comments are taken seriously.

Everyday we work hard to try to give the best possible service. We are very glad that your expectations were as expected and hope to see you soon again.

Best regards

14 juli 2016 beoordeeld

Top vakantie gehad in Flamingo Beach. Wij zijn met z'n tweeën gegaan en hebben geboekt via een TUI-reisbureau. Onze eisen waren een rustige vakantie met lekker weer. Flamingo Beach is een soort dorpje met allemaal appartementen van maximaal 2 verdiepingen hoog. Bij het reisbureau hadden we aangegeven dat we graag een rustige ligging wilden, en op de bovenste verdieping. We kregen een appartement vlak naast het hoofdzwembad, op de bovenste verdieping. Dit leek niet prima, maar achteraf helemaal geen last gehad van het lawaai van het zwembad omdat de kamers redelijk geluidsstil zijn met het geluid van buiten af. Het grote zwembad is erg druk, iedereen reserveert er om 8 uur s ’ochtends al bedjes, en daar wordt niet echt actie op ondernomen. Een stuk verderop zit verstopt achter wat appartementen een wat rustiger zwembad, maar welke dag plek is, en geen geschreeuw van de animatie. Bijna alle drankjes zitten bij het all inclusive, eigenlijk niks kunnen vinden wat in dat opzicht betaald was.

Als je de hele vakantie graag op het hotel wil blijven is deze vakantie eindelijk alleen maar geschikt voor mensen met kleine kinderen. Als je geen kinderen hebt dan heb je hier eigenlijk niet super veel te zoeken, dit was achteraf wel een nadeel. Zeker 80% van de gasten op het hotel komt uit Groot Brittannië (Wales, Ierland, Schotland, Engeland).

Wat ons opviel is dat er wel heel veel op wordt ingespeeld om op het hotel nog meer geld uit te geven, van geld betalen voor de bingo, tot het constant aanbieden van knuffels en cd’s. Het staat vol met automaten waar kinderen tegen betaling wat uit kunnen halen. De spa kost 10 euro per persoon, en zelfs het wegen van je koffer kost geld. Vorig jaar op vakantie in Gran Canaria waren al deze zaken gewoon gratis en beter geregeld. Het entertainment is minimaal 5 van de 7 avonden hetzelfde entertainment team en volledig in het Engels. Om de 7 dagen wisselt het programma maar, dus als je langer blijft zie je hetzelfde vaker terugkomen. Als je kinderen hebt is er veel (alleen Engelse) begeleiding vanuit het hotel, er is zwemles, voetbal, tennis, en andere activiteiten, en alles is begeleid.

Als je in de zomer boekt krijg je bij aankomst reserveringen voor alle vier de a la carte restaurants. Dit is een super afwisseling op het normale all inclusive eten. Het eten buiten de a la carte restaurants is niet super bijzonder en niet super afwisselend, maar wel gewoon lekker, en nooit koud.
Als je wat wil kopen kan je langs de zee naar Castillo de Aguila waar een aantal winkels zijn. Als je echt naar grotere winkels wil kan je voor een paar euro met buslijn 161 vanuit Castillo de Aguila naar Puerto del Carmen of Arrecife.

Voordelen:
• Direct aan het strand
• De vier a la carte restaurants zijn super (vooral het zee en het pizza restaurant zijn erg goed)
• Eten was altijd warm en goed
• Bijna al het eten in drinken is gratis bij all inclusive
• Veel voorzieningen in kamer (magnetron, water koker)
• Airco is gratis

Nadelen:
• Meest geschikt als je met kleine kinderen gaat
• Entertainment was volledig en alleen in het Engels
• Het waait heel hard in Playa Blanca (kan het hotel niks aan doen)
• Veel zaken betaald ten opzichte van andere all inclusive hotels
• De Wi-Fi is enorm slecht
• Er wordt niet elke dag schoongemaakt, de dekbed overtrekken werden niet gewassen

Kamertip: Kamer in de middelste rij (D) zijn erg rustig, vooral de boven verdieping
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2016, reisde met een partner
Ulises D, Gerente van TUI Family Life Flamingo Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juli 2016

Dear Mr. Rick B

Thank you very much for your nice review. We are very happy that you enjoyed your holidays with us. As you say the food is really good. Here our guests can enjoy our Buffet restaurants, but also a Themed evening in our diferent restaurants; the Italian “ Bambola”, the Tapas “Tavern by the Sea”, where food is served just some steps away from the beach, The Grill “Green and Grill” and the Mexican “Tex Mex”.

Yes, in Flamingo Beach Resort has got the space for the families, but also for couples and singles, during peak season the number of children and teenagers is higher due to the school holidays. However. Everyone is welcome and can enjoy in our 80,000 sqm plot of land.

Best regards and hope to see you son...

31 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ideaal appartementencomplex opgebouwd als "dorp" met de huisjes naar zee gericht.
Helaas veel hellingen en trappen, wat voor ouderen een probleem kan zijn. Om je huisje binnen te komen moet je een trap op, is niet erg handig met je buggy!
De vriendelijkheid van restaurant personeel laat te wensen over, kortom;

Ligging:8 direct aan strand zeer lange boulevard

Accomodatie:8 huisjes netjes gerenoveerd van binnen (foto's op Tui internet)
(Douchen 5 min dan 15 wachten 30 liter boiler, min puntje voor de mensen die van lang badderen houden)

Eten: 8 zeer smakelijk, goed verzorgt alleen nu de glimlach van de obers nog.

Begaanbaarheid: 6 voor een kinderparadijs als dit zijn de trappen voor ouders met buggies een drama (of je moet van tillen houden)

Nationaliteit: Alleen Engels gericht, voor de Ned, Dui, Fra kindjes vervelend.

Zwembad(en) 9: voor iedereen is er wat ook voor de allerkleinsten is er een warm binnenbad.
Irritatie factor: alle ligbedden overal om 07:00 al vol met handdoeken!!!
Voor de hoeveelheid vakantie bezoekers had het zwemgedeelte ruimer opgezet moeten worden voor meer ligbedden.

Huishouden: 9 zeer vriendelijk personeel wat hard werkt en alles weer schoon achterlaat, ze doen zelfs je afwas!

Al met al een fijne vakantie gehad en zeker de moeite waard om hier een keer je vakantie te vieren!

Verbleef: Mei, 2016, reisde met familie
UlisesDorta, Gerente van TUI Family Life Flamingo Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juni 2016

Dear Mr. Sander B,

Thank you for your recent visit and the time you spent reporting your comments and valuations regarding our service and facilities. Any positive or negative comments give us a true opportunity to learn how to improve and provide better service.

Dear customer, every customer nacionality is welcome and everyone can enjoy in our 80,000 sqm plot of land.

Best regards and hope to see you soon...

16 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ze beknibbelen op allerlei dingen. Restaurants staat overal aangegeven 4 en à la Cart, maar in werkelijkheid zijn dit gewoon buffet restaurants met hetzelfde matige eten als de rest. Het eten wordt bereidt met de goedkoopste ingrediënten. Wees voorbereid op diaree. Handdoeken zijn niet normaal te krijgen. De kamers stinken naar riool en het pleisterwerk laat overal los. Bedden zijn verschrikkelijk. Geen jus d orange bij het ontbijt. Je kan maar een 5 minuten douchen dan heb je koud water. Je moet betalen voor het strand. Geen kruier. Bagageruimte waar iedereen in kan. Slechte WiFi. Vieze toiletten. Slechte animatie.

Personeel vd restaurants zijn wel erg aardig. Dit is wel echt een resort dat erg kindvriendelijk is.

Het animatieteam is echt overbodig want deze vermaken eerder zich zelf dan de kinderen de avondshow slaat helemaal nergens op en is geen enkel vermaak voor niemand! Verschrikkelijk team absoluut geen aandacht voor geen enkel kind! Goede tip voor de directeur... Breng zelf eens een undercover weekje door op het resort dan ontsla je dit vervelende groepje direct.

Receptiepersoneel is erg onaardig, op Manuel na. Klachten worden niet opgelost en men is zeer zeer asociaal!

Naast het resort ligt op dit moment een bouwput en dit wordt niet vermeld.

Jammer van al deze punten, maar wees hier op voorbereidt, want de prijs die je hier betaald, daarvoor kun je makkelijk in een beter resort zitten, met meer kwaliteit.

Ik hoop hiermee een duidelijke opsomming te hebben gemaakt vd negatieve punten ik begrijp niet hoe er überhaupt positieve reacties worden geplaatst tenzij er een marketing team achter zit van TUI want dit is de hoofdsponsor van dit resort.

Nog even de positieve punten: goede ligging, ruime bungalows, aardig restaurantpersoneel en veel zwembaden gericht op kinderen.

Verbleef: Mei, 2016, reisde met familie
UlisesDorta, Gerente van TUI Family Life Flamingo Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 mei 2016

Dear Voornaam A

Thank you for taking the time to evaluate your holiday in our complex. We always welcome feedback and any positive or negative comments give us a true opportunity to learn how to improve and provide better service.

I'm sorry to hear that you have had all these issues during your stay. Your comments are being investigated and passed on to the staff. Everyday we work hard to try to give the best possible service.

Once again, thank you for you comments.

Flamingo Beach Hotel Manager

11 februari 2016 beoordeeld

Heel vriendelijk personeel....wel heel Engels gericht ....app zijn netjes ingericht .en er Word goed schoon gemaakt ...eten is goed er is altijd wel iets wat je lust..animatie is wat minder ...strand is op loop afstand.....Dit jaar gaan we weer naar deze hotel

Kamertip: Zuidkant lekker dicht bij het strand
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2015, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Playa Blanca bekeken
Jardines del Sol
nr. 10 van 37 in Playa Blanca
501 beoordelingen
Prijzen weergeven

In TUI Family Life Flamingo Beach Resort geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over TUI Family Life Flamingo Beach Resort

Adres: Avenida de Canarias S/N | Playa Flamingo, 30540 Playa Blanca, Lanzarote, Spanje
Locatie: Spanje > Canarische Eilanden > Lanzarote > Playa Blanca
Voorzieningen:
Strand Fitnesscentrum / sportruimte Gratis parkeren Kitchenette Restaurant Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 7 beste resorthotel in Playa Blanca
Nr. 10 familiehotel in Playa Blanca
Nr. 11 hotel aan het strand in Playa Blanca
Prijsklasse: € 122 - € 215 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:2,5 ster(ren) — TUI Family Life Flamingo Beach Resort 2.5*
Aantal kamers: 300
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij TUI Family Life Flamingo Beach Resort met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Flamingo Beach Hotel Playa Blanca
Hotel Flamingo Beach
Playa Flamingo Apartments
Playa Flamingo Lanzarote

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?