Iberostar Lanzarote Park
H10 Sentido White Suites(Playa Blanca)
US$ 161*
Boek nu, betaal bij aankomst
US$ 190*
US$ 166*
US$ 145*
NH Hotels
  • Zwembad
H10 Rubicon Palace(Playa Blanca)
US$ 160*
US$ 149*
Gratis annuleren tot 27/05
US$ 291*
US$ 277*
  • Gratis parkeren
H10 Timanfaya Palace(Playa Blanca)
Gratis annuleren tot 02/06
Boek nu, betaal bij aankomst
US$ 192*
  • Gratis parkeren
H10 Lanzarote Princess(Playa Blanca)
  • Gratis parkeren
THe Mirador Papagayo(Playa Blanca)
  • Zwembad
VIK Coral Beach(Playa Blanca)
  • Inclusief ontbijt
THB Tropical Island(Playa Blanca)
Onze partners hebben geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
4 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Momenteel verblijven wij nog een week op het park. In totaal zijn we er dan 2 weken geweest. Tot nu toe een goed hotel. Wij zitten op basis van all in, dat is voor het geringe bedrag wel aan te raden.

Het eten in het hotel is perfect, genoeg variatie en goed bereid.

Kamers zijn netjes en worden goed schoongemaakt.

Minpunten zijn dat voor deze tijd van het jaar de zwembaden wel verwarmd mogen worden, zeker het kinderbad. Dat is eigenlijk met de watertemperatuur niet leuk om te zwemmen.

In deze periode ligt het kinderbad ook vanaf 1500 in de schaduw, niet echt bevorderlijk voor het zwemplezier.

Adult stuk konden wij niet komen omdat we met kinderen zijn. Maar had ik zonder kinderen ook niet gevonden willen worden. Er lijkt daar een bepaalde sfeer te hangen en een doodse stilte. Hier kun je prima zitten als je liever niets tegen je partner zegt

Maar al met al een prima hotel

Verbleef: november 2017, reisde met familie
17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig park, wel geprijsd echter prijs/kwaliteit is goed! We zijn met 13 man in de leeftijd van 14 t/m 82 en iedereen heeft het super naar zijn zin! De kamers zijn erg netjes, helaas geen bad maar een douche. Dit was echter keurig tijdig aangegeven. Toen een koffer zoekgeraakt bleek deed het hotel er itt Neckermann ( de reisorganisatie) alles aan de koffer zsm in het hotel te krijgen!

Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
5 oktober 2017 beoordeeld

Het hotel is geheel gerenoveerd, nu met Star prestige gedeelte wat ik erg prettig vond.
Het eten is geweldig en zeer gevarieerd! Top koks die elke dag weer, zowel in het Papagayo restaurant als in het Star prestige restaurant. van de mooi opgemaakte gerechten heb ik genoten!
Ik had een 2 persoonskamer voor alleengebruik; met zeezicht; heel riante kamers.
Het personeel is heel vriendelijk en betrokken.
Kortom, een aanrader.

• Verbleef: september 2017, reisde alleen
4 oktober 2017 beoordeeld

8 dagen samen met mijn partner doorgebracht in dit fantastische hotel. Wij hebben een enorm fijne tijd gehad.

Meteen al bij aankomst was te merken dat de service uitstekend is. Complimenten aan de dames bij de receptie die zich verstaanbaar kunnen maken in het Spaans, Duits, Engels en Nederlands.

Onze kamer zag er piekfijn uit, niks op aan te merken. Dus ook zeker complimenten aan de house-keeping. Elke ochtend wanneer wij terug kwamen van het ontbijt was onze kamer al gedaan, schone handdoeken en zelfs iedere dag schone bad handdoeken. Zelfs was het zo dat er elke dag rond een uur of 6 nog even aangeklopt werd om te vragen of er nog nieuwe handdoeken nodig waren. En kwamen wij terug van een gezellige avond in Playa Blanca lagen er chocolaatjes op bed.

Het ontbijt was super, vers fruit, verse smoothies. Een enorm assortiment aan zoete broodjes en vers brood. Gebakken eitjes en voor de liefhebber een glaasje bubbels.

Wij verbleven in het adult only gedeelte van het hotel. Wat betekende dat wij ook een apart zwembad hadden. Ook hier was alles schoon, er stonden genoeg prullenbakken. Waar je al eigenlijk bijna geen gebruik van maakt, omdat er constant personeel rond loopt om vuil en lege glazen op te halen. Het was heerlijk rustig en het zwembadwater was op goede temperatuur.

Ook hebben wij gebruik gemaakt van de fitnessruimte, niks op aan te merken. Er was genoeg apparatuur beschikbaar om het hele lichaam te kunnen trainen. En zijn wij een ochtend naar de SPA geweest, ook dit was weer een fijne ervaring. Nette schone omkleed ruimtes. Een bubbelbad, een koud water bad, een sauna en een stoomruimte.

Kortom wij waren ontzettend tevreden met ons verblijf, de faciliteiten en al het personeel. Het is zeker een aanrader.

In Playa Blanca zelf heb je de boulevard, 's avonds erg gezellig. Is ook voor ieder wat wils, voor echte Spaanse tapas of paella kun je er terecht, maar ook Italiaans, Engels, Duits en Aziatisch eten vind je er.

En verder Lanzarote, je moet er een keer geweest zijn. En als je er dan bent, trek een dag uit om het eiland te ontdekken. Wij zelf zijn bij Timanfaya National Park en Mirador del Rio geweest, beide waren ontzettend mooi om te zien. Teguise is een leuk plaatsje om te bezoeken en voor de wat grotere stad moet je in Arrecife zijn.

En dan last but not least, ook bij Neckermann was alles goed geregeld. Bij aankomst op het vliegveld was het duidelijk bij wie wij ons konden melden en waar wij naartoe moesten. En in het hotel was er een duidelijke plek aangegeven waar wij konden controleren hoe laat wij opgehaald zouden worden op de dag van vertrek.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
25 september 2017 beoordeeld

We vinden het hotel echt een aanrader! Ook de mini club was geweldig, ons dochtertje Anouk en kleinere zus Romy hebben er enorm van genoten! Geweldig animatie team! Ook Glenda was super!!
Vriendelijk personeel, lekker eten
GEWELDIG HOTEL