Beoordeeld op 23 oktober 2019

THB is ons goed bevallen. Op grond van andere commentaren hadden we alleen logies geboekt. We hebben er echter dagelijks ontbeten en de helft van de tijd gedineerd. Kwaliteit en aanbod van het eten is goed en ruim. De eetzaal in de kelder was soms druk. Maar wie Lanzarote kent weet dat er niet hoog gebouwd mag worden dus gaat men de diepte in. Hier kunnen geen kamers gemaakt worden, dus eetzaal. Zoals op meer plaatsen. Op andere plaatsen eet men in 2 shiften, wat oko zijn nadelen heeft. Dan maar iets drukker en vrije keuze.
Appartement was zeer goed, schoonmaak dagelijks en goed. Zwembad voor de deur op veel plaatsen, prima.
Voor de allerkleinsten was het kleuterbad net te diep, ik schat 35 cm. Dit had ook 15 mogen zijn.
Wij waren er 10 dagen met 5 volwassenen en 2 kinderen. Voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: oktober 2019
Guest Experienc... T, Director de Relaciones con Clientes van THB Tropical Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 december 2019

Dear vanheugtenton,

Thank you very much for your kind words. We are very happy to know that you have enjoyed your vacation and that you will return again. You will be very welcome and hope you enjoy your holidays more and we can improve your score with us.

Best regards

Beoordeeld op 25 februari 2019 via mobiele applicatie

We hebben voor een weekje in februari een erg leuke en prettige vakantie gehad. Het complex is erg groot maar voelt niet massaal aan. Mooie voetbalveld en tennisbaan waar de kids zich goed kunnen vermaken. genoeg zwembaden om je te vermaken en een mooi parkje op het terrein.

Pluspunten
Bijna elke dag schoonmaak
Elke dag een fles water op de kamer
Zwembadhandoek kan je door een borg van 10 euro afnemen.
Genoeg parkeerplek voor de huurauto
Verwarmd zwembad ideaal in februari

Minpunten
90% is Engels
Als je pech hebt zit je bij de kleine zwembaden aan het appartement met een groep Engelsen die gezamenlijk vakantie vieren en dus luidruchtig kunnen zijn.
Keukentje erg minimaal aan keukengerei en geen stopcontacten terwijl er wel een broodrooster, koffieapparaat en waterkoker op staat.
Je kan lunchen op het terrein waar ook de all inclusive gasten komen. Hotdog zijn koud, frietjes idem. Het is allemaal net niet. Maar gelukkig heb je op playa blance heel veel eetgelegenheden.

Datum van verblijf: februari 2019
Guest Experienc... T, Director de Relaciones con Clientes van THB Tropical Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2019

Dear dutch guest,

Allereerst willen we u bedanken voor de tijd die u heeft besteed om uw persoonlijke indrukken over uw verblijf in ons THB Tropical Island Resort te delen. We verwelkomen altijd feedback, omdat het ons in staat stelt om de ervaring die we voor onze gasten creëren continu te verbeteren.

We zijn ook blij je te horen genieten van onze complete renovatie en we verwelkomen je graag terug vanaf volgend jaar in de hoop dat je het nieuwe ontwerp van onze openbare ruimtes leuk zult vinden.

De meningen van onze klanten zijn de beste tool om onze service te verbeteren. We waarderen uw beoordeling, welke wij als positief beschouwen. Onze afdelingsmanagers zullen onmiddellijk met uw team bijeenkomen, zodat deze situatie niet opnieuw gebeurt en wij u ook informeren dat de gepaste maatregelen zullen worden genomen.

We zijn ook blij om aan te kondigen dat het bedrijf nieuwe en geweldige projecten in gedachten heeft, die binnenkort zullen komen om al onze gasten nieuwe diensten en verrassingen te tonen. Om die reden zou het een enorm genoegen zijn om u terug te hebben in de toekomst, zodat we onze tevredenheid kunnen teruggeven aan uw bezoek.

Bedankt voor het vertrouwen dat ons hotel is geschonken tijdens uw verblijf in het THB Tropical Island Resort.

Beoordeeld op 11 juli 2018

Vergeet al die negatieve commentaren...vandaar ook dat ik 5 sterren geef, in werkelijkheid lijkt 4 sterren me correct !

Complex: zeer uitgebreid en zeer netjes onderhouden complex voorzien van alle nodige faciliteiten, good werkende wifi

Service: overal zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Kamer: zeer ruime en zeer nette kamers (appartementen) met kitchenette met zeer goed werkende airco en uitstekende bedden - opgelet zetelbed lijkt me niet geschikt voor 2 oudere kinderen - voor onze 16-jarige dochter alleen echter geen probleem

Eten: zeer uitgebreid en lekker ontbijtbuffet, voldoende keuze van lunch in restaurant of aan de zwembadbar, avondeten zeer veel variatie, het ene al wat beter dan het andere, maar als je er niets vindt dat je niet eet, ligt dat eerder aan jezelf dan aan de kok – het restaurant is eerder een grote en luidruchtige kantine, dus neen, boek dit hotel niet als gezellig tafelen het belangrijkste is voor jou

Zwembad: steeds ligbedden voorhanden, nooit overbevolkt en ja, er zijn al eens wachtrijen aan de bar, maar niet om je stikdood aan te ergeren zoals in vele andere commentaren

Opmerking: we waren de eerste 10 dagen van juli aanwezig en je merkt wel dat het vanaf de 2e week een stuk drukker werd met wachtrijen in eetruimte en bar tot gevolg

Datum van verblijf: juli 2018
Guest Experienc... T, Director de Relaciones con Clientes van THB Tropical Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2018

Dear Mrs Hendrix!

Het is fantastisch voor alle betrokkenen wanneer we dergelijke gratis beoordelingen ontvangen van gasten die duidelijk van ons hotel hebben genoten vanaf het moment dat ze aankwamen tot het moment dat ze vertrokken en hiervoor zijn wij allemaal hier bij THB Tropical Island Resort zeer dankbaar.

We waarderen de uitstekende reacties die we hebben gedeeld met onze medewerkers. We verzekeren u dat opmerkingen zoals het uwe respect bieden voor onze dagelijkse inspanningen en het is onze toewijding om te laten zien dat wij u tijdens uw verblijf bij ons een verrassing en een speciale indruk kunnen geven.

Over onze voedselkwaliteit, zouden we willen zeggen dat de THB Hotels altijd proberen te werken met de beste producten, vers en locals en ons menselijke team heeft een geweldige ervaring in de toeristische sector.

Bedankt voor het vertrouwen dat ons hotel is geschonken tijdens uw verblijf in het THB Tropical Island Resort!

Beoordeeld op 16 mei 2018

THB Tropical Island waren vroeger 2 hotels Tropical & Island. Hierdoor bestaan de kamernummers 2x en is verwarrend voor veel gasten. Van de openbare gebouwen bestaat alles dubbel als voorbeeld het hoofdzwembad wat nu is gesplitst in een adult zwembad en één voor gezinnen met kinderen.
Ik lees in een andere beoordeling over een goede prijs kwaliteit verhouding. Mijn ervaring is dat dit stukken beter is in Egypte, Portugal en Griekenland. Waarschijnlijk geldt dit ook voor Turkije maar hier heb ik geen ervaring.

Positieve punten:
Groot goed onderhouden complex;
Schone kamers en terrein, goede hygiene openbare ruimten;
Ruime hotelkamers (voormalig appartement);
Goed en gevarieerd ontbijt, middag en avond buffet;
Ligging op loopafstand van strand en centrum;
Vriendelijk en correct restaurant en receptiepersoneel;
Kleine supermarkt op het terrein;
Gratis shuttle service voor strand en centrum;

Negatieve punten:
Meer dan 90% Engelse gasten;
Algehele atmosfeer;
Ongezellig;
Grote ongezellige tent voor animatie/vertier, geen sfeer;
Steriel restaurant ondergronds met beperkt daglicht;
Geen buitenterras om te eten;
Beperkt aantal bars voor eten en drinken (all inclusive);
Geen bar in hoofdgebouw als ontmoetingsplaats;
Beperkt aantal restaurants ( een hoofdrestaurant en een kleine pizzeria)
Meeste warme gerechten worden te koud gepresenteerd;
Taverne lijkt niet op een taverne heeft ook geen sfeer is ongezellig maar lijkt te voldoen voor voetbalkijkende Engelse gasten;
Onvriendelijk personeel in Taverne;
Ongunstige tijden shuttle service voor strand en centrum;
Hoofdzwembad de gehele vakantie gesloten voor onderhoud;
Temperatuur douche wisselt sterk van koud naar heel heet.

Kamertip: Bij één van de mini zwembaden. Kamer aan de zuidkant ivm harde veelal noordelijke wind en tocht onder de voordeur.
Datum van verblijf: mei 2018
Guest Experienc... T, Director de Relaciones con Clientes van THB Tropical Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 mei 2018

We betreuren het ten zeerste dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. We hadden tijdens uw verblijf kunnen praten om uw ongemakken op te lossen. We hebben een gekwalificeerd team dat altijd bereid is om onze klanten in elke situatie te helpen, helaas hebben we deze keer geen informatie ontvangen.

We willen u erop wijzen dat we alle punten die u hebt opgemerkt hebben gecontroleerd om hetzelfde ongemak in de toekomst te voorkomen en een uitstekend verblijf voor alle gasten te kunnen bieden.

Beste wensen namens alle medewerkers van het personeel van het THB Tropical Island Resort.

Beoordeeld op 16 maart 2018 via mobiele applicatie

Vuil vies hotel, kamer vuil, vol schimmels, lekkage aan onze douche en wc, mieren boven onze frigo, vogel kak op ons terras, alle dagen gemeld aan de receptie en aan neckerman, on respect vol behandeld

Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Reisde alleen
Director Tropi... T, Director de Relaciones con Clientes van THB Tropical Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 maart 2018

Dear guest,

Dit is een uniek geval, omdat de meerderheid van de meningen over de netheid van ons hotel uitstekend zijn.Onze afdelingsmanagers zullen onmiddellijk met uw team bijeenkomen, zodat deze situatie niet opnieuw gebeurt en wij u ook informeren dat de gepaste maatregelen zullen worden genomen.

The Management.