Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.568)
Beoordelingen filteren
3.568 resultaten
Waardering van reizigers
904
1.333
816
302
213
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
904
1.333
816
302
213
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
5 - 10 van 3.568 beoordelingen
Beoordeeld op 15 februari 2018

Ons appartement was gerenoveerd en daarmee up to date. Zoals altijd op de Canarische Eilanden genoeg, niets meer dan dat. Mooi park en we hadden het geluk in een week met relatief koud weer een appartement te hebben met de hele dag zon.
Schoon, vriendelijk personeel. Wel een vervelend incident, airconditioningmachine op het dak, recht boven ons, raakt defect en levert ongeveer twee dagen een hels kabaal. Daarna was het probleem opgelost.

Datum van verblijf: februari 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Carel D
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Director Tropi... T, Director General van THB Tropical Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2018
Google-vertaling

Dear Carel:

Thank you very much for your positive review concerning your recent visit here at the Hotel THB Tropical Island.

With delight we read that you had a very enjoyable stay with us. This is exactly what we try to achieve with every single guest, as we know that holidays are a special time one keeps in fond memory.


We take note of your opinion in reference to the noise of the AACC machine, and do not hesitate that we will do our best to improve

With renewed thanks for taking the time to share your experience and recommending our hotel here on Tripadvisor; we hope to have the opportunity to welcome you back in the near future.
Thank you again for your special comments.

Kind regards,

La dirección

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 oktober 2017

Heerlijk hotel, prima appartement, altijd in de buurt van een zwembad, Geweldig animatie team. Zij houden met name de kinderen de hele dag wel bezig. Handelen professioneel in de omgang met de kinderen. Ook leuk zijn de avonden. Ik kom er graag nog een keer terug

Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank marjoleinsoest
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Director Tropi... T, Director General van THB Tropical Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2017
Google-vertaling

Dear Marjoleinsoest,

We would like to thank you very much for sharing your opinion on Tripadvisor.

We are very pleased that you enjoyed your stay with us and that you loved our entertainment program, servicies and facilities from our resort.

For your next reservation, if there is something we can arrange for you before you arrive just let us know beforehand and we will be glad to arrange anything we can for you.

You just need to contact us .

We are looking forward to welcoming you back in THB Tropical Island, and thanks one again for your kind words.

Best regards

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 maart 2017 via mobiele applicatie

Wij zaten alleen met logies in een kamer in deel premium. 1x ontbijtbuffet gedaan maar dat was niet heel bijzonder. Ook was de ruimte enorm gehorig zodat we elkaar niet goed konden verstaan. Daarom maar gewinkeld en zelf ontbijt gedaan op terras voor appartement elke morgen. Hele mooie frisse kamers. Vriendelijk personeel. Prima parkeergelegenheid. Makkelijk aan te rijden. Paar minuutjes van centrum en voldoende parkeergelegenheid ook daar.

Datum van verblijf: maart 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Sanne-Marye V
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Director Tropi... T, subdirectora van THB Tropical Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2017
Google-vertaling

Dear Guest.:

Thank you very much for your positive review concerning your recent visit here at the Hotel THB Tropical Island.

With delight we read that you had a very enjoyable stay with us. This is exactly what we try to achieve with every single guest, as we know that holidays are a special time one keeps in fond memory.


We take note of your opinion in reference to the noise of the buffet restaurant, and do not hesitate that we will do our best to improve

With renewed thanks for taking the time to share your experience and recommending our hotel here on Tripadvisor; we hope to have the opportunity to welcome you back in the near future.
Thank you again for your special comments.

Kind regards,

La dirección

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 oktober 2016

mooie appartementen en vol pension genoten en lonchpakketjes meegekregen op onze fietstochten maar was wel klef brood en hebben dan zelf broodejes gesmeerd, betalende wifi maar was niet denderend van ontvangst, wel lieve katten die er rond lopen die je eigenlijk niet mag strelen of eten geven :), groot zwembad en verschillende kleintjes tussen de gebouwen + sauna, jacuzi, wel veel lawaai van britse toeristen die niet beseffen hoe hard ze praten en hoe het weergalmd tussen de gebouwen. Veel eten laten staan door toeristen die teveel nemen gewoon schande!!!

Kamertip: vraag een rustige kant anders veel lawaai van jeugd in putten en muziek en pratende mensen!!!
Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank carlavandenbranden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Director Tropi... T, Director General van THB Tropical Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2016
Google-vertaling

Dear Carla,

Thank you very much for choosing THB to enjoy your holidays and taking your time to send us your opinions, they are our basis for information.

Knowing how our guests experience was like, is always something we really want to know.

Many thanks for your comments and we all hope yo see you next year with us.

Best Regards.

The Management.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 juni 2016

Wij hebben 2 heerlijke weken hier gehad. Over het algemeen zijn we heel tevreden.

Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en lekker.
De eetzaal is wel erg ongezellig, niet om gezellig te dineren.
We hebben de 1e avond gebruik gemaakt van het dinerbuffet, dit was ons absoluut niet bevallen dus we zijn verder alle avonden gaan uit eten. .

We hadden 2 geschakelde appartementen die ruim en schoon waren. Zeer eenvoudige inrichting en keukeninventaris, iets gedateerd maar dat stoorde niet, het was prima in orde. Bijna dagelijkse schoonmaak en zeer vriendelijke schoonmaaksters.

Het park was schoon en ruim, en veilig autovrij. Voldoende speelgelegenheden voor kinderen en schone zwembaden. De afstand naar de boulevard via de achteruitgang is ongeveer 10 tot 15 minuten lopen. Voor kinderen is een buggy aan te raden, deze is ook via het hotel te huren.

De miniclub was erg leuk. Onze kinderen durfden niet alleen dus wij mochten erbij blijven, dat was heel fijn.

Er zijn bij de zwembaden altijd voldoende bedjes vrij, en het is bij de kleinere zwembaden erg rustig. Dit vonden wij heel prettig.

We vonden het prettig dat de balkons zo ruim zijn. Volgens mij is dit niet bij alle kamers het geval, maar bij de meesten wel. Ons balkon had wel de gehele dag door geen zon, die van onze kinderen daarentegen wel. Voor ons was het dus geen probleem maar kan me voorstellen dat het jammer kan zijn als er nooit zon is op je balkon.

enkele minpunten die ons zijn opgevallen:
De douches zijn een ramp. Het water wisselt elke paar seconden van temperatuur, van ijs- en ijskoud tot bijna kokend heet, zeer onveilig voor kinderen. Toen we dit wisten konden we daar rekening mee houden, maar prettig douchen is anders.

De muziek bij het grote zwembad staat erg hard, wat heel gezellig kan zijn. Onze kinderen vonden dit echter te druk en wilden hier niet graag zwemmen. Er zijn dan genoeg andere mogelijkheden dus dat was op zich niet erg. De muziek was ook heel goed te horen in ons appartement, maar was tijdens middaguren uit en ook in de avond ging de muziek op tijd uit. Hebben hier dus verder geen overlast van gehad.

Personeel bij de receptie vonden we niet altijd erg vriendelijk. Een jonge meid met een bril vonden we erg onvriendelijk, alsof we tot last waren elke keer dat wij een vraag stelden. De vraag voor een late check out werd min of meer weggelachen omdat het zo druk was. Vragen aan ons werden vrij dwingend en brutaal gesteld, maar dat kan ook komen door de drukte. Op de dag van uitchecken waren er geen bagagekarren vrij, we waren er al 2x gaan kijken, en toen we daarna belden naar de receptie met de vraag of we inmiddels wel een beschikbaar is, kregen we te horen dat we maar moeten komen kijken, dit gingen ze niet voor ons doen (de karren staan naast de receptie) Of we moesten het park maar afzoeken of er ergens een staat. Het is een zeer groot park, en we vonden het nogal een onvriendelijk antwoord, zeker als iemand dit zou vragen die slecht ter been is. Ons appartement lag best een stuk van de receptie vandaan. Wel wilden ze dat we ons appartement op tijd zouden verlaten, maar men wilde niet helpen hieraan bij te dragen door ons te voorzien van een bagagekar.

Op het park loopt een fotograaf rond die foto's maakt. Niet erg, maar hij loopt op iedereen af en maakt een praatje. niet 1x, maar elke keer dat je hem ziet. Vast vriendelijk bedoeld, maar tijdens het zonnen; als je daar dus ligt met ogen dicht, vonden we dit nogal ongepast. Ook probeerde hij vrij opdringerig een fotoshoot aan te smeren. Vrijblijvend, dat wel, maar wij hadden geen interesse maar dat scheen hij niet te begrijpen. Hij had tijdens het zwemmen een paar leuke foto's van onze kinderen gemaakt, en een paar dagen later bekeken we deze op de fotocomputer bij de receptie. Bleek dat dat per foto €6,00 kost, op cd!!! Er waren zo'n 10 fotos gemaakt, en het kan aan ons liggen, maar het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat er ook maar iemand is die 60 euro wil betalen voor 10 foto's, niet eens afgedrukt. Vrij schandalige prijzen vonden we dit.

Wifi is ook niet te doen met 6 euro per dag. Zeker als je bedenkt dat er plaatsen zijn waar je overal openbaar gratis wifi hebt zoals in Italië.

Door de ontzettend harde wind in de nacht was er iets dat een vervelend geluid maakte in de nacht (we denken buiten, bij ons appartement i 430) en hier hebben we meerdere slapeloze nachten van gehad. Waarschijnlijk kwam de palmboom ergens tegenaan.

De autohuur van het hotel vonden wij in vergelijking met andere verhuurders vrij prijzig. Wij hebben uiteindelijk gehuurd bij Felycar, dit is ons zeer goed bevallen.

Er zijn bij de zwembaden altijd voldoende bedjes vrij, en het is bij de kleinere zwembaden erg rustig. Dit vonden wij heel prettig.

We hebben 2 heerlijke weken hier doorgebracht en de minpunten deden geen afbreuk aan onze geweldige vakantie. We zijn blij dat we geen all inclusive hebben geboekt, daar heeft het eiland veel te veel voor te bieden, om alleen op het park te verblijven en daarvoor vonden we het eten niet goed genoeg.

Datum van verblijf: juni 2016
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Fdrdani
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Director Tropi... T, Director de Relaciones con Clientes van THB Tropical Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2016
Google-vertaling

Dear Dani,

We are grateful to know you chose us to spend your holidays, and on behalf the entire staff of THB we will like to say thank you for such an extended comment, which contributes to our improvement. Information from our guests is always of big valieu.

In addition to your comment, we are happy to know you overall had fantastic holidays, and that they will be for sure kept in your memory in a positive way.

We would like to know if you ever told reception about your problem with the showers as we would have called someone from our maintenance staff to immediately fix it. We apologise for the inconvenience it may have supposed.

Our complex is well maintained with hard work and is worth to know that you were pleased and comfortable. Our main goal is for all our guests to find some relaxing and enjoyable vacations.

We would like to say thank you again as your comments are truly of big help. We all hope you can count with our service in the future, we are for sure looking forward to it.

Kind Regards.

Customer Relationship.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken