Beoordeeld op 17 september 2019

Grote suites (bij ons: slaapkamer, badkamer met losse stort-douche, bad en apart toilet, huiskamer,ingebouwde keuken met magnetron, waterkoker en wasbak en groot balkon) in een prachtig in koloniale stijl gebouwd hotel dat zijn slogan " We are gonna surprise you" echt waar maakt. Zeer vriendelijk personeel waarvoor niets te veel is. Kamers worden dagelijks schoon gemaakt en worden 's avonds nogmaals nagelopen en bed wordt opengeslagen. Het concept van logies/ontbijt of logies/half pension (diner) werkt prima, het voorkomt in ieder geval veel dronken gasten. Uitstekend eten, ook in de 3 buffetrestaurants (1 algemeen, 1 mexicaans en 1 italiaans, de laatste twee wisselend open). Live coocking van diverse soorten vlees en vis. Proef ook eens het special of the day gerecht, echt goed! Indien gewenst kan ook van één van de 4 a la carte restaurants gedineerd worden. Daar moet wel apart voor betaald worden maar gasten met half pension krijgen dan 25 euro korting p.p. Mooie zwembaden met voldoende bedjes. Geen handdoekjes leggen gezien.Voor families is er (indien gewenst) een speciaal gebouw (sectie D), dat via een tunnel onder de weg te bereiken is.

Datum van verblijf: september 2019
Princesa Y, Guest Experience Team van Princesa Yaiza Suite Hotel Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 september 2019

Beste gast,

Vanuit het voltallige personeel wensen wij u hartelijk te bedanken voor het delen van uw ervaring tijdens uw recent verblijf in het Princesa Yaiza Suite Hotel Resort*****L.

Wij zijn vereerd te lezen dat u genoten heeft van uw tijd hier en dat u onze aangeboden gastronomie en andere services heeft weten appreciëren. Wij doen elke dag ons uiterste best om al onze gasten een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Wij zijn dan ook trots te lezen dat wij hierin geslaagd zijn.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel. Aarzel zeker niet ons Guest Experience Center te contacteren zodat wij uw volgend verblijf kunnen personaliseren.

Met vriendelijke groeten vanuit het zonnige Lanzarote,

Beoordeeld op 21 juli 2019

Fantastisch hotel met zeer ervaren team dat er alles aan doet om het naar je zin te maken. Direct aan de boulevard en toch voldoende ruimte om je een beetje terug te trekken. Eten in buffet vorm is voor de kids super en voor de ouders gewoon goed. BBQ avond ? Top! En de Italiaan op het pleintje van het hotel is ook meer dan goed.... kan er dan niets beter ? Jawel.... internet toegang is niet meer van deze tijd...

Datum van verblijf: maart 2019
Princesa Y, Director de Relaciones Públicas van Princesa Yaiza Suite Hotel Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2019

Beste klant,

Vanuit het voltallige personeel van het Princesa Yaiza Suite Hotel Resort*****L wensen wij u te bedanken voor het delen van uw ervaring tijdens uw recent verblijf. De uitstekende score en uw constructieve feedback geven ons een enorm trots gevoel en motiveren ons om elke dag opnieuw ons uiterste best te doen om al onze gasten een onvergetelijk verblijf te bezorgen.

Wij hopen u en uw familie in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Aarzel dan zeker niet ons Guest Experience Center te contacteren om uw verblijf nog meer te personaliseren.

Beoordeeld op 14 juni 2019 via mobiele applicatie

Mooi schoon hotel op een mooie plek, aan een baai met zandstrand .
Op loopafstand van centrum en jachthaven.
Uitgebreid ontbijtbuffet en al het personeel is super vriendelijk.
Reserveringen voor uitstapjes en autohuur vanuit hotel zo geregeld.
Echt vakantie dit en zeker de 5* meer dan waard !

Datum van verblijf: juni 2019
Princesa Y, Director de Relaciones Públicas van Princesa Yaiza Suite Hotel Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juni 2019

Beste gast,

hartelijk dank voor het delen van uw ervaring naar aanleiding van uw verblijf in het Princesa Yaiza Suite Hotel Resort*****L.

Al onze collega’s doen steeds hun uiterste best om iedere gast een onvergetelijk verblijf te bieden. Dat u zo positief bent over ons personeel en over de aangeboden service, vervult ons met blijdschap. Graag geven wij mee dat alle opmerkingen doorgegeven worden aan elk departement opdat constructieve feedback, zoals die van u, opgevolgd kan worden.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Aarzel dan zeker niet ons Guest Experience Center te contacteren via info@princesayaiza.com.

Elisa Aschenbach - Guest Relations Princesa Yaiza Suite Hotel Resort*****L

Beoordeeld op 10 april 2019

Geweldig hotel met zeer veel faciliteiten. Dit was ons zesde verbijt in het hotel. Prachtige kamer, junior suite met zeezicht, met zeer mooi uitzicht en mooi balkon. Kamer werd twee maal per dag gepoetst en, handdoeken worden ververst wanneer gewenst. S’ avonds is er een “turn down” service en ligt er een lekker praline te wachten op de nachttafel. De mini-bar wordt dagelijks bijgevuld alsook de koffie en thee. We hebben steeds in de á la carte restaurants gegeten. Isla de Lobos restaurant en Kampai zijn fantastisch. Zeer lekker eten en zeer mooi gepresenteerd. Wat presentatie betreft is Isla de Lobos echt TOP. Victor, de sommelier, stelt steeds de lekkerste wijnen voor. Alice weet je als gastvrouw steeds het gevoel te geven dat je welkom bent en je thuis voelt. In Restaurant Kampai doet Raoul een perfecte job. Wij hebben steeds á la carte ontbeten (Kleine meerprijs van 5 euro per persoon per dag) in Isla de Lobos restaurant op het overdekte terras met prachtig zicht op zee. Guest relation team staat steeds paraat om vragen te beantwoorden. Ontvangst bij aankomst in het hotel is steeds zeer vriendelijk en er wordt een glaasje cava of fruitsap aangeboden als welkom. Service is overal zeer attent, van receptie tot kamermeisjes, tot zwembad-personeel, tot restaurant-personeel. Zelfs het management zegt steeds vriendelijk goeie dag. Het hotel heeft ook een prachtige binnentuin met waterpartij met visjes en watervalletjes. Er zijn voldoende ligbedden aan de zwembaden. De handdoekservice is perfect en wordt steeds met de glimlach verzorgd. Wij komen terug eind augustus....

Kamertip: Beste uitzicht en rustige kamers zijn de junior suites met zeezicht op de vijfde en zesde verdieping van B blok
Datum van verblijf: maart 2019
Princesa Y, Director de Relaciones Públicas van Princesa Yaiza Suite Hotel Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2019

Beste Annick,

Vanuit het voltallige personeel wensen wij u te bedanken voor uw lovende woorden omtrent uw recent verblijf in Princesa Yaiza Suite Hotel Resort*****L.

Het doet ons enorm veel plezier dat u van al onze faciliteiten genoten heeft. Graag geven wij mee dat wij uw positieve feedback omtrent enkele collega’s, die u bij naam noemde, zeker zullen doorgeven. Ieder van ons doet zijn/haar uiterste best om onze gasten een onvergetelijk verblijf te bezorgen. Dat wij hierin geslaagd zijn motiveert ons om op deze manier verder te blijven werken.

Wij kijken er alvast naar uit om u in augustus opnieuw te mogen verwelkomen. Aarzel zeker niet om ons Guest Experience Center te contacteren indien u met iets van dienst kunnen zijn.

Beoordeeld op 13 februari 2019

Een luxe hotel met een geweldige dienstverlening. Wij beschikten over een ruime suite met balkon. De service was geweldig. Een uitstekend ontbijt, zeer uitgebreid. De dag van vertrek werd het ontbijt zonder extra kosten op de kamer geserveerd omdat wij heel vroeg vertrokken. Het hotel is direct gelegen aan de boulevard met z’n vele restaurants en winkels. Kortom een plezierige plek om een week te relaxen.

Datum van verblijf: januari 2019
Princesa Y, Director de Relaciones Públicas van Princesa Yaiza Suite Hotel Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring naar aanleiding van uw verblijf in het Princesa Yaiza Suite Hotel Resort*****L. Het doet ons heel veel plezier te lezen dat u genoten heeft van ons hotel en van de service die u aangeboden werd. Ons voltallig personeel doet elke dag haar uiterste best om elke gast een onvergetelijk verblijf te bezorgen. Dat wij van u zulke positieve feedback en een uitmuntende score mogen ontvangen, doet ons enorm veel plezier.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel. Aarzel dan zeker niet ons Guest Experience Center te contacteren zodat wij kunnen helpen bij het organiseren van uw verblijf.