Beoordeeld op 10 april 2019

Geweldig hotel met zeer veel faciliteiten. Dit was ons zesde verbijt in het hotel. Prachtige kamer, junior suite met zeezicht, met zeer mooi uitzicht en mooi balkon. Kamer werd twee maal per dag gepoetst en, handdoeken worden ververst wanneer gewenst. S’ avonds is er een “turn down” service en ligt er een lekker praline te wachten op de nachttafel. De mini-bar wordt dagelijks bijgevuld alsook de koffie en thee. We hebben steeds in de á la carte restaurants gegeten. Isla de Lobos restaurant en Kampai zijn fantastisch. Zeer lekker eten en zeer mooi gepresenteerd. Wat presentatie betreft is Isla de Lobos echt TOP. Victor, de sommelier, stelt steeds de lekkerste wijnen voor. Alice weet je als gastvrouw steeds het gevoel te geven dat je welkom bent en je thuis voelt. In Restaurant Kampai doet Raoul een perfecte job. Wij hebben steeds á la carte ontbeten (Kleine meerprijs van 5 euro per persoon per dag) in Isla de Lobos restaurant op het overdekte terras met prachtig zicht op zee. Guest relation team staat steeds paraat om vragen te beantwoorden. Ontvangst bij aankomst in het hotel is steeds zeer vriendelijk en er wordt een glaasje cava of fruitsap aangeboden als welkom. Service is overal zeer attent, van receptie tot kamermeisjes, tot zwembad-personeel, tot restaurant-personeel. Zelfs het management zegt steeds vriendelijk goeie dag. Het hotel heeft ook een prachtige binnentuin met waterpartij met visjes en watervalletjes. Er zijn voldoende ligbedden aan de zwembaden. De handdoekservice is perfect en wordt steeds met de glimlach verzorgd. Wij komen terug eind augustus....

Kamertip: Beste uitzicht en rustige kamers zijn de junior suites met zeezicht op de vijfde en zesde verdieping van B blok
Datum van verblijf: maart 2019
Princesa Y, Director de Relaciones Públicas van Princesa Yaiza Suite Hotel Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2019

Beste Annick,

Vanuit het voltallige personeel wensen wij u te bedanken voor uw lovende woorden omtrent uw recent verblijf in Princesa Yaiza Suite Hotel Resort*****L.

Het doet ons enorm veel plezier dat u van al onze faciliteiten genoten heeft. Graag geven wij mee dat wij uw positieve feedback omtrent enkele collega’s, die u bij naam noemde, zeker zullen doorgeven. Ieder van ons doet zijn/haar uiterste best om onze gasten een onvergetelijk verblijf te bezorgen. Dat wij hierin geslaagd zijn motiveert ons om op deze manier verder te blijven werken.

Wij kijken er alvast naar uit om u in augustus opnieuw te mogen verwelkomen. Aarzel zeker niet om ons Guest Experience Center te contacteren indien u met iets van dienst kunnen zijn.

Steffi Hofman - Guest Relations Princesa Yaiza Suite Hotel Resort*****L

Beoordeeld op 13 februari 2019

Een luxe hotel met een geweldige dienstverlening. Wij beschikten over een ruime suite met balkon. De service was geweldig. Een uitstekend ontbijt, zeer uitgebreid. De dag van vertrek werd het ontbijt zonder extra kosten op de kamer geserveerd omdat wij heel vroeg vertrokken. Het hotel is direct gelegen aan de boulevard met z’n vele restaurants en winkels. Kortom een plezierige plek om een week te relaxen.

Datum van verblijf: januari 2019
Princesa Y, Director de Relaciones Públicas van Princesa Yaiza Suite Hotel Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 februari 2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring naar aanleiding van uw verblijf in het Princesa Yaiza Suite Hotel Resort*****L. Het doet ons heel veel plezier te lezen dat u genoten heeft van ons hotel en van de service die u aangeboden werd. Ons voltallig personeel doet elke dag haar uiterste best om elke gast een onvergetelijk verblijf te bezorgen. Dat wij van u zulke positieve feedback en een uitmuntende score mogen ontvangen, doet ons enorm veel plezier.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel. Aarzel dan zeker niet ons Guest Experience Center te contacteren zodat wij kunnen helpen bij het organiseren van uw verblijf.

Steffi Hofman - Guest Relations Princesa Yaiza Suite Hotel Resort*****L

Beoordeeld op 23 januari 2019 via mobiele applicatie

Staf, uitstekend, doen erg hun best en zijn vriendelijk. erg goed voor hotel. gaan leuk met gasten om niet te styf maar ook niet te los.

Na een paar keer in hotel geweest in suites zeezicht, nu keer in junior suite zeezicht. Is best bevallen van alle keren. Ook beter dan suites zeezicht. Beste zijn juniorsuites zeezicht in hoofdgebouw verdieping 5 en 6. Dit in verband met uitzicht en palmbomen. Lager is meer palmzicht dan zeezicht.

Ontbytbuffet prima, uitgebreid, wel gevoel dat er wat minder staf staat ingepland dan voorheen. Kan ook seizoen invloed zijn.

Buffettestaurant yazia en italiaans, beide goed. Wel zijn gerechten van buffet meestal zeer snel afgekoeld en ook niet extreem warm.

Bij Italiaans buffet restaurant was tempo dramatisch snel. Borden, bestek werden nog net niet onder je neus weggehaald maar dat scheelde 10 sec. Erg raar voor 5*

Los lobos is altyd goed. deze keer niet geweest.

de japanner nog nooit geweest.

Spaanse restaurant goed maar niet heel speciaal in verhouding tot prijzen.

Tour gehad achter de schermen omdat we paar keer waren geweest. Was geinig. De "gids" van hotel was klasse. Deed het leuk.

Italiaans restaurant goed, nette prijzen.

ijssalon, goed, gezellig en lekker.

Datum van verblijf: januari 2019
Princesa Y, Director de Relaciones Públicas van Princesa Yaiza Suite Hotel Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2019

Beste gast,

In naam van het gehele hotelpersoneel, willen we u bedanken voor het kiezen van de Princesa Yaiza Suite Hotel Resort *****L om van uw vakantie te genieten.

Het is leuk te weten dat u tevreden was over het personeel en de kamer.

De tevredenheid van onze gasten is ons belangrijkste doel.

Opmerkingen van onze gasten, zoals uzelf, helpen ons onze dagelijkse inspanningen te verbeteren om een betere service te bieden aan al onze gasten. Daarom willen we u nogmaals bedanken voor u feedback.

Wij hopen u in ieder geval vlug weer te mogen ontvangen en contacteer ons zeker op voorhand moest u nog vraagjes hebben.

Met vriendelijke groejtes,
Guest Relations Princesa Yaiza Suite Hotel Resort*****L

Beoordeeld op 9 november 2018 via mobiele applicatie

Geweldig hotel met zeer veel faciliteiten. Prachtige grote kamer met heerlijk groot bed. Wij hadden een kamer met zeezicht, zeker een aanrader. Op de service en personeel alleen positiviteit. Het buffet is ok maar meeste gerechten worden te lauw aangeboden. Ontbijt zeer uitgebreid!

Datum van verblijf: november 2018
Princesa Y, Director de Relaciones Públicas van Princesa Yaiza Suite Hotel Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 december 2018

Beste Wilfried,

Namens het voltallige personeel wensen wij u hartelijk te bedanken voor het delen van uw ervaring tijdens uw verblijf in Princesa Yaiza Suite Hotel Resort****L.

Al onze collega’s doen steeds hun uiterste best om iedere gast een onvergetelijk verblijf te bieden. Dat u zo positief bent over ons personeel en over de aangeboden service, vervult ons met blijdschap.

Graag geven wij mee dat alle opmerkingen doorgegeven worden aan elk departement opdat constructieve feedback, zoals die van u, opgevolgd kan worden.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Aarzel dan zeker niet ons Guest Experience Center te contacteren via info@princesayaiza.com

Alvast een hele fijne Kerst en een gelukkig Nieuwjaar gewenst!

Steffi Hofman
Guest Relations

Beoordeeld op 4 oktober 2018 via mobiele applicatie

Fijn hotel. Heerlijk om te relaxen. Drie uitstekende buffetrestaurants. Mooie en nette kamers, met alles er op en eraan. Sommige drankjes zijn wel wat prijzig, als je het vergelijkt met de prijzen buiten het hotel.

Datum van verblijf: oktober 2018
Princesa Y, Director de Relaciones Públicas van Princesa Yaiza Suite Hotel Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 januari 2019

Beste gast,

Graag wensen wij u te bedanken voor het delen van uw ervaring naar aanleiding van uw verblijf in het Princesa Yaiza Suite Hotel Resort*****L.

Het is heel fijn te lezen dat u tijdens uw verblijf heeft kunnen ontspannen en dat u genoten heeft van de gastronomie die wij onze gasten aanbieden.

Wij hopen u weldra nogmaals te mogen verwelkomen.

Steffi Hofman - Guest Relations Princesa Yaiza Suite Hotel Resort*****