H10 Sentido White Suites(Playa Blanca)
  • Zwembad
Hesperia Lanzarote Playa Dorada(Playa Blanca)(Heel veel waar voor je geld!)
NH Hotels
  • Zwembad
Jardines del Sol by Diamond Resorts(Playa Blanca)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Iberostar Lanzarote Park(Playa Blanca)
  • Aan het strand
Dreamplace
  • Zwembad
H10 Lanzarote Princess(Playa Blanca)
  • Gratis parkeren
H10 Rubicon Palace(Playa Blanca)
  • Gratis parkeren
H10 Timanfaya Palace(Playa Blanca)
HotelsClick
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 191 per nacht.

6 maart 2018 beoordeeld

Mega groot hotel met schitterende zwembaden, eindeloze eetzalen met prima ontbijtbuffet. Kamers ruim maar oubollig ingericht. Schoon. Goed bed. Veel groen overal. Als het waait en dat doet het vaak, tocht het overal in de -open- gangen.
Kamers aan buitenkanten van hotel kijken op parkeerplaats aan ene kant en burgerking aan andere kant. Vraag kamers zwembadzijde zo dicht mogelijke bij zee , zo hoog mogelijk, anders geen Uitzicht.
Pas op: een upgrade is niet wat het lijkt.
Wij boekten direct bij het hotel en bleken bij aankomst ruim 100 euro om meer te betalen dan via booking en /of reisburo’s. Na klacht en hoop gedoe kregen we wel geld terug.

Kamertip: Kijk goed op de plattegrond en kies voor kamers aan zwembadzijde zo dicht mogelijk bij zee.
Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Princesa Y, Director de Relaciones Públicas van Princesa Yaiza Suite Hotel Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 maart 2018

Best gast,

Namens het gehele personeel van Princesa Yaiza zijn wij u erg dankbaar voor uw commentaar.

We vinden het fijn te horen dat jullie tevreden waren over onze zwembaden en restaurants.

Het spijt ons dat jullie de kamer niet zo leuk vonden.
Het hotel heeft een Koloniaals Canarische stijl . Dit betekent dus ook veel gebruik van hout en open ruimtes.

Er zijn veel verschillende boekingsopties en wij proberen altijd ons best beschikbare tarief aan te bieden.

Mocht u nogmaals bij ons terugkomen, kan u steeds contact met ons opnemen om een prijsofferte aan te vragen en dan te vergelijken.

Wij zijn altijd bezig het hotel te verbeteren en de opinie van onze gasten is uiterst belangrijk hierbij. Daarom nogmaals bedankt voor u feedback.

Met vriendelijke groeten

16 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfecte ligging. Prachtig hotel. Zeer ruim opgezet en spacieuse kamers en suites. Geweldige thalasso en super behandelingen. Goede restaurants en bovenal overal vriendelijke gezichten bij bediening en recepties.
Nadeel voor mensen die niet goed ter been zijn: het hotel is uitgestrekt dus je moet goed kunnen lopen. Of met een rolstoel verplaatsen . Ennwij hadden ontzettend slecht weer: nergens verwarming. Ook niet om kamers of restaurants. Bijzetkacheltje als compensatie!
Ondanks de regen en kou toch goede vakantie.
O ja, op Lanzarote zijn palmbomen beschermd, dus die nemen vaak de zon of het zicht weg. En mogen niet ingekort worden. Geen probleem bij veel zonneschijn, maar wel in Wintertijd!
Al bij al een hôtel dat we Graag nog eens uitproberen , maar dan met goed weer!

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
PYaiza, Director de Relaciones Públicas van Princesa Yaiza Suite Hotel Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 februari 2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor uw bezoek en voor het delen van uw ervaring in ons hotel.

Het is zeer fijn te lezen dat u genoten heeft van ons Thalasso Center, onze gastromonie en alles wat ons hotel te bieden heeft. Het voltallige personeel doet elke dag haar best om al onze gasten een onvergetelijk verblijf te bezorgen. Feedback zoals die van u doet ons heel veel plezier.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Aarzel voor of tijdens uw volgende bezoek zeker niet om Guest Relations te contacteren indien wij iets voor u kunnen betekenen.

9 januari 2018 beoordeeld

Heerlijk hotel met efficiënte ontvangst, Ruime en smaakvol ingerichte suite, op een mooie plek aan de boulevard, gemiddeld 15 minuten lopen naar beide kanten om bij restaurantjes uit te komen. Op het terrein 3 buffetrestaurants en 3 a la carte restaurants die niet altijd geopend zijn. Ontbijtbuffet afhankelijk van welk restaurant je kiest meer of minder rumoerig, voldoende keuze. Weinig parkeergelegenheid wel voldoende in de directe omgeving.

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
PYaiza, Director de Relaciones Públicas van Princesa Yaiza Suite Hotel Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 januari 2018

Beste gast,

Vanuit het voltallige personeel van Princesa Yaiza Suite Hotel Resort wensen wij u te bedanken voor het delen van uw ervaring.

Het is fijn te lezen dat u een fijne Kerstvakantie gehad heeft en dat u genoten heeft van alles wat ons hotel te bieden heeft.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Aarzel zeker niet contact op te nemen met het Guest Relations departement indien wij iets voor u kunnen betekenen.

20 december 2017 beoordeeld

Vlotte receptie en bagageafhandeling. De gemeenschappelijke ruimtes zijn top en uiterst smaakvol ingericht. De suite was ok en zeer groot. Toch wat geluidshinder van de suite erboven. Prima ligging ongeveer in het midden van de Playa Blanca.
De buffetten zijn verzorgd maar zeker geen 5 sterren: warm houden van het voedsel en niet laten uitdrogen lijkt een hele opgave. De specialiteiten van de dag werden altijd geserveerd op een koud bord. Het restaurant Hacienda kan wel een opfrisbeurt gebruiken. Veel ruimte in de restaurants.
De house-keeping laat toch wat steken vallen: op het terras naast onze suite lagen dagenlang vuile handdoeken op dezelfde plaats. Het terras onder ons was een puinhoop: overvolle asbakken, vuile afwas,rondslingerende handdoeken en warempel een fiets (?) en dat gedurende meerdere dagen.
Dress code in het restaurant? Naast ons zat een klant in zwembroek en badslippers tijdens het diner. Ook hebben wij verschillende keren bierglazen aangetroffen aan het zwembad.
Dit hotel is uitermate kindvriendelijk en tijdens ons verblijf kleuter en babyvriendelijk.
Hou daar rekening mee. Het kan voorvallen dat er naast u een tafel wordt ingenomen door een gezin met zeer kleine kinderen: buggies, bijzetstoelen, huilbuien, rotzooi op de tafel en veel rumoer. Dit zowel bij het ontbijt als diner. Bepaalde nationaliteiten hebben een wel bijzondere kijk op tafelmanieren.
Slotsom: 5 sterren de luxe? Wij denken van niet. Op sommige vlakken mag gerust een tandje bijgestoken worden.

• Verbleef: december 2017, reisde met familie
PYaiza, Director de Relaciones Públicas van Princesa Yaiza Suite Hotel Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 januari 2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring in ons hotel.

Graag geven wij mee dat zowel in onze 3 buffet-restaurants als in 2 van onze 4 à la carte restaurants een dresscode geldt die zegt dat mannen vanaf 16 jaar een lange broek dienen te dragen tijdens het diner.

Wij zijn een familiehotel waarbij we ook zoveel mogelijk rekening proberen te houden met gasten zonder kinderen. Zo kan er in onze buffet-restaurants in onze adults-only zone genoten worden van een ontbijt en diner. Ook kan men in ons restaurant “Isla de Lobos” à la carte ontbijten met prachtig zeezicht, hier zijn geen kinderen toegelaten.

Wij proberen al onze gasten een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Feedback zoals die nemen we zeker mee.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

15 november 2017 beoordeeld

Afgelopen weken dit hotel voor de derde keer bezocht. Wat ons betreft is dit hotel volledig in balans. Geen enkel hotel ter wereld is perfect, maar in Princesa Yaiza wordt er zichtbaar en merkbaar alles aan gedaan om dit zo goed mogelijk te benaderen. Er is een prima aanbod is restaurants, het animatieteam bestaat uit enthousiaste mensen die met volle overgave elke dag een leuk programma brengen, de medewerkers zijn oprecht vriendelijk, de ligging is fantastisch en kamers zijn ruim en schoon. Aan de zwembaden is er een spontane, ongedwongen scheiding tussen volwassenen en volwassenen met kinderen. Het bijgebouw waar de familiekamers zijn gesitueerd vinden wij zelf een minder sterk punt van het hotel, maar uiteindelijk kies je hier zelf voor. Wij zijn alle keren met kinderen verbleven in het hoofdgebouw, dit is natuurlijk gewoon mogelijk. Kamer gehad met Jacuzzi op het terras, dit vonden de kinderen het helemaal het einde! Beste medewerkers van Princesa Yaiza, hartelijk bedankt voor deze prachtige vakantie!

Kamertip: Kies voor het hoofdgebouw blok A, B of C. Blok D is een bijgebouw.
  • Verbleef: november 2017, reisde met familie
PYaiza, Director de Relaciones con Clientes van Princesa Yaiza Suite Hotel Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 december 2017

Beste gast,

Vanuit het voltallige personeel wensen wij u te bedanken voor het delen van uw ervaring in ons hotel. Het is heel fijn om te lezen dat u en uw gezin opnieuw genoten hebben van wat ons hotel te bieden heeft. Wij doen steeds ons uiterste best om onze gasten zo goed mogelijk te ontvangen en elk van hen een onvergetelijke vakantie te bezorgen.

Wij hopen u snel opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.

Guest Relations