Beoordeeld op 16 december 2019

Boek hier nooit privilege!!
Als je een “zoek t maar uit” vakantie wil, boek dan dit hotel.
Mijn kamer zou om 14.00 uur klaar zijn (zwart op wit). Bij aankomst werd mij verteld dat ik waarschijnlijk nog 2 uur moest wachten. Dit werd 3 kwartier. Per mail had ik gevraagd om zeezicht en kreeg ik een vriendelijke mail terug dat dit geregeld was. Toen ik mijn kamer zag, keek ik uit op het zwembad met een streepje zee. Kamer viel enorm tegen. De enige mogelijkheid was ruilen tegen een verouderde kamer. Ik heb de duurste kamer geboekt en ook nog eens privilege.
Bij aankomst wordt je amper iets verteld. Spaanse receptionistes zeer onaardig ( tegen t onbeschofte aan). Stagiaires zeer vriendelijk.
Kamers zijn gedateerd en zeer gehorig. Ik ben na 2 nachten vertrokken. Even dacht ik dat het aan mij lag, gezien de meeste recensies, maar hotel waar ik daarna verbleef bleek een wereld van verschil te zijn.
Ik reis alleen en heb t idee, dat ik daarom in een kamer ben gestopt die absoluut privilege onwaardig is. Wat een desillusie is dit hotel. Nooit meer!

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde alleen
Jose Angel V, General Manager van H10 Timanfaya Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 december 2019

Goedemorgen mevrouw.

Hij was verward met zijn opmerking omdat hij een verzonnen naam gebruikte: Jeanette is niet zijn echte naam. Omdat je dit verzonnen account hebt gemaakt met een nep-gebruiker gewoon om een ​​slechte opmerking over mijn hotel te maken, zal ik geen enkele minuut verspillen met het uitleggen van de waarheid van wat je vroeg.
Ja, het is waar dat je een vrouw bent die alleen kwam en 2 dagen in het hotel doorbracht, omdat ze niet in staat was om aan je verwachtingen te voldoen voor je vakanties in een hotel voor volwassenen, waar vrijwel alle klanten als koppel komen.
Eerlijk gezegd deed hij er goed aan het hotel te verlaten en een betere plek te zoeken die bij hem past.

José Angel Vazquez
directeur

Beoordeeld op 5 augustus 2019

Vannacht teruggekomen van mijn vierde verblijf in dit hotel. De laatste keer dat ik hier verbleef was in 2015 en het was te merken dat ze iets hadden gedaan met de kritieken die meerdere gasten toen hadden gemeld. Zo was de muziek in de pianobar veranderd (minder dezelfde muzikanten) en was de Wifi sterk verbeterd (al was de oorspronkelijke inlogmethode niet-werkend).

Bij binnenkomst trof ik Nederlandse stagiaires achter de receptie, wat de incheckprocedure vergemakkelijkt! Punt van aandacht is het feit dat er door deze receptionisten niets gewezen wordt (voor mij niet nodig, maar voor anderen wel) en dat aangegeven werd dat het restaurant in de avond om 18.30 uur open gaat, terwijl dit pas 18.45 uur is.

De all-inclusive formule is fantastisch. De hoeveelheid grote merken die hier gratis geschonken worden, kom je in niet veel hotels tegen. Ik heb wel het idee dat je als minderwaardig behandeld wordt als je halfpension geboekt hebt. De kamers zijn aan renovatie toe en zijn zeer gehorig. Op het zonneterras is het heerlijk rustig en is er plaats genoeg voor iedereen!

Op 1 avond vond er op het terras een speciaal feest plaats. Hier kwamen echter maar weinig mensen op af, omdat het in de avond veel te koud is om lekker buiten te zitten. Dit feest kan dus beter binnen in de discobar plaatsvinden. Bij de discobar en de pianobar kan 's avonds heerlijk gezeten worden en wordt voortdurend bediend.

Zou ik terugkeren naar dit hotel zoals het nu is? Ik denk het wel, al zijn de kamers echt een minpunt.

Kamertip: Een superieurkamer biedt u de rust en het mooie uitzicht. Eventueel te boeken met de Privilege-service.
Datum van verblijf: augustus 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 14 juli 2019

Gisteren gearriveerd na3 uur retard door babageprobleem in Brussel! Heel vriendelijk nederlands onthaal, maar geen uitleg waar alles zich bevindt! Kamer was wat basic! Badkamer dringend aan vernieuwing toe in kamer zeezicht! Heel harde matras en te weinig opbergruimte! Volgens Tui zouden we kamer krijgen met aparte douche! Maar helaas douche nemen inbad! Niet echt aangenaam douchen!
Mer onze 35 ste huwelijksverjaardag werd spijtig genoeg niets voorzien, waarschijnlijk is dit enkel bij allinclusive! Dus best all inn nemen want alle merkdranken zijn inbegrepen! Ook rekening houden dat het water in zwembaden hier koud is door de wind!
Het eten is lekker en veel variatie!

Datum van verblijf: juli 2019
Jose Angel V, General Manager van H10 Timanfaya Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2019

Bedankt voor je tijd

Beoordeeld op 5 juli 2019

Wat een fijn hotel mooie locatie, goede zwembaden, mooie bar etc. schoon super goed eten en goede cocktails en drankjes, ook tijdens all incl krijg je merk drankjes . Prachtige kamer met geweldig uitzicht echt goed schoongemaakt en op details gelet. Ook het personeel krijgt een dikke 10 altijd behulpzaam vriendelijk.. Kortom een aanrader ga zo door. wij waren er voor ons 25 jarig huwelijk en er stond een fles champagne klaar en lekkere bonbons. Montse van de reservering nogmaals dankjewel voor alles.

Kamertip: zeezicht is echt een pre
Datum van verblijf: mei 2019
Jose Angel V, General Manager van H10 Timanfaya Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2019

Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerking.
We zijn erg blij dat je van je vakantie hebt genoten.
We hopen dat hij weer komt.

José Angel Vázquez
directeur

Beoordeeld op 28 juni 2019

In de regio is dit hotel de beste keuze vooral als adults only en met een ligging op wandelafstand van Playa Blanca. De tuin biedt ruim plaats voor iedereen en elk wat wils. Het personeel is supergemotiveerd, vriendelijk en vooral in het a la carte restaurant zeer professioneel maar toch gemoedelijk. Wel een sterke aanrader om extra privilege te nemen (zie bijkomende voordelen!).
Zeker een terugkomer of gemotiveerd om hotels van dezelfde keten en concept te boeken. Heel veel voordelen als lid van de H10 club!

Kamertip: Wij kozen voor de betaalbare junior suite prvilege met zeezicht en dat blijkt de beste keuze
Datum van verblijf: juni 2019
Jose Angel V, General Manager van H10 Timanfaya Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juni 2019

Een miljoen bedankt, mijnheer!.