Beoordeeld op 5 juni 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Wij kregen iedere dag een nieuwe Telegraaf. Verder zag alles er netjes en schoon uit. Auto kon gratis geparkeerd worden. Toen wij er in mei 2018 verbleven, zaten er Nederlandse jongeren achter de receptie, ideaal. Ligging is ook prima, echt een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2018
Jose Angel V, General Manager van H10 Timanfaya Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2019

heel erg bedankt

Gracias!!

Beoordeeld op 22 februari 2019

Ik ben naar dit hotel gegaan i.v.m. een sport evenement waar ik op meerdere manieren bij betrokken was. Wat me direct opviel was de ruime opzet. De ligging is prachtig. Niet te ver van het centrum en toch redelijk rustig. Het uitzicht is fenomenaal. De faciliteiten zijn uitgebreid en netjes verzorgd. Er is ook heel goed rekening gehouden met minder validen. In twee van de drie zwembaden is een lift aanwezig en de kamer is ruim van opzet bijvoorbeeld. Het is een only adults hotel en dat kun je goed merken aan het vertier wat ik zelf als prettig heb ervaren. Sfeervolle live muziek zonder opdringerig te zijn. Het personeel is ongekend vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: februari 2019
Jose Angel V, General Manager van H10 Timanfaya Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2019

Heel erg bedankt Seine.

Het was een genoegen om je te ontmoeten!

We zullen elkaar in de toekomst veilig zien ... Vandaag hebben we een vergadering gehad en we zullen doorgaan op de EHC :)

Tot februari / 2020 (14 en 15)

Jose

Beoordeeld op 29 januari 2019 via mobiele applicatie

Wij waren aardig verrast, rust, mooie omgeving, lekker eten.de kamers zijn ruim,badkamer met bad en douche.
Vriendelijk personeel.
De restaurants, veel keuze, goed warm, verscheidenheid, iedere dag ietsnieuws ontdekt.
Markt bezocht op woensdag , leuke uitstap.
Autogehuurd voor 1dag, heel eiland ontdekt.
Kom zeker terug

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 14 december 2018

heel goed hotel voor only adults. variatie in eten. hotel om echt tot rust te komen .Plaats genoeg. Mooie kamer.vriendelijk personeel. bij technisch probleem aan kamerdeur was dit probleem binnen het kwartier opgelost. Wij komen daar zeker terug

Kamertip: ons kamer 347 was uitstekend wat uitzicht betrof en rustig
Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 3 oktober 2018

Heel mooi en verzorgd hotel met vriendelijke bediening.
Het eten is er ook steeds heel verzorgd met een ruime keuze.
Wij zouden er zeker nog eens terug naartoe willen.
des te meer omdat het een prachtig eiland is!

Datum van verblijf: mei 2018
Jose Angel V, General Manager van H10 Timanfaya Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2018

Heel erg bedankt vriend!