Beoordeeld op 19 maart 2020 via mobiele applicatie

Prachtig hotel alles erop en eraan, personeel super vriendelijk, kamers fantastisch, moest eigenlijk voor niets buiten alles voorhanden. Als je er alleen bent dus heel handig. Ik zou er zeker nog terug keren

Datum van verblijf: maart 2020
Reistype: Reisde alleen
H10_Rubicon_Palace, Director General van H10 Rubicon Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2020

Beste deserma,

Bedankt voor het delen van uw mening over Tripadvisor. We zijn erg blij om te weten dat u volledig tevreden bent over de dienstverlening in het hotel. Zelfs als we weten dat we niet iedereen tevreden kunnen stellen, is het het grote aantal gasten dat tevreden is met het hotel wat bewijst dat we goed werk leveren. De speciale vermelding voor ons personeelsteam wordt zeer gewaardeerd omdat ze veel moeite doen en het hotel zonder twijfel niet hetzelfde zou zijn zonder hen. Uw bericht wordt getoond, want dat is de beste motivatie die het personeel kan hebben. Het feit dat u nogmaals naar het hotel komt, is de beste motivatie die we kunnen hebben en het beste bewijs om te weten dat we goed werk leveren.

We hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen.

Beste wensen,
Het management.

Beoordeeld op 29 januari 2020 via mobiele applicatie

Mooi hotel. Personeel ontzettend aardig. Speciaal Marcia en Julia van de Privilege desk en Sandra van de Guest relations. Ook Mustafa uit Senegal in het buffet restaurant is een topper. Het privilege restaurant is fantastisch. Het ontbijt is zalig. Het personeel is heel aardig en loopt zich het vuur uit de sloffen. De privilege junior suite is heel ruim en voldoet aan alle wensen. Er ligt een hele mooie wandel route naar enerzijds de vuurtoren en anderzijds de haven van Playa Blanca.

Datum van verblijf: januari 2020
H10_Rubicon_Palace, Director General van H10 Rubicon Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2020

Beste Atzecornelis,

Wij willen u bedanken voor het kiezen van Rubicon Palace en voor het achterlaten van uw reactie op tripadvisor. Wij vinden het erg leuk om te lezen dat u heeft genoten van de privilege service, de privilege suite, de gastronomie van het hotel en de mooie locatie/wandelroute. Wij waarderen uw reactie op ons personeel heel erg, zonder ons personeel zou het hotel niet hetzelfde geweest zijn.

Wij hopen u in de toekomst voor een tweede keer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Het Management.

Beoordeeld op 21 januari 2020

We herhalen gasten dus we kennen dit hotel heel goed. Dit was onze derde keer. Het stelt nooit teleur, goede kwaliteit van de gastronomie en het personeel is erg gastvrij. Receptie gaf ons een geweldige kamer, zeer schoon en comfortabel. We kunnen niet wachten om terug te gaan.

Datum van verblijf: januari 2020
H10_Rubicon_Palace, Director General van H10 Rubicon Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2020

Beste Hesterijdema02,

Wij willen u bedanken dat u voor de derde keer voor ons hotel heeft gekozen en voor het achterlaten van een recensie op tripadvisor. Wat fijn om te horen dat Rubicon Palace u nooit teleur stelt. Ook vinden wij het leuk om te lezen dat u heeft genoten van de gastronomie en de schone/comfortabele kamer. Uw reactie over ons personeel stellen wij altijd erg op prijs, want zonder ons personeel en hun inzet zou Rubicon Palace niet hetzelfde zijn.

Wij kijken er naar uit om u voor de vierde keer te mogen verwelkomen.

Het Management.

Beoordeeld op 10 december 2019

Het was voor ons de 3 de keer dat we in het Rubicon Palace waren. Het gevoel was direct: 'een beetje thuiskomen' voor ons.We reisden met een bevriend koppel en toen we aan de Privilege receptie kwamen hadden we een kamer aan de andere kant van het domein, dus onze kamers waren aanvankelijk heel ver van elkaar. Met 1 simpele vraag werd dit opgelost, kamers dicht bij elkaar. De dames aan de receptie zijn altijd super vriendelijk.
'S middags hebben we iedere middag in het buffetrestaurant gaan eten. Er is een grote variatie aan koude en warme gerechten. Als buffetrestaurant is dit uitstekende kwaliteit.
Voor het diner gingen we naar het a la carte restaurant . Iedere avond nieuwe suggesties als voorgerecht, hoofdgerecht en dessert. Topklasse en heel vriendelijke bediening.
Op maandagavond was er kreeft als suggestie, dit met een heerlijk flesje witte wijn, perfect !
De nieuwe Privilege ruimte aan het zwembad is ook heel goed gevonden, er staat zelf een mobile bar waar je alle dranken en een hapje kunt krijgen.
Kortom, het hotel is 5 sterren waardig.

Hierbij willen we iedereen van het personeel bedanken om zich iedere dag in te zetten om de gasten met de glimlach te bedienen.

We hebben al terug geboekt voor volgend jaar.

Datum van verblijf: november 2019
H10_Rubicon_Palace, Director General van H10 Rubicon Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 december 2019

Beste Gino_derock,

Allereerst willen wij u bedanken over het achterlaten van een recensie over ons hotel op tripadvisor. En wat fijn dat u weer voor ons H10 Rubicon Palace heeft gekozen. Wij waarderen uw positieve reactie over ons personeel. Dit helpt ons niet alleen te motiveren, maar dit is ook het belangrijkste in ons hotel. Ons personeel wilt er altijd alles aan doen om u tevreden te stellen, daarom zijn wij blij dat u uiteindelijk een perfect gelegen kamer heeft gekregen. Ook vinden wij het fijn om te horen dat u heeft genoten van de gastronomie, de privilege, en het privilege zwembad.

Wij kijken er naar uit u volgend jaar weer te mogen verwelkomen.

Het management.

Beoordeeld op 10 oktober 2019

In privilège van kamer veranderd wegens te ver, in 4 sterren steeds aan de zee. lange wachttijden in restaurants wegens onderbezetting personeel. Regelmatig lauw of koud eten in Vulcan restaurant. Personeel gaf zelf toe, de sterren zijn gestegen maar het aantal personeel gedaald. Hier waren we goed met 4 sterren in 5 sterren zien ze ons er nooit meer. Algemene renovatie van sommige delen van het hotel zijn zeker aan de orde. Wim Tas Vosselaar België.

Kamertip: in privilège aandringen op kamer aan de zee.
Datum van verblijf: oktober 2019
H10_Rubicon_Palace, Director General van H10 Rubicon Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2019

Beste Wim Tas,

Dank u wel voor het delen van uw mening met ons op Tripadvisor.

Het spijt ons om te horen dat u uw vakantie niet heeft ervaren zoals u dat had verwacht. Na het lezen van uw woorden, balen we dat de kwaliteit van het eten niet was zoals u had gehoopt. Zonder twijfel proberen wij veel variatie aan te bieden in de verschillende restauranten, ons personeel is altijd bereid om naar u te luisteren zodat u een nog betere ervaring aanvaard. We vinden het vervelend om te horen dat u het hotel beter aanvaardt heeft met 4 sterren dan met 5 sterren, we zijn constant bezig het hotel te verbeteren en we vinden het jammer om te lezen dat wij hier in helaas gefaald hebben voor u. Over het personeel, ze proberen altijd hun uiterste best te doen om het zo gemakkelijk mogelijk te maken voor de gast.

Wij vinden het erg jammer dat u ons nu deze impressies geeft, en geen contact opgenomen heeft met de receptie of met onze public relations departement. We geloven dat we u hadden kunnen helpen met de problemen die u ervaring heeft.

Nogmaals bedankt voor het delen van uw mening met ons.

Met vriendelijke groeten,
De Leiding