3 weken geleden beoordeeld

Een zeer mooie vakantie gehad in een fantastisch mooi hotel. Zeer gastvrij ontvangen, vroeg aangekomen maar we konden voor 15 uur de kamer al op. Zeer vriendelijke medewerkers waarvoor geen vraag te veel is. Kwaliteit van het eten is prima, ruime keuze en voldoende aanbod. Nette, schone, ruim opgezette kamer. Voldoende aanbod in excursies, auto huren is een aanrader en makkelijk te regelen via het hotel.

Datum van verblijf: juni 2019
H10_Rubicon_Palace, Director General van H10 Rubicon Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Beste AnoekF1,

We zijn erg blij om te lezen dat je weer zo'n aangename tijd hebt gehad in onze gastvrijheid op het H10 Rubicón Palace ***** en wil je bedanken voor het delen van je mening met anderen.

Bevestiging dat we uw verwachtingen hebben kunnen overtreffen, is spectaculair nieuws voor ons.
Het zal een eer zijn om je in de toekomst weer te verwelkomen, tot die tijd wensen we je het allerbeste.

4 weken geleden beoordeeld

Over gans de lijn is zeer goed, behalve voor een vijf sterren hotel nog eens extra vragen om handdoeken te vernieuwen vind ik niet ok 15 cent per keer, als mensen alle dagen gaan zwemmen is deze weer een meer kost.
Ik was daar met mijn hondje(1k600gr)heb 140 euro betaald, voor hygiëne ok dat je niet in restaurant mag maar buiten een speciale hoekje(en was plaatst genoeg)dat je met je hondje toch kunt mee nemen, heb foto's genomen als mogelijke oplossing.
Bij onze laatste dag vroegen ze weer 20 euro extra om de kamer langer te gebruiken omdat we ten eerste om 12u eruit moest en ten tweede hondje kon niet mee als we om 13u(dan ging pas restaurant open )gingen eten.
Bij aankomst zouden ze wel rustige uitleg mogen geven, was juist een trein die voorbij vloog en meer smile achter de receptie zou ook welkom zijn!!!

Kamertip: zwembad als je een hondje heb perfect terras
Bedank Ghislaine-patri... V
H10_Rubicon_Palace, Director General van H10 Rubicon Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dear Ghislaine-patri... V,

First of all, we would like you to accept our appreciation for the loyalty you have shown us by returning to our hotel for your most recent holiday.

We have treated your description as a success story and your comments show that we are on the right track with our numerous efforts and our attention to detail. Of course, we will relay your compliments to our team, they will be delighted to know that they enhanced your holiday experience.

We would like to thank you once again for your kind review and will be delighted to welcome you back to our hotel again soon.

Best Regards,

5 weken geleden beoordeeld

Mooie grote kamers, dagelijks gepoetst, verse handdoeken. Uitstekende service, klantvriendelijk +++, ruim aanbod buffet/onbijt, voldoende aanbieding fruit en groenten, reftergevoel -. Dranken A merken +++. Perfect verzorgde zwembaden, aangename temperatuur. Kindvriendelijk +++. Absolute aanrader +++

Datum van verblijf: juni 2019
H10_Rubicon_Palace, Director General van H10 Rubicon Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Dear Jordy G,

We are very pleased to read that you had again such a pleasant time in our hospitality at the H10 Rubicón Palace ***** and want to thank you for sharing your opinion with others.
Confirmation that we were able to exceed your expectations is spectacular news for us.
It will be an honour to welcome you back again in the future, until then we wish you all the best.

Kind Regards,

Beoordeeld op 5 mei 2019

Na een lange reis, naar de zeer ruim, netjes opgezet lobby hotel. Je voelt meteen "thuis" totdat we ontdekken, de door ons gevraagde 2 kamer naast elkaar/in de buurt mis is. (fout van de reisbureau/Corendon of hotel lees niet naar de wens van de cliënt).
Verder zijn de suites wel ruim opgezet, beter is een suite te vragen op de 1e verdieping.
Ontbijt is royaal en goed opgezet. Ook de div. restaurant is het kwaliteit van het eten redelijk tot goed. jammer dat het waarschijnlijk uit 1 keuken komt, en nergens echt Spaans eten. Andere faciliteiten van het hotel is ook goed. Jammer dat sommige personeel niet gemotiveerd zijn.

Kamertip: Kamers op de 1e verdieping; verder keus is in de rustige buurt, of in de div. activiteiten buurt.
Datum van verblijf: april 2019
H10_Rubicon_Palace, Director General van H10 Rubicon Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2019

Beste Y0ngT,

Bedankt voor het kiezen van het H10 Rubicon Palace Hotel voor uw vakantie in het geweldige Lanzarote en voor het delen van deze beoordeling.
We zijn meer dan trots om te weten dat je hield van het gloednieuwe smetteloze terrein, de kamers, en dat je je thuis voelde tussen deze muren.
We voelen de drang om u te informeren dat er een heel toegewijd team is op de afdeling voor gastenrelaties, dat de gasten volledig ter beschikking staan, ze zouden meer dan blij zijn geweest om naar u te luisteren en hun best doen om u te helpen bij het oplossen van een bepaald klein of groot probleem.
Bedankt voor je opmerkingen, we zullen heel goed nadenken over alles wat je hebt geschreven, ons belangrijkste doel is om de beste ervaring ooit aan onze gasten te bieden, we willen de normen hoog houden en elke dag verbeteren.
We hopen dat we je hier binnenkort weer kunnen verwelkomen om je te laten zien dat we al wat acties ondernemen en wie weet, misschien verdienen we een volledige sterrenclassificatie!
Vriendelijke groeten,
De leiding

Beoordeeld op 30 april 2019 via mobiele applicatie

Grootschalig hotel met veel faciliteiten; meerdere restaurants voor ontbijt lunch en diner; sommige alleen voor privilege en all inclusive gasten. Kwaliteit van het eten erg goed; sommige bereidingen van vlees waren minder. Hotel lag op 40 minuten lopen van het dorp playa blanca, te ver om ‘s avonds naartoe te gaan te voet. Personeel wisselend verstaanbaar in engels wel super vriendelijk.

Datum van verblijf: april 2019
H10_Rubicon_Palace, Director General van H10 Rubicon Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2019

Geachte gast:

Bedankt voor het geven van wat feedback op Tripadvisor.
We zijn blij om uw woorden te lezen en te weten dat u tevreden bent met de diensten en gastrnomie in het hotel. We begrijpen uw mening over de locatie, hoewel we vinden dat onze locatie uitzonderlijk is, omdat we ons erg blij kunnen voelen met het uitzicht op zee op het eiland Fuerteventura en onder de vulkanische Rode Berg met een mooie promenade langs de zee. Taxi's kunnen ook bij de receptie worden gebeld en voor slechts 4 € en een paar minuten zouden onze gasten in de stad zijn.

Bedankt voor het vertrouwen in H10 Rubicón Palace als een bestemming voor uw vakantie. We hopen je weer te mogen verwelkomen in het hotel.

Vriendelijke groeten,
De Management.