4 weken geleden beoordeeld

Mooie grote kamers, dagelijks gepoetst, verse handdoeken. Uitstekende service, klantvriendelijk +++, ruim aanbod buffet/onbijt, voldoende aanbieding fruit en groenten, reftergevoel -. Dranken A merken +++. Perfect verzorgde zwembaden, aangename temperatuur. Kindvriendelijk +++. Absolute aanrader +++

Datum van verblijf: juni 2019
H10_Rubicon_Palace, Director General van H10 Rubicon Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dear Jordy G,

We are very pleased to read that you had again such a pleasant time in our hospitality at the H10 Rubicón Palace ***** and want to thank you for sharing your opinion with others.
Confirmation that we were able to exceed your expectations is spectacular news for us.
It will be an honour to welcome you back again in the future, until then we wish you all the best.

Kind Regards,
The Management

Beoordeeld op 5 mei 2019

Na een lange reis, naar de zeer ruim, netjes opgezet lobby hotel. Je voelt meteen "thuis" totdat we ontdekken, de door ons gevraagde 2 kamer naast elkaar/in de buurt mis is. (fout van de reisbureau/Corendon of hotel lees niet naar de wens van de cliënt).
Verder zijn de suites wel ruim opgezet, beter is een suite te vragen op de 1e verdieping.
Ontbijt is royaal en goed opgezet. Ook de div. restaurant is het kwaliteit van het eten redelijk tot goed. jammer dat het waarschijnlijk uit 1 keuken komt, en nergens echt Spaans eten. Andere faciliteiten van het hotel is ook goed. Jammer dat sommige personeel niet gemotiveerd zijn.

Kamertip: Kamers op de 1e verdieping; verder keus is in de rustige buurt, of in de div. activiteiten buurt.
Datum van verblijf: april 2019
H10_Rubicon_Palace, Director General van H10 Rubicon Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2019

Beste Y0ngT,

Bedankt voor het kiezen van het H10 Rubicon Palace Hotel voor uw vakantie in het geweldige Lanzarote en voor het delen van deze beoordeling.
We zijn meer dan trots om te weten dat je hield van het gloednieuwe smetteloze terrein, de kamers, en dat je je thuis voelde tussen deze muren.
We voelen de drang om u te informeren dat er een heel toegewijd team is op de afdeling voor gastenrelaties, dat de gasten volledig ter beschikking staan, ze zouden meer dan blij zijn geweest om naar u te luisteren en hun best doen om u te helpen bij het oplossen van een bepaald klein of groot probleem.
Bedankt voor je opmerkingen, we zullen heel goed nadenken over alles wat je hebt geschreven, ons belangrijkste doel is om de beste ervaring ooit aan onze gasten te bieden, we willen de normen hoog houden en elke dag verbeteren.
We hopen dat we je hier binnenkort weer kunnen verwelkomen om je te laten zien dat we al wat acties ondernemen en wie weet, misschien verdienen we een volledige sterrenclassificatie!
De leiding

Beoordeeld op 30 april 2019 via mobiele applicatie

Grootschalig hotel met veel faciliteiten; meerdere restaurants voor ontbijt lunch en diner; sommige alleen voor privilege en all inclusive gasten. Kwaliteit van het eten erg goed; sommige bereidingen van vlees waren minder. Hotel lag op 40 minuten lopen van het dorp playa blanca, te ver om ‘s avonds naartoe te gaan te voet. Personeel wisselend verstaanbaar in engels wel super vriendelijk.

Datum van verblijf: april 2019
H10_Rubicon_Palace, Director General van H10 Rubicon Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 mei 2019

Geachte gast:

Bedankt voor het geven van wat feedback op Tripadvisor.
We zijn blij om uw woorden te lezen en te weten dat u tevreden bent met de diensten en gastrnomie in het hotel. We begrijpen uw mening over de locatie, hoewel we vinden dat onze locatie uitzonderlijk is, omdat we ons erg blij kunnen voelen met het uitzicht op zee op het eiland Fuerteventura en onder de vulkanische Rode Berg met een mooie promenade langs de zee. Taxi's kunnen ook bij de receptie worden gebeld en voor slechts 4 € en een paar minuten zouden onze gasten in de stad zijn.

Bedankt voor het vertrouwen in H10 Rubicón Palace als een bestemming voor uw vakantie. We hopen je weer te mogen verwelkomen in het hotel.

De Management.

Beoordeeld op 13 april 2019 via mobiele applicatie

Ik zou zo terug gaan. Super locatie, super hotel. Aangenaam voor groot en klein. De reis dateert van maart 2018. Je kan van aan het hotel ook direct de dijk op. Die je volledig kan afwandelen. Wij gaan sowieso ooit nog eens terug.

Datum van verblijf: mei 2018
H10_Rubicon_Palace, Director General van H10 Rubicon Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2019

Geachte EvelyneD447,

We zijn je dankbaar dat je je ervaring in H10 Rubicón Palace op Tripadvisor hebt gedeeld. We zijn blij dat u tevreden bent met de verschillende diensten van het hotel. Het zou een groot genoegen zijn om u in de toekomst opnieuw te verwelkomen, om u een uitstekende vakantie en herinneringen te bezorgen!

De leiding.

Beoordeeld op 11 april 2019 via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit meer dan ondermaats. Geen vijf sterren waard.
Lange wachttijden in restaurants. Onvoldoende plaatsen voor de hoeveelheid mensen. Te weinig variatie, zeker voor een vijf sterren hotel. Personeel niet even vriendelijk en al zeker niet kindvriendelijk.
Kamers zijn wel proper en goed ingericht.
Zwembadwater is veel te koud, zeker het kinderzwembad.
Als je melding maakt, doen ze er niks aan, meer nog, ze houden een zeer arrogante houding aan.
Deze ochtend ook weer geen plaats in restaurant. Gevolg : tafel buiten toegewezen met drie kleine kinderen in 13 graden. Deze avond 20 minuten in de rij gestaan voor een tafel van vijf. Uiteindelijk met vijf aan een tafel van vier gezet. Andere optie was buiten in de
Felle wind.
Prijzen wellness zijn exuberant hoog.

Nooit meer.
Prijs kwaliteit totaal niet in verhouding .
Zeker niet met kinderen

Datum van verblijf: april 2019
H10_Rubicon_Palace, Director General van H10 Rubicon Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 april 2019

Beste Vanessa,
Bedankt voor het kiezen van het H10 Rubicon Palace Hotel voor uw vakantie in het prachtige Lanzarote.
Bedankt dat je een profiel op Tripadvisor hebt gemaakt om deze mening te delen. We hadden liever gezien dat we ons konden vergelijken met de hotels die je had kunnen beoordelen, maar helaas is dit niet mogelijk omdat er geen andere beoordelingen op je profiel staan.
Bedankt dat je ons op de hoogte hebt gesteld van je zorgen en ook alsjeblieft weet dat we je enkele positieve reacties waarderen, omdat we hebben benadrukt dat onze gloednieuwe kamers vlekkeloos en mooi zijn.
Wees alsjeblieft zeker dat we altijd openstaan ​​om constructieve oordelen te ontvangen, omdat ze ons kunnen helpen te verbeteren en te begrijpen waar we onze inspanningen meer op moeten richten, maar helaas geven de problemen die je opgeeft ons niet dit gevoel: we zijn eigenlijk een beetje verrast omdat we de nr. 1 in zowel Playa Blanca als Lanzarote in de ranglijst van kwaliteitsprijzen die is opgesteld door Tripadvisor en we staan ​​in de top 20 van de 1300 hotels op de Canarische Eilanden.
Uiteraard is de smaak en mening van de gastronomie iets heel subjectiefs dat van elke persoon afhangt. We doen een wekelijkse survey-controle in het hotel, waar de overgrote meerderheid van onze gasten ons beoordeelt en de algemene feedback is meer dan positief.
We willen u graag laten weten dat er 8 buitenzwembaden zijn en we zijn verheugd dat 3 van hen zijn verwarmd.
Desalniettemin kunnen de klimatologische omstandigheden die gepaard gaan met uw verblijf, uw thermische waarneming stipt veranderen, waardoor een gevoel van frisheid ontstaat dat niet gerelateerd is aan de temperatuur van het zwembad, maar de koele wind van buitenaf (het is een eiland in het midden van de oceaan na allemaal).
Zorg ervoor dat onze verwarmde zwembaden de meest populaire van het eiland zijn. Weinig hotels kunnen bogen op dit voordeel.
Volgens de SPA-commentaren omvat de aangeboden service een fitnessruimte, sauna, gestoomde kamer, Kneipp, buitenruimte, skacks en het is een van de goedkoopste van het eiland.

Aan het eind van de dag hadden we je graag persoonlijk ontmoet bij de Guest Relations-desk om hier op tijd over te luisteren en acties te ondernemen, zodat je zou hebben gezien dat we echt om de mening van de gasten geven. Na het zorgvuldig lezen van uw beoordeling en het verzenden van elke melding aan de betrokken afdeling, denken we dat dit misschien niet alleen het type hotel was waarnaar u op zoek was, omdat onze service bekend staat om de kwaliteitsprijs die wij bieden en wij hebben een grote hoeveelheid terugkerende gasten die ons meerdere keren per jaar vertrouwen en zeer tevreden zijn telkens ze komen.
De leiding