Beoordeeld op 23 augustus 2017

Wij hebben een vreselijke vakantie achter de rug die enkel voor stress zorgde en absoluut geen ontspanning was. Ik begrijp trouwens echt niet hoe andere gasten die hier positief commentaar plaatsen daar niks van hebben gemerkt, is blijkbaar toch mogelijk hieronder een niet limitatieve opsomming :
- elke dag/nacht kakkerlakken in ons verblijf ( zelf met insecticide te doden) na de zoveelste kregen wij zelf een insecticide spray
- verblijf wordt weinig en zeker niet grondig gekuist ter illustratie: een rietje lag onder het bed bij onze aankomst en bleef er maar liggen, ook wordt er geen water gebruikt om te kuisen
- gezien het ongedierte konden wij de kamer niet verluchten, met als gevolg schimmel en stank
- kledij bleef in onze valies en stonk toen we vers wilden aantrekken, kasten ruiken erg muf en er lagen nog spullen in van gebruikers voor ons, daarom gebruikten we ze niet
- geen of weinig drinkwater aan de bar, frisdrankautomaten worden weinig bijgevuld
- eten vooral Engels en dan nog meestal lauw
- veel te weinig personeel , maar wel vriendelijk
- veel mensen hadden last van de kakkerlakken, maar meestal in de verblijven onderaan, boven viel dit blijkbaar mee ( verschillende gezinnen lieten ons dit ook weten )
- een overbevolkt zwembad

Wij ( gezin met kinderen ) stellen nochtans geen hoge eisen, het moet alleen proper zijn en de mogelijkheid op een goede nachtrust.Met het ongedierte in je kamer lukt dit niet. Hotel geen 4 sterren waard en voor meer dan 4000 euro veel te duur. De directeur die onze hierover zelf aansprak en zich excuseerde begreep onze verzuchtingen , maar meer dan een luisterend oor en een fles cava bood hij niet aan.
Uiteraard ( behoudens de kakkerlakken ) is elke wrevel apart te overbruggen, maar alles samen maakte het voor ons niet te doen. Twee dagen voor onze vertrek werd een andere kamer aangeboden...

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
HotelesLopez, Gerente van HL Paradise Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 augustus 2017

Beste _bart_sophie,

Wij danken u voor uw recensie over ons hotel. We streven er voortdurend naar om onze hoge normen door middel van opmerkingen en observaties van onze gasten te kunnen verbeteren. Wij verzekeren u dat wij de feedback van onze gasten zeer serieus nemen en elk genoemd detail controleren, zodat wij ons voortdurend kunnen verbeteren.

Nogmaals, bedankt voor uw eerlijkheid

Het management,

Beoordeeld op 7 augustus 2017 via mobiele applicatie

Op zich heb je een groot appartement met koelkast en microgolf. De kamer was ver van proper. Bij de eerste melding kregen we excuses en werd enkel de badkamer snel wat bij gepoetst. Nadien werd er niks meer aangedaan. Ook spraken wij de poetsvrouw zelf aan. Maar helaas, 10 dagen lang was het vuil, smerig vuil. We hebben van alles foto's genomen en klacht ingediend bij onze reisorganisatie.
Je zag het management elke dag mee werken, want er waren meerdere klachten. Je zag de mensen van de receptie rondlopen met de enveloppen met de excuses. Je merkt dat ze wel willen, maar ze komen op heel veel punten tekort.
Slapen was ook van korte duur, want wij zaten aan de straatkant en dankzij het roostertje in onze kamer, hoorde je elk geluid. Zoals s morgens vroeg als ze de straat komen vegen. Vrachtwagen die alles lost, ... . Oordopjes gingen hier goed van pas gekomen zijn.
Het eten was goed, maar niet super. Vooral Engels gericht.
Wat jammer was , aan de receptie spreekt bijna iedereen Nederlands. Behalve bij de animatie was er niemand die Nederlands praatte, wat jammer was voor onze kinderen.
Wel deed het animatieteam zijn best om het iedereen naar zijn zin te hebben. Uiteindelijk hebben we onze knop moeten omdraaien en er het beste van moeten maken. Maar 1 ding staat vast. Wij vonden het een dure vakantie voor wat we kregen. Hier zien ze ons niet direct terug. Dit hotel vind ik geen aanrader.

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
HotelesLopez, Gerente van HL Paradise Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2017

Beste Evelyne S,

Wij danken u voor uw evaluatie van ons hotel. We streven er voortdurend naar om onze hoge normen door middel van opmerkingen en observaties van onze gasten te kunnen verbeteren. Wij verzekeren u dat wij de feedback van onze gasten zeer serieus nemen en elk genoemd detail controleren, zodat wij ons voortdurend kunnen verbeteren.

Nogmaals, bedankt voor uw eerlijkheid

Het management

Beoordeeld op 31 juli 2017

Heel leuk hotel voor families met kinderen, alles erop en eraan. Dagelijkse keuze uit drie restaurants (internationaal, chinees en italiaans) zonder voorinschrijving, lekker eten. Meertalige (ook nederlands!) medewerkers bij de welkom/vertrek balie...met een speciale vermelding voor Mevr Sandra (adjunct directeur en verantwoordelijke klanten) voor een dagelijks vriendelijk woordje en beschikbaarheid, alsook haar aanwezigheid bij aankomst en vertrek.

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
HotelesLopez, Gerente van HL Paradise Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 augustus 2017

Beste BVC007,

Heel erg bedankt dat u de tijd neemt om uw ervaringen met ons te delen over uw recente verblijf bij ons in het hotel. Het is een genoegen om te lezen dat u zo van uw verblijf heeft genoten, dat u tevreden bent met de keuze van ons hotel en dat wij de perfecte plek waren voor uw vakantie.

We heten u en uw familie in de toekomst van harte welkom!

Met Vriendelijke Groet,

Het management,

Beoordeeld op 1 mei 2017

Het eten in het restaurant was ranzend! Het rook en smaakte niet vers, de hygiëne was ook ver te zoeken! Wij zijn onze hele vakantie in een ander hotel gaan eten, zo slecht was het. De eerste dagen heeft mijn zoon op toast met choco geleefd, savonds een slaatje.De vloer was zo vuil dat er regelmatig gasten uitschoven. Echt zielig! Aan het zwembad voor de kinderen liggen enorm veel kiezeltjes die zeer pijnlijk zijn als je er met blote voeten rond loopt. Onze airco werkte niet, we kregen ook niet direct een nieuwe kamer. Toen ik bij de grote baas van het hotel mijn verhaal deed mochten we eindelijk verhuizen. We kregen een nieuwe kamer aan de zuiveringsinstallatie. Deze stonk zo hard dat we niet op ons terras konden zitten of onze kamer verluchten. Het personeel was wel vriendelijk en behulpzaam.

Kamertip: Niet aan de zuiveringsinstallatie!! (stank en lawaai)
  • Verbleef: april 2017, reisde met familie
HotelesLopez, Gerente van HL Paradise Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2017

Geachte elsd1977,

Wij danken u voor uw eerlijke recensie op Tripadvisor over ons hotel HL Paradise Island. Wij willen erop wijzen dat ons schoonmaak-team en het hele management hun uiterste best doen om het resort in optimale conditie te houden. Zoals u heeft waargenomen zijn alle appartementen volledig gerenoveerd en in perfecte staat. Ook willen wij u graag mededelen dat wij bezig zijn met een project voor zowel het restaurant als de discobar.Wij streven er voortdurend naar om onze hoge normen door middel van opmerkingen en observaties van onze gasten te kunnen verbeteren. Wij verzekeren u dat wij de feedback van onze gasten zeer serieus nemen en elk genoemd detail controleren, zodat wij ons kunnen blijven ontwikkelen.

Nogmaals, danken wij u voor uw eerlijkheid.

Beoordeeld op 13 februari 2017

Prima aparthotel. Ons 3 kamer appartement was ruim , netjes , rustig en gezellig. De receptie was heel vriendelijk en behulpzaam. Het buffet restaurant voldeed zeker. De barman kon zo aantreden in de film "Cocktail".
Het complex ligt wel een beetje ver van het dorpje.
We hebben een hele fijne tijd gehad.

• Verbleef: februari 2017, reisde met vrienden
HotelesLopez, Gerente van HL Paradise Island, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 februari 2017

Geachte rikiefred,

We heten u en uw familie in de toekomst van harte welkom!