Beoordeeld op 17 april 2019 via mobiele applicatie

Voor de tweede keer voor dit hotel gekozen na een positieve ervaring vorig jaar tijdens de paasvakantie.
Ook deze keer hebben we genoten van ons verblijf in H10 Princess op Lanzarote. We zijn vriendelijk onthaald in het hotel en werden verder geholpen naar onze ruime en propere familiekamer.
In het hotel-restaurant is er elke dag opnieuw een zeer uitgebreid aanbod aan eten. Het eten wordt geregeld aangevuld en is lekker.
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Het zwembad is heel groot en het extra overdekt zwembad is aangenaam om te zwemmen op winderige dagen. Enig nadeel is dat heel veel hotelgasten zonnenbedden reserveren zonder deze optimaal te gebruiken.
Het hotel is op 5 minuten stappen van het strand.
Wij raden dit hotel zeker aan.

Datum van verblijf: april 2019
lanzarote p, Director de Relaciones Públicas van H10 Lanzarote Princess, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 april 2019

Dear Gino F,

First of all I wanted to thank you for taking the time to write this beautifull review and for choosing the H10 Lanzarote Princess for your holidays in Lanzarote.

I am pleased to know that you had a relaxing time in our hotel and that you enjoyed our services.

We all do hope to welcome you back soon again.

With kind regards,

Karina Acosta

Beoordeeld op 13 april 2019 via mobiele applicatie

Na heel veel vakanties in hotels van dezelfde groep was dit bij uitstek het meest tegenvallende.
Onze 'zeezicht' kamer bevond zich net boven het 'theater' die het lokale entertainment elke avond omtoveren tot plaatselijke disco met bijhorende daver door de bassen zodat de trillingen én het geluid duidelijk hoorbaar en voelbaar waren tot in de kamer.
Dat er overdag renovatiewerken waren rond het zwembad zal ook de rustgevende vakantie niet ten goede zijn gekomen.
Ook de keuken kan wat bijscholing gebruiken en zou minder moeten toegeven aan het toerisme. Je bent tenslotte in Lanzarote op vakantie, niet in een of andere fastfoodketen.
Pluspuntjes: uitstekend gelegen, goede ligging en vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: april 2019
lanzarote p, Gerente van H10 Lanzarote Princess, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 april 2019

Beste Genietertje,

Bedankt voor uw tijd bij het schrijven van uw reactie. We hadden je hier graag willen helpen als je je problemen had gecommuniceerd.

Omdat we dicht bij de promenade zijn, is er altijd beweging van mensen, maar als je onze medewerkers had gewaarschuwd, hadden we een andere kamer in een rustiger gebied kunnen aanbieden.

Wat voedsel betreft, proberen we altijd gevarieerd eten te hebben, maar het voedsel van ons land is altijd de basis van ons menu.

David Linares
Assistant Manager

Beoordeeld op 5 april 2019 via mobiele applicatie

Met 400 kamers is dit geen klein,charmant hotelletje maar deze telg van de H 10 keten mag gezien worden.Hoewel al wat van leeftijd doet het hotel fris aan.Ruime kamers en perfect sanitair en grote terrassen.Het centrale buitenzwembad nodigt uit om ergens een plekje te zoeken in de omgeving,er zijn vele knusse hoekjes zodat je niet in één massa op mekaar gedrumd zit.Een badhanddoek vraag je aan de redder,maar beslis je om die te wisselen na gebruik dan wordt 1€ bijgeteld op je rekening,wat merkwaardig is voor zo’n klasse hotel.Wellicht om overconsumptie wat te ontmoedigen want velen werpen hun handdoek na 1 veegbeurt al in de wasmand...Dit is trouwens niet het enige wat moet bijbetaald worden;de safe kost hier een slordige 16€/week,en dat vind ik er over! In een hotel dat zichzelf 4sterren aanmeet mag dát wel gewoon ‘inbegrepen’ zijn me dunkt! Kwaliteit van de WiFi is dan weer goed te noemen.Je kan desgewenst 1x/verblijf zonder meerprijs in beide specialiteitenrestaurants dineren wat toch een aparte beleving geeft.Overigens is de kwaliteit van de buffetten zowel voor ontbijt als diner bovengemiddeld te noemen,haast Riu-waardig...en dat wil best wat zeggen!
Prijzen van dranken zijn eerder Noord Europees te noemen dan Spaans.Er is ook een gezellig bargedeelte waar dikwijls live muziek wordt gespeeld en s avonds doet het animatieteam zijn best om shows te geven,al zag ik op dat vlak al beter.
Lanzarote Princess is zijn 4 sterren waard mits enkele kleine puntjes.Een goede keuze aan de rustige Playa Blanca!

Reistype: Reisde alleen
lanzarote p, Director de Relaciones Públicas van H10 Lanzarote Princess, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 april 2019

Dear Tenope,

We all do hope to welcome you back soon again.

With kind regards,

Ludovica Magini

Beoordeeld op 29 maart 2019

Het was onze eerste kennismaking met Lanzarote: een voltreffer! Het was na Tenerife, Gran Canarie, La Gomera, Fuertevantura en La Palma, het laatste “grote eiland” van de Canarische eilanden dat we bezochten. We waren aangenaam verrast door de schoonheid van het eiland: Manrique heeft hier iets buitengewoons gepresteerd!
Hotel Lanzarote Princess past in het rijtje van “buitengewoon”: we waren de volledige vakantieperiode verrast door de buitengewone kwaliteit van dit hotel! Overal vonden we enthousiaste en bereidwillige medewerkers aan, klaar om bij te springen waar nodig. De restaurants verdienen een pluim voor hun presentatie van de maaltijden, en de twee a la carte restaurants verdienen zeker een speciale vermelding. De rustige omgeving speelt hier ook een rol. De wandelafstand naar zee is een pluspunt, het zwembad en de aanwezige bars zorgen ervoor dat alles wat nodig is direct aanwezig is.
Voor ons mag dit nogmaals geschieden, wij willen zeker nog terug komen naar hier!

Datum van verblijf: maart 2019
lanzarote p, Director de Relaciones Públicas van H10 Lanzarote Princess, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 maart 2019

Dear Jacky V,

We first like to thank you for sharing your positive feedback and score 5/5 about your stay at H10 Lanzarote Princess.

We are very happy to know that you had a brilliant time with us and that we were able to meet your expectations.

It is rewarding to notice that our intention to provide a quality and professional customer service has been acknowledged and we do appreciate your feedback very much, as we work hard every day to be able to make our guests holidays unforgettable and valuations like yours drive us to follow these commitments.

We would love to have you back in our hotel in the future.

Kind Regards,

Beoordeeld op 23 maart 2019 via mobiele applicatie

Mooi en schoon hotel. Eten goed. Alles in buffetvorm maar met voldoende afwisseling en live cooking! Ontvangst netjes en om 10 uur al de kamer klaar! Top. Dus hup koffers uitpakken en de boulevard op. Dit is op 3 minuutjes lopen dus ook prima. En toch ligt het ver genoeg om niet meteen in de drukte te zitten. Kamer werd goed schoon gemaakt. Eigenlijk niets dan lof. Bij ontvangst kregen we een uitnodiging voor La dolce Vita, Italiaans restaurant. We konden dan a la carte eten i.p.v. buffet en dat was prima. Dit gold ook voor Sakura, ook al la carte, grill Japans. Volgend jaar weer!

Datum van verblijf: maart 2019
lanzarote p, Gerente van H10 Lanzarote Princess, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 maart 2019

Estimada Maxsita1,

Allereerst hartelijk dank voor het kiezen van de H10 Lanzarote Princess voor uw vakantie op Lanzarote en voor het nemen van de tijd om zo'n mooie recensie te schrijven.
Ons eerste doel is om een fantastische vakantie voor onze gasten te creëren en wetende dat ze genoten van hun verblijf is zeer bevredigend voor ons.
Van mij en al het personeel hopen we u binnenkort weer te mogen verwelkomen voor nog een fantastisch verblijf.