Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.356)
Beoordelingen filteren
3.356 resultaten
Waardering van reizigers
1.819
1.048
338
88
63
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.819
1.048
338
88
63
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 3.356 beoordelingen
Beoordeeld op 17 september 2018 via mobiele applicatie

De ontvangst met een glaasje cava of fruitsap was hartelijk.
De kamers waren ruim, en zoals op voorhand gevraagd rustig gelegen. Ook de Nescafé op de kamer was een pluspunt. 8 capsules per 2 dagen dus ruim voldoende.
Wij hadden enkel half pension maar het eten was voor ons zeker in orde. Een uitgebreid ontbijt waarbij zelfs gedacht werd aan de mensen met allergieën en voor degene die dat wenste een glaasje cava. Het diner was warm en koud buffet waarbij het vlees of de vis a la minute werd gebakken.
Enig minpuntje was het koude water van het zwembad. Nu ja koud, eens je er in zat viel het nogal mee.
De ligging is ook super. Op wandelafstand van leuke restaurantjes en winkeltjes en vlakbij de haven.
Over de animatie kan ik niet meespreken daar we daar niet aan deelgenomen hebben.
Voor ons was een weekje echter genoeg, hoewel dit niet aan het hotel lag maar eerder aan het eiland zelf. Wij hebben geen zittend gat en op 3 dagen hadden we het eiland helemaal verkend. Voor iemand die echter geniet van rustige dagen aan het zwembad en wil uitrusten is dit wel een ideaal vakantieoord.

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank MellaertsK
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
H10WhiteSuites, Director General van H10 Sentido White Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2018
Google-vertaling

Dear MellaertsK,

First of all, thank you very much for chosen us to spend your days in Playa Blanca.

We are very happy to know that the welcome in our hotel was satisfactory :)
Thank you very much for the description of the suites, and breakfast, we are happy that you enjoyed facilities and gastronomy in our hotel.

In summer season, the pools are not heated, and in winter, one of them is. We apologize if you found them cold, truly both are more that 20 degrees right now.

We look forward to welcome you here again,

Best wishes

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 september 2018 via mobiele applicatie

Aangekomen op 21 augustus, een heel gemoedelijk en rustig hotel. Er hangt een zalige sfeer, de animatie dringt niet aan om de activiteiten mee te doen. De activiteiten variëren van darts tot petanque, karabijn schieten, boogschieten en aquagym. Ook geven de animators kleine kook/cocktail workshops in de poolbar. Het personeel is super vriendelijk en alles gaat met een lach. Het eten is niet uitgebreid zoals de grotere hotels maar de kwaliteit van het eten is zeker op en top! De cocktails zijn lekker en zeker de tropical is een aanrader. De ligplaatsen rond het zwembad zijn goed en de stoelen liggen zalig. Het was voor ons een meer dan geslaagde huwelijksreis

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Jellyfish1988
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
H10WhiteSuites, Director General van H10 Sentido White Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2018
Google-vertaling

Dear Jellyfish1988,

Thank you very much for chosen us for such a special holidays! We are very happy to know that we met your expectations with the hotel ambience and quality of food.

It is very nice that you felt good among our staff, everybody works very hard to give the best service.

We look forward to see you again very soon!
All the best

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 augustus 2018

Mooie verzorgde omgeving. Heel ruime studio met 2 TV's. We zaten in een rustige omgeving in blok 3. Vriendelijk onthaal met bubbels bij de aankomst. Heel vriendelijk personeel. Het was aangenaam vertoeven rond het zwembad. Het water was ietsje te fris. Je kon er ook genieten van lekkere drankjes. In het restaurant werd lekker eten geserveerd.
Koks bakten vlees en vis naar believen waar je er bij stond.
Op woensdagavond was er een romantisch diner. Tussendoor klonken prachtige mannenstemmen die het diner een extra dimensie gaven.
Er werd heel wat animatie voorzien, dus voor elk wat wils.
's Avonds kon je in verschillend bars genieten van een drankje.
Blij om er geweest te zijn.

Kamertip: Wij ,kozen voor een rustige omgeving. tot 12 uur is er muziek in de bars. Stopt wel stipt.
Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
1  Bedank Jack2801
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
H10WhiteSuites, Director General van H10 Sentido White Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 augustus 2018
Google-vertaling

Dear Jack2801,

Thank you very much for your nice comments, we are very happy that you have chosen us and we met your expectations, with our food, staff and service.

About the pools, one is heated in winter season, until May, then in summer, as we have very high temperatures, passing the 30º, we think is more refreshing for our customers to have them without the heating, but we never have the temperature under 22º. .

It is very nice to read that our animation was to your liking, and we look forward to welcome you here very soon.

Best wishes.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 augustus 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel voldeed aan al onze verwachtingen. We verbleven hier een week met als doel rust en relax, wat ook helemaal gelukt is.

Kamers zijn zeer zeker in orde, mooie propere kamer.

Personeel is super vriendelijk en attent.

Animatie is aanwezig maar niet opdringerig.

Het restaurant is top!!! Kreeft, sushi, steak, noem maar op! Gewoonweg verwennerij!

De all in formule is zeker aan te raden, nationale en internationale dranken zijn inbegrepen. Als je dus een cola besteld krijg je een cola en geen aanmaak spul die naar niets smaakt.

Alles is hier aanwezig voor een ontspannende zorgeloze vakantie

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank simoneau2018
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
H10WhiteSuites, Director General van H10 Sentido White Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2018
Google-vertaling

Dear Simoneau2018,

Thank you very much for chosen us to spend your holidays in Lanzarote. We are very happy to know that we met your expectations with our gastronomy, quality drinks, cleaning standard and staff.

We look forward to see you very soon,

Best wishes

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 augustus 2018 via mobiele applicatie

Juist terug van dit hotel die zeker geen 4 sterren waardig is, zeer vuile kamers die zeker niet elke dag mooi gepoetst worden, je mag al blij zijn dat je bed proper opgemaakt wordt.
Zwembad is ronduit ijskoud en na melding doen alsof dit geen waar is, iedereen bevries bijna na een poging in het (heel kleine) zwembad.
De kussens op de ligstoelen zijn ronduit vuil en vol met (schimmel) vlekken, wij hebben dit ook gemeld aan ons reisbureau!
Eten en drinken is zeer goed, maar de bediening heel slecht, zeer lang wachten op een drankje meestal heb je al een bord op en zeer lange wachttijden aan het buffet, wij waren nu vroege eters maar gasten die iets later toekwamen hadden dikwijls een wachttijd van 1 uur om te gaan eten...
Het personeel is wel is supervriendelijk, de meesten toch en proberen u zoveel mogelijk te helpen waar ze kunnen.
Ook een voorval met onze kamer, midden in de nacht stond er een andere gast met zijn kaartsleutel in onze kamer, deze gast kon er niets aan doen en wij ook niet, we waren wel zeer erg geschrokken en je voelt je totaal niet meer veilig...
Na melding daarvan in de morgen werd daar zeer lichtvoetig over gedaan en probeerden ze dit met een fles rode wijn goed te maken, sorry maar dit kant toch niet dat er iemand wildvreemd in je kamer staat als je aan het slapen bent!
Wij drinken nu geen rode wijn en hebben dit terug gegeven ook met de melding dat dit niet kon, worden wij nu van ons reisbureau Neckermann verweten omdat wij deze fles niet aanvaard hebben...
Blijkbaar mag en kan dit allemaal!
Conclusie prijs / kwaliteit veel te duur.

Datum van verblijf: augustus 2018
Reistype: Reisde met familie
2  Bedank 782cindyo
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
H10WhiteSuites, Director General van H10 Sentido White Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2018
Google-vertaling

Dear customer.

As spoken in the hotel, we are very sorry with the incident in your suite, as you know, we did reset your locker and did try to know what was the issue as this never happened before(we are sorry that it happened to you), that someone could open a suite with the key for the suite behind, we did apologize, and you knew that it was the customer next door, who tried to opened your door. Sometimes, machines can also fail.

This was not a human mistake and was something that we couldn't explain, but we apologize to you a hundred times. For customers that read this and are coming to our hotel, in the room door, there is a locker that is better to use, for your comfort.

The wine was only to say sorry, we do not try to buy our customers with wine, we just wanted to have a nice detail with you, sorry if you didn't like it.

Best wishes.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken