Beoordeeld op 29 april 2019 via mobiele applicatie

Gelegen aan het uiterste oostelijke punt van Playa Blanca , op letterlijk wandelafstand van de prachtige papagayo stranden bevindt zich een complex van de jaren 90. We hadden een familiesuite geboekt met enorme zee aan ruimte . Gerenoveerde kamer 1070 met prachtig uitzicht op de baai, 2 slaapkamers , grote eigentijdse badkamer met hydromassage bad en groot terras. Grote pluspunten zijn zeker het buitenterras van hoofdrestaurant dat mogelijkheid bied voor zowel ontbijt , lunch en diner rustig buiten te nemen. Restaurant te groot opgezet en ongezellig vanbinnen . Zelfde voor Italiaans restaurant . Grote keuze buffetten met steeds a la minute bereide vlees/vis op de plancha. S ochtends heerlijke pancakes . 4 zwembaden waarvan eentje verwarmd -26 graden in namiddag maar s ochtends nog echt koud. Overige zwembaden zijn ijskoud . Ligzetels wat gedateerd en aan vernieuwing toe . Klein keienstrand zonder voorzieningen voor de deur. Beter kleine wandeling maken naar dichtbijzijnde papagayo strand of naar centrum Playa dorada. Royal elite upgrade mogelijk maar zelfde eten , enkel wat betere dranken. Wijn aan tafel ook per fles mogelijk aan zeer democratische prijzen.

Datum van verblijf: april 2019
Subdireccion S, Director de Relaciones Públicas van Sandos Papagayo Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2019

Geachte smos,

Hartelijk dank voor het besteden van een paar minuten van uw kostbare tijd om deze review op TripAdvisor te delen.

We zijn blij om te weten dat het hotel en de diensten aan uw verwachtingen voldeden en dat u bij ons een aangename vakantie hebt doorgebracht.

Het zou een grote eer voor ons zijn om u in de nabije toekomst opnieuw te kunnen verwelkomen.

Carlos Vera
Assistent Manager

Beoordeeld op 13 april 2019

Groot, ruim en druk hotel. Personeel erg vriendelijk.zetels aan zwembaden zijn wat gedateerd en nogal wat zijn stuk.De bufetten zijn overvloedig maar zoals vaak voor ons na een week wat eentonig. De gerenoveerde kamer met balkon en zicht op zee is mooi.

Datum van verblijf: april 2019
Subdireccion S, Director de Relaciones con Clientes van Sandos Papagayo Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 april 2019

Geachte 871wimh,

Hartelijk dank voor het besteden van een paar minuten van uw kostbare tijd om deze uitstekende review op TripAdvisor te delen.

Kundenservice

Beoordeeld op 13 maart 2019 via mobiele applicatie

Wat een mooi groot en schoon hotel. Heel veel keus om van de zon te genieten. Leuk en mooi aangelegd met verschillende zwembaden en terassen. Het hoofdgebouw is ook heel erg ruim opgesteld. Ik had een gerenoveerde kamer met zee zicht. Ook echt ruim en super schoon!
Personeel is vriendelijk! En de shuttle bus naar playa blanca is super, komt netjes optijd en binnen 10 minuten zit je in playa blanca waar je lekker over de boulevard kan wandelen en een terrasje kan pakken.
Het eten van het hotel is afwisselend en verd bereid! Elke dag lekker kunnen eten.

Datum van verblijf: maart 2019
Reistype: Reisde alleen
Subdireccion S, Director de Relaciones con Clientes van Sandos Papagayo Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 maart 2019

Geachte Laura R,

Guest service

Beoordeeld op 5 maart 2019

Wat is dit goed. Ontvangst was super, in het Nederlands aangesproken door Amber. Heel fijn na alle moeilijkheden, de vliegmaatschappij failliet dus later vertrokken. Fijn dat het toch gelukt is om zo snel toch op de plaats van bestemming te kunnen komen.

Kamertip: Wij hadden “budget” kamers. Niets mis mee. De kamers waren prima. Alleen pal in de wind
Datum van verblijf: februari 2019
Subdireccion S, Director de Relaciones Públicas van Sandos Papagayo Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2019

Geachte Bertine N,

Carlos Vera
Assistent Manager

Beoordeeld op 23 december 2018

Op dit hotel valt niks aan te merken, gewoon heel goed. Wij gaan er zeker terug.
Propere, ruime kamers, uitstekend ingerichte badkamer , vlot werkende WIFI en lekker eten. Diegene die hier niet tevreden is , is dat nergens.

Als je voor 23 uur naar bed wil, moet je wel een kamer vragen die wat van de anmatie verwijderd is Na 23 uur kan je slapen zoals thuis, bijna geen nachtlawaai.

Kamertip: Als je voor 23 uur naar bed wil, moet je wel een kamernr vragen hoger dan 1100i.
Datum van verblijf: december 2018
Subdireccion S, Director de Relaciones con Clientes van Sandos Papagayo Beach Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 januari 2019

Geachte theov758,

We willen graag van deze gelegenheid gebruik maken om u te bedanken voor uw keuze voor uw verblijf op Lanzarote en om de tijd te nemen om ons uw opmerkingen via Tripadvisor te sturen.

We zijn zeer verheugd dat we hebben bijgedragen aan uw vakantie, die aangenaam is verlopen
Nogmaals bedankt voor al uw opmerkingen, we hopen dat we uw eerste keuze zijn voor uw volgende bezoek aan het eiland.

Klantenservice