Beoordeeld op 12 november 2018

Wij zijn hier terecht gekomen nadat we een overboeking hadden gevraagd bij onze slechte ervaring in club hotel Playa Blanca. Wij zijn hier hesperia dorado hotel hartelijk ontvangen aan de receptie door Sandra. Een zeer mooi hotel, prachtig en praktisch gelegen. Je kan direct de promenade bewandelen zowel naar de grote als de kleine haven . De drankjes die geserveerd werden door Manuel (afkomstig uit Madrid) waren 1 en al klasse . Supersnelle bediening , echte smakelijke cocktails, de echte frisdranken. Het eten was basic en voldoende, alleen de organisatie bij het aanschuiven van het buffet kon beter. Je moet te lang aanschuiven tot je vlees of een vis is gebakken en daar er veel mensen staan te wachten , kan je ook niet meer aan de groenten of aardappelen omdat iedereen ervoor staat . Dit is wel een beetje ergerlijk. De kamers zijn zeer goed onderhouden en fris . Mogelijkheid tot wellness en kapper . Ik ga er zeker nog is terug , en durf het dan ook ten zeerste aan te raden . Tophotel en als er nog een beetje aan de pijnpunten in het restaurant gewerkt wordt kunnen ze zeker een vijfde ster verdienen.

Datum van verblijf: november 2018
HHPlayaDorada, Guest Service Department van Hesperia Playa Dorada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2018

Geachte Jenny A,

Wij willen u van harte bedanken voor het kiezen van ons hotel Hesperia Playa Dorada**** en voor de goede waardering die u ons heeft gegeven.

De ligging van ons hotel is optimaal daar u direct bij het strand bent en tevens niet ver hoeft te lopen naar het centrum van Playa Blanca.

Wij zijn blij dat ons hotel, onze medewerkers en onze diensten u zijn bevallen. Wij hebben uw opmerking betreffende de show cooking door gegeven aan desbetreffende afdeling zodat zij deze organisatie kunnen optimaliseren.

Wij hopen u gauw weer te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 14 oktober 2018 via mobiele applicatie

Deze reis was onze huwelijksreis. Stond ook op inchecken aan receptie. Had toch kleine attentie verwacht op de kamer, wat niet zo was. Wij hadden een delux kamer en we kregen 2 éénpersoonsbedden, dat we direkt zijn gaan veranderen. Op huwelijksreis en 2 éénpersoonsbedden , kan niet. Wel slechte matras. Zeer vriendelijk personeel , hotel ligt uitstekend gelegen tss 2 haven vlak aan zee aan boulevard
Het enige - punt was voor mij geen attentie bij huwelijk en slechte matras. Voor rest prima hotel.

Datum van verblijf: september 2018
HHPlayaDorada, Guest Service Department van Hesperia Playa Dorada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2018

Beste MyriamO167,

Ten eerste willen wij u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw positieve mening over het personeel en het hotel te delen.

Het spijt ons ten zeerste dat we deze gelegenheid niet met beide handen hebben aangenomen om uw reis nog specialer te maken. Wij zullen er in de toekomst beter attent op zijn.

Wij hopen u binnenkort weer te mogen begroeten in NH Hesperia Playa Dorada**** of in één van onze andere hotels.

Beoordeeld op 5 september 2018

Zeer mooi en goed gelegen hotel vlak aan zee en ongeveer halverwege de Marina Rubicon en het centrum van Playa Blanca. Ik was hier voor de vierde keer en wordt telkens opnieuw op de allervriendelijkste manier ontvangen. Ruime en comfortabele kamers en goed restaurant met terras en mooi uitzicht. Ik ga binnenkort terug.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
HHPlayaDorada, Guest Service Department van Hesperia Playa Dorada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2018

Dear johan261,

thank you very much for sending us your review of our hotel Hesperia Lanzarote Playa Dorada ****. It has been a pleasure for all of our team to welcome you here for some day of relax!!!

We are delighted to know that overall you had an excellent holiday, thank you for your kind mention about our beautiful location, just at 2 minutes walking from the Marina Rubicon Harbor and the Dorada Beach.

Thank you very much for placing your trust in the Hesperia Lanzarote Playa Dorada ****.

We hope to have the chance to welcome you back really soon for another unforgettable holiday in Playa Blanca.

Kindest regards from sunny Lanzarote,

Beoordeeld op 7 augustus 2018

Heel vriendelijk ontvangst.
Zeer mooie en ruime kamer ( deluxe) met mini bar die om de 2 dagen werd aangevuld
( water, cola , fanta, bier) nootjes, chips, m en m's, koffie.
Omdat wij ook een deluxe kamer hadden, hadden wij een speciale ruimte aan het zwembad
en ook een appart restaurant s'morgens en s'avonds, telkens zeer uitgebreid en voor elk wat wils
S'morgens: vers fruit, eitjes, verse fruitsap( naar keuze), pannenkoeken(naar keuze)
brood,......
s'avonds: mocht je je vies kiezen en/of je vlees en laten bakken. Groentjes koud en warm
desserten ook super
S'middags was het ook heel ok
Personeel heel vriendelijk
Altijd propoper
Wij hebben echt een aangename vakantie gehad!

Kamertip: deluxe kamer nemen met zeezicht
Datum van verblijf: juli 2018
HHPlayaDorada, Guest Service Department van Hesperia Playa Dorada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2018

Dear senorita17,

First of all, we would like to apologize for not being able to answer in your mother tongue.

Thank you very much for having chosen Hesperia Lanzarote Playa Dorada for spending some days of your holidays and also for the time you took to write this excellent review.

It has been a pleasure to have accommodated you during your days in Lanzarote.

We invite you to visit us again very soon to enjoy in another excellent stay.

Greetings from Lanzarote.

Beoordeeld op 1 augustus 2018

Wij hebben last minute op goed geluk dit hotel geboekt (2de week van juli) en hebben geen seconde spijt gehad. We hadden een luxekamer met zicht op zee. De luxekamers mogen ontbijten en dineren in een apart restaurant, waarvan het enige nadeel is, dat je geen ramen hebt. Het eten was voortreffelijk, ongelofelijk veel keuze en vers voor je neus bereid. We zijn ook 2 dagen gaan lunchen in het standaardrestaurant en ok, dat was iets minder verfijnd, maar nog steeds enorm veel keuze. Het hotel heeft 2 prachtige grote zwembaden (1 mét en 1 zonder animatie) met meer dan voldoende ligstoelen, zelfs ondanks er nog steeds handdoeken worden gelegd. Qua ligging ligt het ook perfect, direct aan de gezellige strandboulevard, aan de rustige kant van Playa Blanca. Zeer vriendelijke bediening ook en 's avonds een leuke goochelshow of een muziekoptreden. Kortom, een aanrader, we zouden zo teruggaan!

Datum van verblijf: juli 2018
HHPlayaDorada, Guest service department van Hesperia Playa Dorada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2018

Dear 71cvanc,

First of all, we would like to apologize for not being able to respond in your language. Thank you for leaving us yuor review about your experience.

We are thrilled to hear about your excellent experience at our hotel. It is nice to hear that you have been satisfied with our Deluxe option and everything it has to offer and your lastminute booking at our hotel. Your feedback are valuable for us.

We appreciate the time dedicated to rate our property and we look forward to welcome you back in the near future.

Sunny greetings from Lanzarote,

Guest service department