Beoordeeld op 3 januari 2020 via mobiele applicatie

Veertien dagen lang (eind november begin december) zijn wij verwend door het personeel van dit prachtige hotel! Heerlijk gevarieerde buffetten (iedere avond een ander thema, Aziatisch, Mexicaans Italiaans, Spaans...) bereid door vriendelijke koks, bediend door superattent personeel, waarvan we stagiair Gonzalo (uit Mallorca) en Iliana toch even bij naam willen noemen! Eerstgenoemde heeft zelfs nog het leven van een gast gered door de Heimlich methode toe te passen toen zij dreigde te stikken! Zelden zo’n jongeman gezien, hij gaat het helemaal maken in de hotelwereld of waar dan ook! De aardige receptionist die ons een supermooie poolview kamer gaf en tot slot het kamermeisje die rozenblaadjes in onze zeer goed schoongemaakte kamer strooide, ik noem haar Senora Romantica! Een paradijsje! Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: november 2019
HotelVolcanLanzarote, Director General van Hotel THe Volcan Lanzarote, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2020

Dear 500ursam,

On behalf of the entire team of Hotel THe Volcán de Lanzarote, we want to thank you for choosing us to enjoy your vacation and for your nice feedback about your stay here, you can be sure that we will transmit it to the whole team.

We are pleased to know that you have enjoyed the buffet restaurant and the different theme it has everynight. Most of the member of our team has notion in first aid, so there are prepare for any type of circuntance.
the exclusive area of el "Club volcán" and also the restaurants of the hotel. We are glad that you did enjoy the flowers on your room, we always take care of all of our guests, offering the best service.

It would be a pleasure to receive you again here and keep making this experience better every year.

See you soon!

Kind regards,

Natalia Bravo de Laguna
Directora General
THe Volcán Lanzarote

Beoordeeld op 21 december 2019

Ik heb een heerlijke week in hotel The Volcan gehad. Het begint al met de entree. Een kerkje met kaarsen , Gregoriaanse muziek en ook een prachtige kerststal. Ontvangst door José uiterst vriendelijk en behulpzaam.
In de hal een waterval. Het is overal superschoon en het ruikt overal heerlijk. Ondanks dat het een ruim complex is voelt het heel intiem. Fijne eetzaal met zeer vriendelijk personeel. De ligging is fijn met in de omgeving genoeg restaurants.
Kortom TOP en ik kom graag terug!

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde alleen
HotelVolcanLanzarote, Director General van Hotel THe Volcan Lanzarote, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 december 2019

Dear jeanette703,

In the name of the entire team that forms the hotel THe Volcán de Lanzarote we want to thank you for your wonderful words and share them with the other users of TripAdvisor in order that they can enjoy an experience as good as yours.

As you describe, our hotel is impressive since you access our replica of the Teguise church. In addition our staff strive to make our guests feel at home and once again we have achieved it and that fills us with pride and desire to continue working.

Waiting to see you again soon.

Receive a warm greeting,

THe volcan of Lanzarote

Beoordeeld op 14 juli 2019

10 dagen een super vakantie gehad. Het hotel is super. De entree is rustgevend doordat je in een soort kerkje komt. Het hotel is gebouwd als klein dorpje, met de kamers als huisjes.
Het eten is heerlijk, het personeel heel vriendelijk en de zwembaden zijn schoon. De hygiëne is sowieso uitstekend. De bedden liggen goed en worden tijdens het verblijf verschoond.
De ligging is ideaal, je stapt vanuit het hotel zo de boulevard op, waar goede restaurants en bars zijn.
De 5 sterren zijn het hotel meer dan waard!

Kamertip: Kamers met zeezicht hebben een schitterende uitkijk over Playa Blanca en de zee
Datum van verblijf: juli 2019
HotelVolcanLanzarote, Director General van Hotel THe Volcan Lanzarote, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2019

Beste SanderKelly,

Namens het personeel van Volcán de Lanzarote willen we u bedanken voor uw uitstekende beoordeling op TripAdvisor en voor het delen van uw ervaringen met de rest van de gebruikers.

Het doet ons genoegen te weten dat u genoten heeft van uw verblijf in de architectuur van het hotel en van de rust die het biedt

Zoals u in uw reactie aangeeft, hebben we een onverslaanbare locatie naast de jachthaven van Rubicon.

Ik hoop snel weer te zien.

Ontvang een hartelijke groet,

THeVolcanLanzarote

Beoordeeld op 2 juni 2019

Bijzonder ontvangst, entree door prachtige en romantische entourage (soort kerkhalletje met aangestoken kaarsen en Gregoriaanse muziek) en heerlijk welkomstdrankje bij receptiebalie tijdens inchecken. Inchecken ging vlot en erg vriendelijk. Receptioniste Elja hielp ons en was erg behulpzaam (zowel bij ontvangst als vertrek). Ook de hotelbadkamer was aangekleed met verse rozenblaadjes....
Het geheel heeft onze verwachtingen overtroffen.
Mooi hotel, qua opzet schitterend architectonisch en qua ligging met oog voor details. Ondanks de grootte oogt het door de verscheidenheid van de verschillende ruimten/faciliteiten niet kolossaal. Het hotelcomplex heeft meer weg van een klein charmant wit dorpje, waar je helemaal in de watten wordt gelegd. Voor ieder wat wils!
Ontbijt is zeer gevarieerd en uitstekend. Buffet; warm en koud: internationaal en met heerlijke Canarische specialiteiten.
We komen heel graag terug naar dit paradijsje!

Kamertip: tip: geef je persoonlijke wensen door aan de receptie/reserveringsafdeling.
Datum van verblijf: mei 2019
HotelVolcanLanzarote, Director General van Hotel THe Volcan Lanzarote, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juni 2019

Beste Ingrid060,

Bedankt voor je uitstekende score en voor het feit dat je ons hotel THe Volcán de Lanzarote hebt gekozen om zo'n geweldige tijd door te brengen.

We zijn blij te weten dat hij tijdens zijn dagen bij ons heeft genoten van onze architectuur en dat we aan zijn verwachtingen hebben kunnen voldoen en dat hij hoopt terug te keren voor nog meer dagen.

Staat u mij toe uw opmerkingen over te dragen aan het hotelpersoneel en in het bijzonder aan ELIA voor de goede ontvangen behandeling. Wees er zeker van dat het u met vreugde zal vullen en zal dienen om verder te verspreiden, zodat al onze klanten kunnen genieten van een geweldige ervaring.

We hopen je snel te zien in de nabije toekomst.

Met vriendelijke groet.

THe Hotel Volcán Lanzarote

Beoordeeld op 27 maart 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel. Vriendelijk ontvangst. Gebouwd in stijl van een dorp. Kamers mooi en ruim, wel een paar puntjes van aandacht. Verfvlekken in de gordijnen en beetje achterstallig onderhoud bij toilet. Ontbijt goed en vrij uitgebreid, wel wat eentonig.

Datum van verblijf: maart 2019
HotelVolcanLanzarote, Director General van Hotel THe Volcan Lanzarote, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 maart 2019

Beste Egbert1958 ,,

Heel erg bedankt voor het delen van uw vakantie-ervaringen en opmerkingen met ons. We zijn verheugd te weten dat u een aangename en rustige vakantie heeft gehad.
We waarderen uw opmerkingen om ons te helpen verbeteren, ongetwijfeld dankzij hen zullen we beter zijn

Wij staan ​​tot uw beschikking en we zullen bij uw volgende bezoek aan uw verwachtingen voldoen.

Met vriendelijke groet

Het management