Beoordeeld op 27 maart 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel. Vriendelijk ontvangst. Gebouwd in stijl van een dorp. Kamers mooi en ruim, wel een paar puntjes van aandacht. Verfvlekken in de gordijnen en beetje achterstallig onderhoud bij toilet. Ontbijt goed en vrij uitgebreid, wel wat eentonig.

Datum van verblijf: maart 2019
HotelVolcanLanzarote, Director General van Hotel THe Volcan Lanzarote, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 maart 2019

Beste Egbert1958 ,,

Heel erg bedankt voor het delen van uw vakantie-ervaringen en opmerkingen met ons. We zijn verheugd te weten dat u een aangename en rustige vakantie heeft gehad.
We waarderen uw opmerkingen om ons te helpen verbeteren, ongetwijfeld dankzij hen zullen we beter zijn

Wij staan ​​tot uw beschikking en we zullen bij uw volgende bezoek aan uw verwachtingen voldoen.

Met vriendelijke groet

Het management

Beoordeeld op 8 december 2018 via mobiele applicatie

Ik reis veel en zie veel hotels maar zelden zo een wow gevoel gehad als bij aankomst hier. Inkom is een nagebouwde kapel. Het was 7 pm. Helemaal verlicht met dikke kaarsen en gregoriaanse muziek op de achtergrond. Dan de lobby : 2de wow. Men noemt het de vulkaan. Het is een 5 verdiepingen hoog torengebouw met een even hoge waterval. Vlotte en vriendelijke check in. Dan naar de kamer : 3de wauw. Prachtige grote kamer met nog een aparte zithoek. Balkon met uitzicht op het jachthaventje en de zee. Volledig uitgeruste badkamer met apart toilet en bidet. Alles tot in de puntjes verzorg en kraakproper. Ik had de formule met enkel ontbijt. Dit was zeer verzorgd. Bij binnenkomst stond de cava al klaar. Prachtige zwembaden. WiFi is ok. Elke avond ook een attractie of optreden. Echt een aanrader. Dik in orde. Ook prachtige ligging aan het mooiste stuk van de Playa en het jachthaventje met talloze restaurants en winkeltjes. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Datum van verblijf: december 2018
Reistype: Reisde alleen
HotelVolcanLanzarote, Director General van Hotel THe Volcan Lanzarote, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 december 2018

Beste StafW3.

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en voor de geweldige review! Het doet ons erg veel plezier te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad en alles naar wens is geweest. Bedankt voor de tijd te nemen om ons hotel te beoordelen op Tripadvisor. Wij zijn blij te vernemen dat alles naar wens is geweest en dat we hebben weten te verassen.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

General Manager

Beoordeeld op 19 oktober 2018

THe Volcan is een prima hotel met erg mooie kamers en een zeer gevarieerd aanbod bij zowel ontbijt als dinerkeuzes. Naast de schitterde zwembaden en het vriendelijke personeel een uitstekend adres voor als vakantiebestemming.

Datum van verblijf: oktober 2018
HotelVolcanLanzarote, Director General van Hotel THe Volcan Lanzarote, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2018

Beste gast.

Hartelijk dank voor uw review, en het delen van uw positive woorden. We streven er altijd naar onze gasten de meest persoonlijke en vriendelijke service te bieden en ik ben blij dat u het als zodanig hebt ervaren.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te verwelkomen.

Met hartelijke groet,

Hotel Manager

Beoordeeld op 16 oktober 2018 via mobiele applicatie

Mooi en rustig hotel. Personeel is zeer vriendelijk, prijs/kwaliteit in dit hotel zeer correct.
Wij zaten in de Club Volcan, de meerprijs is de moeite waard; mooi ontbijt, privé zwembad met jaccuzi met prachtig zicht op Fuerteventura, tea-time (vieruurtje), open bar ‘s avonds, ondergrondse garage, etc..
La marina Rubicón, naast het hotel, rustig en aangenaam genieten van vele lekkere resto’s.

Datum van verblijf: oktober 2018
HotelVolcanLanzarote, Director General van Hotel THe Volcan Lanzarote, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2018

Geschatte vincentvermeiren,

Allereerst bedankt vor uw opmerkingen en uw fantastische score. We werken elke dag, zodat onze klanten hebben een geweldige vakantie, als het uwe, inTHE Volcan de Lanzarote*****.

Nogmals bedank en we hopen je snel weer te zien.

Met een warme groet,

Het Hotel Management.

Beoordeeld op 29 september 2018

Groot domein, waarop je altijd een rustig plekje vindt . Mooie zwembaden en tuinen. Zeer mooie ligging aan de jachthaven. De buffetten zijn uitgebreid en afwisselend. Puur genieten van rust en luxe. Personeel is heel vriendelijk, zeker in het restaurant.

Datum van verblijf: september 2018
HotelVolcanLanzarote, Director General van Hotel THe Volcan Lanzarote, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2018

Dear guest;

We are so glad of knowing that your experiences in our The Volcan Lanzarote ***** has been so enjoyable. We thank you as well for sharing your holidays review on Tripadvisor.

We are at your disposal and dont hesitate to contact us again if you consider to come back again

Kind Regards

The management