Beoordeeld op 19 oktober 2018

THe Volcan is een prima hotel met erg mooie kamers en een zeer gevarieerd aanbod bij zowel ontbijt als dinerkeuzes. Naast de schitterde zwembaden en het vriendelijke personeel een uitstekend adres voor als vakantiebestemming.

Datum van verblijf: oktober 2018
HotelVolcanLanzarote, Director General van Hotel THe Volcan Lanzarote, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2018

Beste gast.

Hartelijk dank voor uw review, en het delen van uw positive woorden. We streven er altijd naar onze gasten de meest persoonlijke en vriendelijke service te bieden en ik ben blij dat u het als zodanig hebt ervaren.

Wij hopen u in de toekomst nogmaals te verwelkomen.

Met hartelijke groet,

Hotel Manager

Beoordeeld op 16 oktober 2018 via mobiele applicatie

Mooi en rustig hotel. Personeel is zeer vriendelijk, prijs/kwaliteit in dit hotel zeer correct.
Wij zaten in de Club Volcan, de meerprijs is de moeite waard; mooi ontbijt, privé zwembad met jaccuzi met prachtig zicht op Fuerteventura, tea-time (vieruurtje), open bar ‘s avonds, ondergrondse garage, etc..
La marina Rubicón, naast het hotel, rustig en aangenaam genieten van vele lekkere resto’s.

Datum van verblijf: oktober 2018
HotelVolcanLanzarote, Director General van Hotel THe Volcan Lanzarote, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 oktober 2018

Geschatte vincentvermeiren,

Allereerst bedankt vor uw opmerkingen en uw fantastische score. We werken elke dag, zodat onze klanten hebben een geweldige vakantie, als het uwe, inTHE Volcan de Lanzarote*****.

Nogmals bedank en we hopen je snel weer te zien.

Met een warme groet,

Het Hotel Management.

Beoordeeld op 29 september 2018

Groot domein, waarop je altijd een rustig plekje vindt . Mooie zwembaden en tuinen. Zeer mooie ligging aan de jachthaven. De buffetten zijn uitgebreid en afwisselend. Puur genieten van rust en luxe. Personeel is heel vriendelijk, zeker in het restaurant.

Datum van verblijf: september 2018
HotelVolcanLanzarote, Director General van Hotel THe Volcan Lanzarote, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2018

Dear guest;

We are so glad of knowing that your experiences in our The Volcan Lanzarote ***** has been so enjoyable. We thank you as well for sharing your holidays review on Tripadvisor.

We are at your disposal and dont hesitate to contact us again if you consider to come back again

Kind Regards

The management

Beoordeeld op 26 september 2017 via mobiele applicatie

Zeer mooi en authentiek hotel. Vijf sterren waardig. Zeer goed verzorgde tuinen, zwembad en hotel. Eten in buffetvorm met zeer uitgebreide keuze. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Een echte aanrader. Voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 13 september 2017

Mooi hotel opgebouwd in verschillende bouwstijlen, lijkt op bergdorp.
Tuin en zwembaden zijn mooi aangelegd en worden goed onderhouden.
Genoeg bedjes en parasols (jammer toch nog handdoekje leggen)
Direct gelegen aan een gezellige jachthaven met rijkelijke variatie winkels en restaurants.
Mooie, ietwat gedateerde, ruime kamer onderverdeeld in living slaap en badkamer met seperaat toilet. Bedden zijn goed
Geweldig ontbijt en avondbuffet is ook van goede tot uitstekende kwaliteit (wij hadden HP)
Prijsniveau drankjes en lunch aan de hoge kant, betere optie is om naar jachthaven te gaan
Alles in overweging genomen prijs kwaliteit dik in orde.

Datum van verblijf: september 2017