Beoordeeld op 29 september 2018

Groot domein, waarop je altijd een rustig plekje vindt . Mooie zwembaden en tuinen. Zeer mooie ligging aan de jachthaven. De buffetten zijn uitgebreid en afwisselend. Puur genieten van rust en luxe. Personeel is heel vriendelijk, zeker in het restaurant.

Datum van verblijf: september 2018
HotelVolcanLanzarote, Director General van Hotel THe Volcan Lanzarote, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2018

Dear guest;

We are so glad of knowing that your experiences in our The Volcan Lanzarote ***** has been so enjoyable. We thank you as well for sharing your holidays review on Tripadvisor.

We are at your disposal and dont hesitate to contact us again if you consider to come back again

Kind Regards

The management

Beoordeeld op 26 september 2017 via mobiele applicatie

Zeer mooi en authentiek hotel. Vijf sterren waardig. Zeer goed verzorgde tuinen, zwembad en hotel. Eten in buffetvorm met zeer uitgebreide keuze. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Een echte aanrader. Voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 13 september 2017

Mooi hotel opgebouwd in verschillende bouwstijlen, lijkt op bergdorp.
Tuin en zwembaden zijn mooi aangelegd en worden goed onderhouden.
Genoeg bedjes en parasols (jammer toch nog handdoekje leggen)
Direct gelegen aan een gezellige jachthaven met rijkelijke variatie winkels en restaurants.
Mooie, ietwat gedateerde, ruime kamer onderverdeeld in living slaap en badkamer met seperaat toilet. Bedden zijn goed
Geweldig ontbijt en avondbuffet is ook van goede tot uitstekende kwaliteit (wij hadden HP)
Prijsniveau drankjes en lunch aan de hoge kant, betere optie is om naar jachthaven te gaan
Alles in overweging genomen prijs kwaliteit dik in orde.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 27 april 2017

Wij waren hier voor een week, het hotel is gelegen vlak bij de Rubicon haven en dus ideaal om te wandelen via de esplanades van de playa blanca.
Kamers zijn zeer ruim, de staf is ongelofelijk vriendelijk en de keuken uitstekend. Veel variatie wat maakt dat je het buffet niet beu geraakt. Eenmaal per week kan je ook in hun Italiaans restaurant gaan eten ipv het buffet.
Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 17 april 2017

Wij hadden een mooie juniorsuite, maar die komt stilaan een beetje op leeftijd. Het hotelcomplex is redelijk groot en met hoogteverschillen, dus voor mensen die niet zo goed te been zijn minder geschikt. De tuinen en omgeving worden heel goed onderhouden, en de kamer wordt ook netjes gepoetst. Het ontbijt en het avondeten is telkens in buffet, met een zeer ruime keuze in warm of koud.

Datum van verblijf: februari 2017