Leg de laagste prijs van deze websites vast
Beoordeeld op 13 maart 2016

Eigenlijk zijn het geschakelde bungalows en is het geen hotel. Er zijn een aantal bungalows die een houten dak boven de geschakelde bungalows hebben. Dat kan veel overlast veroorzaken (kinderen, baby's etc.). De bungalows met zeezicht zijn wat duurder , maar hebben ook net wat meer te bieden. Met het diner moet je er rekening mee houden dat het eten niet heet is en ook geen luxe vlees en vissoorten bevatten.
Er staat een magnetron in het restaurant en daar kan je sommige gerechten net even wat op een mooiere temperatuur brengen. Het hotel ligt ver van het centrum en er is alleen een shuttlebus die een paar keer per dag heen en terug rijdt. Een taxirit kost ongeveer 7 euro.

Kamertip: Probeer een bungalow met zeezicht te reserveren.
Datum van verblijf: februari 2016
Anna Maria W, Public Relations van VIK Coral Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 maart 2016

Dear Cees d,
Thank you for taking your time to write this review and share your opinion with us. We have passed your comments to the other departments and we hope that you will visit us again and see the improvement.
We are looking forward to welcome you again in the future.
Kind regards.

Beoordeeld op 4 augustus 2015

ruime kamer (appartementje eigenlijk, 2 slaapkamers, badkamer, kitchenette en living) met groot terras erbij. Zwembad, kinderbadje, ruim aanbod qua eten (zowel 's ochtends, 's middags als 's avonds), vanaf 11u drank en ijsjes te verkrijgen (vond onze dochter geweldig!), supervriendelijk personeel.
Hou in Lanzarote wel steeds rekening met de stevige wind. Wij hebben er wat aan moeten wennen ;-)
In de buurt van het hotel niet veel te beleven, wel een gratis shuttle naar het strand en marktje op woensdag en zaterdag.

Datum van verblijf: juli 2015
Carlos S, Relaciones Públicas van VIK Coral Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2015

Dear guest,

Thanks for your feedback, we are glad to know that you have loved the villas as well as other services. We are happy to know that your child had enjoyed the holidays too.
It’s true that Lanzarote is a bit windy, but most of the times it helps with the heat.
We would like to show our gratitude for trusting in Vik Club Coral Beach and we hope to see you again.

Kind Regards,
Yurena Dguez
Public Relations

Beoordeeld op 27 januari 2015

Wij, echtpaar, hebben een heerlijke week beleefd. Huisje gericht op de zon. Uitzicht naar rechts op de oceaan. Eigen terras. Ruime kamers. Geen lawaaioverlast. Elke dag schoonmaak en in tegenstelling tot wat we lazen, schone handdoeken. All inclusive, lekker gegeten. Ruime keuze. Dik voldoende. Bediening en hulpvaardigheid UITSTEKEND.
Met in bad staan douchen hebben we slechte ervaringen en hier was het ook nog moeilijk in het bad stappen. Er zijn wel op de goede plaats handgrepen, maar toch . . . Ook had ik graag een schoonmaakdoekje in de keuken willen hebben, maar daar heb ik niet naar gevraagd, en ze hadden het me vast gebracht. Wat een aardig personeel *****
Ik sluit me helemaal aan bij het verslag van Therese L. Beter kan ik het niet vertellen.
Aukje

Datum van verblijf: januari 2015
PublicRelationsMng, RRPP van VIK Coral Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 januari 2015

Dear guest,

Thank you for your comment, we are proud to know that you had a good stay with us.

Do not hesitate to contact us if you want to come back.

Best regards,
Manon Tournant

Beoordeeld op 11 december 2014

Dank zij promotieaanbieding,goedkope all-in vakantie. Geen enge hotelkamer, maar ruime huisjes elke dag gepoetst. Personeel overal zeer vriendelijk. Voor deze prijs konden we geen sterren-restaurant verwachten, alleen jammer dat het eten vaak niet warm genoeg is (te grote hoeveelheden ineens klaargemaakt) het aanbod TV kanalen is zwak ! Internet is niet gratis 6€/d
Hotel ligt in uiterste ZW-hoek van het eiland , dus huurwagen is zeker een aanrader!
Ook altijd veel wind !

Datum van verblijf: december 2014
PublicRelationsMng, RRPP van VIK Coral Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 december 2014

Dear guests,

Thank you very much for your opinion. We are glad to know that you had a good stay with us.

We hope to have you as a guest in the future so don't hesitate to contact us if you want to come back.

Best regards,
Manon Tournant

Beoordeeld op 1 december 2013

Het personeel in het hotel is vriendelijk. De huisjes zijn prima, keuken, twee slaapkamers, zitkamer en en ruime badkamer. Eigen terras , wij hebben kamer 26, met een beetje uitzicht op zee, in ieder geval horen we het heerlijke geluid van de zee die tegen de rotsen aanslaat.
Huur absoluut een auto ( heeeel goedkoop op Lanzarote) want anders zit je hier behoorlijk vast. ( hoewel er ook wat shuttlebussen gaan)
Wifi is goed en kost 25 euro voor een week. De tv heeft ook Duitse en Engelse zenders. Het eten is goed. Veel verse salades en zelfs goed en lekker bruin brood bij het ontbijt. Genoeg ligbedden rondom het zwembad en savonds gewoon rust!
Als je op de luchthaven al een auto huurt, even goed opletten, want het hotel staat niet goed aangegeven. Als je bij de vuurtoren bent de grote weg doorrijden, dan rijd je tegen Coral Beach aan.

Enige minpuntje is de douche die boven het bad hangt, beetje gevaarlijk in en uitklimmen en de boiler is niet echt groot. Maar verder een superplek en wij waren er met een grouponbon.

Datum van verblijf: november 2013
AnxaM, Director General van VIK Coral Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 december 2013

Beste Mvr. Therese L,

Wij zijn blij om te lezen dat uw verblijf bij ons heel goed is geweest.
Bijdeze willen wij uw bedanken voor uw goede reacties en dat u van een onvergetelijk verblijf heeft kunnen genieten.
Wij zijn blij met de goede meeningen over onze service, en ook danken wij u voor de positieve critiek, zo verbeteren wij elke dag.

Wij hopen dat uw volgende verblijf bij ons nog beter zal zijn. Ook willen wij u herinneren dat mocht u willen, u contact met ons kan op nemen om uw toekomstige verblijft zo goed mogelijk te maken in ons hotel,en het beste van onze service aan te bieden.

Met vriendelijk groeten,

Anxa Martínez