Beoordeeld op 15 januari 2019

Het is een heel mooi en fijn hotel! Buiten zijn een paar mooie zwembaden en genoeg plekken om te zonnen. Daarnaast zit het hotel vlak bij het strand (15 minuten lopen). Het hotel heeft vriendelijk personeel en mooie, schone, ruime kamers. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: december 2018
subdirector N, Assistant Manager van TUI SENSIMAR Natura Palace & SPA, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 januari 2019

Dear Cruiser38521104803,

Thank you for giving us a perfect review and for recommending our hotel Natura Palace to the travellers. I am completely sure that our staff enjoyed attending your needs as well as seeing you having a pleasant stay.

Looking forward to welcome you back.

Beoordeeld op 21 december 2018

Wij kozen voor dit hotel omdat het :
° zeer rustig gelegen is op 40 min wandelen van playa blanca
° een adult +18 hotel is
° uit vergelijkingen met andere hotels een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft, er zijn misschien( ?) betere hotels maar die zijn duurder
° het buffet is er van een goede kwaliteit en verzorgd met keuze tussen meerdere soorten vlees en vis. Op alle andere vragen in verband met voeding werd met veel plezier en in de mate van het mogelijke gevolg gegeven.
Het personeel is er uiterst vriendelijk, beleefd en vooral behulpzaam en dit op alle niveaus.
De kamers zijn proper onderhouden , wil je een rustige kamer kies dan voor de afzonderlijke zijvleugel, waar alle kamers zeezicht hebben.
Wij hadden kamer 2208 ( tweede verdieping zijvleugel)
Kortom een rustig en betaalbaar hotel in Playa Blanca.

Kamertip: kamer 2208 , zeezicht en rustig gelegen
Datum van verblijf: december 2018
subdirector N, Assistant Manager van TUI SENSIMAR Natura Palace & SPA, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 december 2018

Dear Xax y,

Fantastic comments like yours make us feel very proud and give us a great motivation to continue improving our hotel. Thank you very much for taking your time and sharing your beautiful experience in our Natura Palace with us on TripAdvisor!

We are looking forward to welcome you back and reach 5 points from you!

We wish you a Merry Christmas!

Beoordeeld op 27 november 2018

Prachtig hotel, verzorgd, goede ligging.Eten heel gevarieerd maar niet verfijnd, show cooking liet te wensen over.Personeel in restaurant zeer gedienstig en vriendelijk maar duidelijk onderbemand, de mensen moeten zich werkelijk uit de naad werken.Kamers zeer proper maar ook hier personeel onderbemand, de kamer werd pas laat in de namiddag gepoetst.

Kamertip: Mooie kamers met groot terras.Zeer verzorgd, goede bedden.Luidruchtige airco (maar was gelukkig niet zo nodig in november)
Datum van verblijf: november 2018
subdirector N, Assistant Manager van TUI SENSIMAR Natura Palace & SPA, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 december 2018

Dear Explore68435690167,

we thank you for taking the time to provide us with a review of your stay at the Hipotels Natura Palace.

Once more, we thank you for sharing this opinion of our hotel, we hope you had a nice journey home and that you will continue to include TUI Sensimar Natura Palace in your future holiday arrangements. We take note about your comments and we will do improvements, which we hope that you could see it on the next holidays.

Yours sincerely,
The Management

Beoordeeld op 8 november 2018

Is zeker geen 4 sterren waard. Kamers verouderd zeker de badkamer hoe ouderen in dat bad kunnen stappen is gevaarlijk heel brede overstap rand. Airco werkte niet maar maakte wel veel lawaai. Weinig vriendelijk personeel en ze kennen zeer weinig Engels. Ligging is wel goed. zwembad ijskoud. Eten ook niet zo lekker naar onze mening en zeker de desserten van slechte kwaliteit klaargemaakt.

Kamertip: vernieuwen en de airco maken
Datum van verblijf: oktober 2018
subdirector N, Assistant Manager van TUI SENSIMAR Natura Palace & SPA, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2018

Dear Mrs. DianeV1110,

thank you very much for taking the time to share your opinion about your recent holidays in Natura Palace Hotel.

Anyways, we are surprised about the points and comments you have given us.
I would like to have more information.

Please, send me an e-mail on subdir.naturapalace@hipotels.com

Looking forward to hearing from you.

Best regards,
Sabina Bucaj
Assistant Manager

Beoordeeld op 24 oktober 2018

Rustig gelegen, goed bereikbaarheel vriendelijk personeel, met aan het onthaal zeker goede talenkennisveel keuze en lekker eten, mooi aangeprezen in buffetvormHet hotel is zeker aan te radenDank jullie voor het fijn verblijf

Kamertip: grote en verzorgde kamers
Datum van verblijf: oktober 2018
subdirector N, Assistant Manager van TUI SENSIMAR Natura Palace & SPA, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2018

Dear suzyhoorne,

Thank you for taking your time to write some of your experiences with us. I am happy to know that ourSensimar Natura Palace staff did its best for you to have an enjoyable stay.

We hope to see you soon.