Beoordeeld op 26 september 2018 via mobiele applicatie

We zijn half september in het hotel geweest. Een mooi, verzorgt en rustig hotel met een ruime kamer en badkamer. Het viel ons wel op dat wij bij de jongste hotelgasten waren,de gemiddelde leeftijd lag hoog.

Wat wij wel gemist hebben is een fles water aan tafel s'avonds. Alle drank moet je bij betalen.

Zeker ook bij aankomst reserveren voor het a la carte restaurant,je mag er 1maal gaan eten en het is echt de moeite!

Datum van verblijf: september 2018
subdirector N, Gerente van TUI SENSIMAR Natura Palace & SPA, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2018

Dear Femke V,

thank you for sharing your impressions of Tui Sensimar Natura Palace.

We are glad that you liked our resort with all of its facilities. We hope we can welcome you soon in our Sensimar Natura Palace to provide you with another fabulous week.

Best regards,

Beoordeeld op 16 juli 2018

Een aanrader voor wie houdt van rust. Een verzorgd hotel met zicht op zee. Bij ontvangst krijg je een glaasje cava of fruitsap. Op de kamer staat er vers fruit, water en
fruitsap. Je voelt je meteen welkom. Per week zijn er ook een aantal themavonden. Voor het à la carte restaurant moet je onmiddellijk reserveren bij aankomst, wij deden dit pas onze tweede dag en alles was al volzet. Dat vonden we echt heel jammer en zou eigenlijk niet mogen.

Datum van verblijf: juli 2018
subdirector N, Gerente van TUI SENSIMAR Natura Palace & SPA, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2018

Dear Julie R,

Thank you for your comments on Sensimar Natura Palace. I am very happy to read that you have enjoyed your stay with us. I hope to have you back in the near future. Anything you may need, do not hesitate to contact us.

Beoordeeld op 6 juni 2018

Geboekt via internet met Tui als zogezegde promotie doch blijkt het hele jaar met zulke kortingen te worden aangeboden. Standaard kamer bétaald, premium gekregen. Alle kamers hebben volgens mij zeezicht hetzij zijdelings of frontaal. Prachtig zicht op Fuertaventura. Heel vriendelijke ontvangst. Restaurant heel lekker en om 21 uur nog evenveel keuze als om 18h30.
De lunchkaart is een beetje beperkt, maar vlak naast het hotel vind je enkele restaurants, zeker doen. Wij vonden de Italiaan zeer geslaagd. Minpuntje de airco in de kamer. Die bleek bij ons niet optimaal te werken. Tweemaal gemeld aan de receptie zonder enig resultaat. Uiteindelijk de hostess van Tui erbij gehaald en toen werd er iets aan gedaan. Het was beter maar nog niet zoals je er normaal,verwacht. Ook geen excuses gekregen van de receptie dat ze de vorige dagen niet naar ons wilden luisteren. Spijtig hier kunnen ze naar klantentevredenheid nog wat bijleren.

Datum van verblijf: juni 2018
subdirector N, Gerente van TUI SENSIMAR Natura Palace & SPA, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2018

Dear Erna W,

Thank you so much for sharing your impressions after your stay at Tui Sensimar Natura Palace in Playa Blanca.
We are pleased to know that your stay at the Hotel has been satisfactory regarding the exceptional gastronomic offer, room facilities and treatment received by our Hotel Staff.

Once more, we thank you for sharing this opinion of our hotel, we hope you had a nice journey home and that you will continue to include TUI Sensimar Natura Palace in your future holiday arrangements. We take note about your comments and we will do improvements, which we hope that you could see it on the next holidays.

Yours sincerely,

Beoordeeld op 14 april 2018

Niet twijfelen, gewoon boeken!
Mooi en rustig gelegen langs mooie promenade
Vriendelijke ontvangst, heel vriendelijk personeel, proper, mooie en ruime kamers met goeie bedden,heel goeie service,lekker en gevarieerd eten, verschillende thema- avonden

Kamertip: Rustige kamer, gerenoveerd met zicht op zwembaden en zee
Datum van verblijf: april 2018
HIPOTELSLanzarote, Director General van TUI SENSIMAR Natura Palace & SPA, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2018

Dear Vanpeteghem,

Thank you very much for your nice review and your rate of 4 points!

Looking forward to welcome you back.

Best regards,

Beoordeeld op 3 april 2018

alles was perfect. Wij gaan zeker volgend jaar terug. De ligging was ook heel goed. Men kon langs het water wandelen via een lange promenade. naar de haar 2 verschillende havens, met gezellige winkeltjes

Kamertip: wat de kamer betreft, was alles heel netjes en het kamermeisje was heel vriendelijk
Datum van verblijf: maart 2018
HIPOTELSLanzarote, Director General van TUI SENSIMAR Natura Palace & SPA, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 april 2018

Beste Ritadupont,

Het was een groot genoegen om deze uitstekende beoordeling van uw recente vakantie bij ons in dit hotel te lezen en we stellen het zeer op prijs dat u de tijd nam om het te schrijven en te delen met ons en andere reizigers. Het feit dat we uw verwachtingen konden overtreffen met onze uitstekende normen op elk gebied dat kenmerkend is voor ons bedrijf, is van groot belang voor ons.

Het is daarom zeer bevredigend voor ons dat u ons in uw mooiste herinneringen hebt gehouden en het zou geweldig zijn om u weer te verwelkomen in Sensimar Natura Palace.

Vriendelijke Groeten,

Uw Management