Beoordeeld op 3 december 2019

Voor wie ontspanning, comfort en kwaliteit zoekt is dit resort een absolute aanrader. Hier klopt gewoon alles. Het super vriendelijke personeel. De ruime, goed onderhouden, schone kamer. De faciliteiten. Aan werkelijk alles is gedacht. En dan het heerlijke, gevarieerde eten. Wij, koppel zonder kinderen, hadden gekozen voor de Adults Only Premium Suites. Een apart gedeelte van het resort voor wie net dat extra beetje rust wilt. Over rust en ontspanning gesproken, ga zeker een keer naar de Thalasso spa. Een van de beste spa's die we ooit bezocht hebben. Is er dan helemaal niets mis hier? ok, misschien een klein ding wat we niet helemaal begrepen hebben. Tijdens ons verblijf, laatste week van november, was het resort voor misschien 30% vol. Toch was het niet mogelijk een late checkout te regelen. Geen ramp verder maar wel vreemd. Ondanks dit is het niet de vraag of we hier terug komen maar wanneer. Het liefst morgen! Bezoek dit resort en geniet!

Kamertip: Voor wie zonder kinderen op vakantie is kies voor de Adults Only Premium Suites.
Datum van verblijf: november 2019
Thomas L, Director General van Elba Lanzarote Royal Village Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 december 2019

Geachte meneer TimonD5,

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om ons uw mening te geven over het ELBA Lanzarote Royal Village Resort **** en de ELBA Premium Suites ****.

Wij danken u hartelijk voor uw vriendelijke en hartelijke woorden voor de service van het hotel en zijn blij dat u zich welkom voelde in het hotel en wij hebben uw vakantie voor u aangenaam gemaakt.

We doen allemaal ons best elke dag om de wensen van de gasten te vervullen, en het was een genoegen u als gasten in het hotel te hebben.

Bedankt ook voor de complimenten over onze medewerkers in de Spa.

Beoordeeld op 12 oktober 2019

Elba Lanzarote royal village resort was het beste hotel waar ik ooit al heb verbleven. Het ontvangst was zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamer was tip top in orde en werd elke dag opnieuw schoon gemaakt. Het buffet zowel in de morgen als in de avond was zeer verzorgd, heel lekker en er was elke dag variatie. Het personeel was ook zeer vriendelijk! Er was voor iedereen een plaatsje aan het zwembad zonder al te dicht bij andere te liggen. Ze zwembaden waren ook super!

Wat het allerbeste aan dit hotel was, was de animatie!
Dit was super hoe de animators van ‘s morgens tot ‘s avonds ons konden entertainen en hoe ze een lach op iedereen zijn gezicht toverden. De activiteiten waren ook telkens verschillend en zeer leuk voor jong en oud. Ook voor kinderen was de animatie super!
De beste animator was Costa, hij was zeker een verrijking voor onze vakantie. Hij heeft ons verblijf nog leuker gemaakt.

We missen het daar nu al!
We komen zeker nog eens terug!

Datum van verblijf: oktober 2019
Thomas L, Director General van Elba Lanzarote Royal Village Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2019

Geachte Zoenavanbakel,

Bedankt ook voor de complimenten over onze medewerkers. Vooral Costa.

Beoordeeld op 12 oktober 2019 via mobiele applicatie

Alles was geweldig om enkele kleine minpuntjes na. Zeker de leuke animatie was super. Vooral costa heeft voor ons de vakantie een extra ervaring gegeven het was super ik ga dit hotel zeker aanraden...

Geachte Global11271002346,

Bedankt ook voor de complimenten over onze medewerkers. Vooral Costa.

Beoordeeld op 9 oktober 2019 via mobiele applicatie

Mooie kamer. Prima ontbijt buffet en avond buffet.
Als je geen all-inclusive hebt is het wel een gedoe met bonnetjes. Avond vermaak is goed verzorgd. Coverband Rubber Soul (The Beatles) was genieten. Het animatie team is de hele dag in touw dus voldoende te doen.

Datum van verblijf: oktober 2019
Thomas L, Director General van Elba Lanzarote Royal Village Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 oktober 2019

Geachte meneer fpdbkb

Bedankt voor het delen met ons uw mening over uw verblijf in Lanzarote ELBA ELBA Royal Village Resort & Premium Suites

Zorg voor een dienst en onberispelijke aandacht is onze hoogste en het personeel van Hotel werken elke dag hard om een geweldige ervaring in Lanzarote te bieden.

We hopen rekenen op uw aanwezigheid in de ELBA Lanzarote Royal Village Resort.

General Manager
Lanzarote ELBA ELBA Royal Village Resort & Premium Suites

Beoordeeld op 7 oktober 2019 via mobiele applicatie

Heel leuk verblijf in dit Elba Hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel aan de receptie, in het restaurant, de bar...
Ook de animatoren leveren topwerk. Een speciale vermelding voor Costa (grappige, gespierde Roemeen), de Italianen Christian en Aaron: doe zo verder, jullie maakten het zwembad nog veel leuker dan het al was!!
Het eten was heel lekker, vers en gevarieerd. Het was onze eerste keer op Lanzarote en we komen er zeker ooit nog eens terug!!

Datum van verblijf: augustus 2019
Thomas L, Director General van Elba Lanzarote Royal Village Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 oktober 2019

Geachte heer Marianus1977

Bedankt voor het delen van je mening over je recente verblijf in het ELBA Lanzarote Royal Village Resort & Elba Premium Suites ****.

Het aanbieden van onberispelijke service en aandacht is onze stelregel en alle medewerkers van het hotel werken elke dag hard om u een geweldige ervaring op Lanzarote te bieden.

We zijn erg blij dat u heeft genoten van uw verblijf in ons hotel en dat wij aan al uw verwachtingen hebben voldaan in het hele hotel.

We hopen uw aanwezigheid weer te hebben bij het ELBA Lanzarote Royal Village Resort & ELBA Premium Suites ****.

Tot de volgende keer

Ontvang een hartelijke groet en we hopen dat je snel terugkeert.

General Manager
ELBA Lanzarote Royal Village Resort & ELBA Premium Suites ****