Beoordeeld op 12 oktober 2018 via mobiele applicatie

Het hotel is wat mij betreft een echte aanrader. Als je in de folder kijkt naar de foto’s, zo krijg je het ook. Kamer is ruim en mooi opgezet. Het terras is geweldig, samen met de ligbedden. Over het zwembad alleen maar positief. Het zoutwatervis is heerlijk, soms wat fris maar niet koud. Schoonmaak, eten alles is uitstekend met iedere dag schone handdoeken. De handdoeken service zorgt er voor dat je geen badlakens hoeft mee te nemen.
Wij gaan er nog eens terug

Wij vroegen ons wel af waarom mensen premium boeken. Veelal lagen ze aan grote zwembad en alleen de rust met eten lijkt ons niet het geld waard.

Datum van verblijf: oktober 2018
lanzarotedireccion, Director General van Elba Lanzarote Royal Village Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2018

Heachte heer Mark, S,

We zijn erg dankbaar voor uw tijd om ons te schrijven en om onze services in het hotel te evalueren.

Het is leuk om te zien dat je zeer tevreden bent geweest en alles goed hebt gevonden in ons hotel en dat je veel hebt genoten van de hotelfaciliteiten.

We hopen jullie allemaal nog een keer te zien in het ELBA Lanzarote Royal Village Resort ****.

Met vriendelijke groeten en zonnige groeten uit Playa Blanca

Algemeen directeur
ELBA Lanzarote Royal Village Resort **** & ELBA Premium Suites ****

Beoordeeld op 11 juli 2018

Heel mooi en leuk hotel, maar bij aankomst was de kennis van de engelse taal niet wat je verwacht van een hotel met deze uitstraling. Het was onze huwelijksreis ( was vermeld bij boeking) we moesten tot driemaal toe de mail van het reisbureau laten zien om toch een kleine attentie te krijgen. door de mindere communicatie hebben we een middagmaal mislopen en zaten we s'avonds op de verkeerde plaats om te eten. De bediening aan tafel was evenwel schitterend te noemen. De kamer was top ! Over het eten niks dan lof, echt voor elk wat wils. Het domein op zich was super proper. zeer goede wifi. De spa was jammer genoeg duur voor wat het maar was. maar al bij al een heel aangenaam hotel

Datum van verblijf: juni 2018
lanzarotedireccion, Director General van Elba Lanzarote Royal Village Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2018

Geachte heer CarlosHerentals,

Bedankt voor het vinden van tijd om uw recensie te delen over het ELBA Lanzarote Royal Village Resort & ELBA Premium Suites.

We waarderen uw vriendelijke en warme woorden over de service van het hotel en we waren blij om te horen dat u van het hotel genoot.

Het is leuk om te lezen dat je je welkom hebt gevoeld in het hotel en we waarderen veel van je opmerkingen over het personeel in alle delen van het hotel

We doen allemaal ons best op de dagelijkse manier om de wensen van de gasten te vervullen en het was een genoegen om u als gasten in ons hotel te mogen verwelkomen.

Opmerkingen zoals die van u inspireren ons om met nog meer enthousiasme en passie onze service te verbeteren.

Dank u ook voor uw aanbeveling.

We hopen u voor de tweede keer weer te mogen verwelkomen, zodat u weer een geweldige, uitstekende vakantie kunt hebben.

Met vriendelijke groet en tot snel weer

Het beste

Algemeen directeur
Elba Lanzarote Royal Village Resort & Elba Premium Suites

Beoordeeld op 6 mei 2018 via mobiele applicatie

We verbleven met 5 gezinnen die men netjes “naast” elkaar had ondergebracht. Elk appartement is onderdeel van een blokje van vier met elke een eigen terrasje. Prima sanitair (waaronder de stortdouche), uitstekende (dagelijkse) schoonmaak, en goede bedden. Het complex was prachtig en goed onderhouden met een moderne uitstraling en prima personeel.
Bijzondere vermelding voor het animatieteam, dat met veel energie dingen organiseerde. Kinderen waren echt welkom.
Eten was prima, veel keus, afwisselend en voor een deel themagericht (Mexico, Frankrijk China, Arabië, ...). Eten in de Brasserie met onze grote groep beviel wat minder: personeel dat bediende overzag het niet zo en was de Engelse taal niet zo machtig dat een goede instructie kon worden gegeven over hoe en wat te bestellen. Gevolg, dat een groot deel van het hoofdgerecht afgekoeld was bij opdienen en het nagerecht gesmolten (en soms daarna weer bevroren).
Zwembaden genoeg, wel wat koud water, maar de kinderen vonden dat geen enkel probleem....

Datum van verblijf: mei 2018
lanzarotedireccion, Director General van Elba Lanzarote Royal Village Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2018

Geachte meneer Pieter S,

Bedankt voor het vinden van tijd om uw mening over het ELBA Lanzarote Royal Village Resort & ELBA Premium Suites te delen.

Wij waarderen uw vriendelijke en warme woorden met betrekking tot de service van het hotel en we waren blij om te leren dat u een unieke locatie genoten.

Het is leuk om te lezen dat u een ontspannende vakantie had en dat u ons gekozen hebt.

Het spijt ons zeer dat we niet aan uw verwachtingen in de spa konden voldoen en dat u het daar niet leuk vond.

Beoordeeld op 6 mei 2018 via mobiele applicatie

We waren hier half april. Een bijzonder hotel omdat het zowel volwassenvriendelijk (adults only) als kindvriendelijk is. Adults only zeker aan te raden omdat het ontbijt en diner op een andere locatie is in het hotel dus echt in rust zeer goed kunt eten. Het zwembad gedeelte bij adults only is wel erg klein! Voor mensen met kinderen: leuk zwembad voor de kinderen, maar bijzonder was het speciale toetjesbuffet voor kinderen (spekjes ,snoepjes, ijsjes). Ook bij minder mooi weer een overdekt miniclub gedeelte. Tevens erg rolstoelvriendelijk, met rolstoelvriendelijke huisjes (soort bungalow). Überhaupt leuke kamers, alles gelijkvloers. Kleine fitnessgedeelte, maar wordt ook bijna iedere dag yoga/pilates gegeven. Avondentertainment is matig, maar smaken verschillen!
Afstand tot klein strand is toch wel 10minuten lopen. Ga je om uit te rusten, lekker genieten. P. S: groot zwembad dus handdoekje leggen wordt niet gedaan (toen wij er waren) heerlijk! Veel plezier
(De dames Vd receptie mogen een klantvriendelijk cursus krijgen, maar daarna...lekker genieten!)

Datum van verblijf: april 2018

Geachte mevrouw tes1007,

Beoordeeld op 12 maart 2018

Vorige week zijn we hier een week verbleven met all inclusive service in het adults only / premium deel. Dit is ons heel goed bevallen. Het was voor ons alweer een paar jaar geleden dat we kozen voor all inclusive, maar dit was beter dan onze verwachting.

Eten was erg goed. Zowel in het buffet restaurant (met iedere dag een ander thema (o.a. Mexicaans, schaal- en schelpdieren, etc) en iedere dag ander vlees en vis van de bakplaat, als het a la carte restaurant Brasserie, maar ook zeker de lunch bij Los Jameos.
Ook de cocktails smaakte ons erg goed, behalve tweemaal in de La Boheme (misschien een nieuwe medewerker?!). Toen waren de cocktails opeens anders qua samenstelling, maar er stond genoeg op de menukaart omdat als een echt probleem te zien.

De kamers / suites liggen gegroepeerd per 4 in een huisje (alleen begane grond) met ieder een eigen terras. Kamer waren goed, ruim en schoon. Badkamer was voorzien van een ruime inloopdouche met een grote regendouche. Fijn!

In de receptie van hotel kunnen ook auto's gehuurd worden bij Avis. De auto's staat op de parkeerplaats van het hotel. Erg handig.

Locatie van het hotel is prima. Met een stukje lopen ben je zo op de boulevard of in het centrum van Playa Blanca. Ook ben je zo aan de voet van de vulkaan Montana Roja de Playa Blanca. Deze is goed te bewandelen en levert een mooi uitzicht.

Al met al hebben we erg genoten. Wat ons betreft een aanrader.

Datum van verblijf: maart 2018
lanzarotedireccion, Director General van Elba Lanzarote Royal Village Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2018

Geachte meneer Marco D,