Beoordeeld op 22 mei 2018 via mobiele applicatie

We zijn in een week met de hele familie op vakantie geweest en hebben voor dit hotel gekozen en dat was een goede keuze. Het is echt een familiehotel. De bediening is vriendelijk en op kinderen ingesteld. Er zijn veel zwembaden en kidsclub voor alle leeftijden. Michael (NL) de baas van het animatieteam is heel bevlogen en heeft een leuk jong team. Eszther uit Hongarije was ook heel enthousiast! Voor de mensen die rust willen is er een adults only gedeelte!! We hadden All-inclusive en dat is wel handig met een grote groep. Doordat het een 5-sterren hotel is, is de kwaliteit can het eten prima! De eetzaal is het heel druk, maar gelukkig zijn er buiten genoeg rustige plekjes op te zitten. Het oosterse en Italiaanse a la cart restaurant is heel goed. Het hotel ligt op een rots, dus er is wel wat hoogteverschil en geen strand. De kamers zijn groot, maar een beetje ouderwets. Voor een families kantine zeker een aanrader.

Datum van verblijf: mei 2018
CalidadDreamplace, Director de Relaciones con Clientes van Gran Castillo Tagoro Family & Fun, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2018

Beste gondakoelewijn,

Bedankt voor uw tijd en erkenning. Het is een eer om te lezen dat we uw verwachtingen in Gran Tagoro hebben bereikt. Bedankt voor het delen van zo'n geweldige mening met ons op TripAdvisor!

We willen u ook bedanken voor uw mooie woorden over ons hele professionele en internationale animatieteam. Ze voelen zich verheugd om te weten dat ze tijdens uw vakantie een van de hoogtepunten waren. Over het algemeen zijn er eindeloze mogelijkheden om plezier te hebben voor de kinderen en ook voor de volwassenen. Op ons resort hebben we 11 verschillende zwembaden, verschillende bars en een grote speeltuin en een indoor speelruimte, inclusief een 5D-bioscoop.

Als u wilt dineren, kunt u kiezen uit onze 4 verschillende restaurants, het buffet en de thematische restaurants, waar u van tevoren een reservering voor moet maken.

Tot slot, met betrekking tot de opmerking over onze kamers, ze zijn allemaal erg ruim en uitgerust met alles wat u nodig heeft tijdens uw verblijf.

Al met al willen we u heel erg bedanken voor uw aanbeveling en we hopen u snel te zien bij ons gezinsvriendelijke hotel Gran Tagoro.

Vriendelijke groeten!

Beoordeeld op 7 april 2018 via mobiele applicatie

Voor een all-inclusive resort was dit denk ik (nooit naar een andere geweest) erg goed. Ik vond het zelf een luxe uitstraling hebben en het aanbod was divers. Het personeelwassuper aardig, alkes was superschoon, kamers ruim (wij hadden uitzicht op zee, erg mooi) en het eten was goed. Het blijft een beetje een ‘fabrieks-produceer’ gehalte houden, zo’n locatie, maar dat zul je met all-inclusives altijd houden denk ik. Ze deden hun best iedere dag iets ‘nieuws’ aan te bieden in zowel eten en drinken als animatie/avondprogrammering.
Het was januari, het was winderig, bij vlagen erg fris en het regende veel maar ik kan me voorstellen dat als het buiten warmer is, de avondprogrammering buiten een stuk gezellig is. Nu zaten we avonden achter elkaar in een geote overdekte hal met kinderdisco en black light verlichting. Veel andere plekken (een gezellige kroegsetting ofzo) was er niet. Wel een sportsbar maar dat was ook niet heel sfeervol. Als je buiten kuntzitten voegt dat denk ik veel waarde toe aan de beleving. Al met al een goeie plek opeen mooi eiland.

Datum van verblijf: januari 2018

Beste Tonstertje,

Allereerst willen we u bedanken voor het feit dat u uw waardevolle tijd hebt besteed aan het schrijven en publiceren van deze beoordeling over uw geweldige verblijf in ons Gran Tagoro en het delen van uw ervaringen met de gemeenschap van TripAdvisor.

Het is geweldig om te horen dat we uw eerste all-inclusive hotel zijn geweest en het maakt ons trots om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Onze hele staf wilt u een onvergetelijke vakantie bezorgen, dit is de reden waarom zij zo hard werken en waarom zij altijd een glimlach op hun gezicht hebben.

Bovendien gebruiken we in onze keukens alleen verse producten met de beste kwaliteit, wat te zien is aan de smaak en de smaak van de verschillende gerechten. Het is jammer dat u vanwege de ongelukkige weersomstandigheden niet van alle faciliteiten kon genieten. Niettemin, bedankt voor de stimulans om de kwaliteit van de binnenfaciliteiten te verbeteren in geval van slecht weer.

We hopen dat u in de zomer weer de mogelijkheid hebt om deel te nemen aan de buitenactiviteiten en -faciliteiten. Het hele team kijkt er naar uit om u binnenkort te zien bij onze Gran Tagoro!

Vriendelijke groet!

Beoordeeld op 31 januari 2018

Goede vakantie gehad. Minpuntje vond ik het all inclusieve wat niet helemaal zo was. Bv naast de vriezers met de matige ijsjes stonden de vriezers ramvol met Ola. Lag verhaal kort maken, nog steeds geld overal mee naar toe moeten nemen om de kids tevreden te houden. Nu heb ik gelukkig 2 tamme kids dus keer geen geld bij geen probleem. Maar ik heb ouders daar hele scenes met hun kids zien meemaken. Ik betaal liever 50 euro meer pp en dat het echt all inclusive is. Zo meer van die kleine dingen.

Pluspunt was bv een NL meisje bij de receptie die echt goed haar best heeft gedaan ondanks de drukte.

Datum van verblijf: augustus 2017
CalidadDreamplace, Director de Relaciones con Clientes van Gran Castillo Tagoro Family & Fun, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2018

Beste TommieTilburg,

Allereerst willen wij u bedanken voor het schrijven van een review en het delen van uw mening met andere gebruikers van TripAdvisor over onze Gran Tagoro. Wij stellen het op prijs dat u ons probeert te helpen met het verbeteren van ons resort.

We vinden het erg jammer om te horen dat onze all-inclusive formule niet aan uw eisen kon voldoen. Wij hopen dat u weet dat wij er alles aan doen om onze gasten een zo relaxt mogelijk te laten verlopen. Aan de ander kant zijn wij wel blij dat u vriendelijk en effiecient bent geholpen aan onze receptie.

We hopen u zeker nog een keer terug te zien in onze Gran Tagoro of in een van onze andere Dreamplace hotels.

Beoordeeld op 13 september 2017 via mobiele applicatie

We zijn een week in dit hotel geweest. Het was fantastisch. De ontvangst bij de receptie is zeer vriendelijk, zijn erg behulpzaam en regelen alles zeer snel. Het buffetrestaurant is zeer uitgebreid. De 2 a la carte restaurants zijn prima. Kamers zijn groot en mooi. Mooie aangelegde tuin, meerdere zwembaden voor zowel kinderen, 18+ als mensen die van rust of van meer drukte en gezelligheid houden. Wij raden dit hotel absoluut aan en komen er graag nog een keer terug.

Datum van verblijf: augustus 2017
CalidadDreamplace, Director de Relaciones con Clientes van Gran Castillo Tagoro Family & Fun, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2017

Beste Ellenhkp,

Het is ons een genoegen om uw aardige woorden te mogen ontvangen over ons Gran Tagoro hotel. Hartelijk dank voor het delen van een recensie met ons en de community van TripAdvisor. Het is een prachtig gevoel voor ons om te weten dat we uw verwachtingen volledig hebben kunnen overtreffen en u een geweldige vakantie hebben kunnen bieden in ons geweldige 5 * familie resort in Lanzarote. Bedankt voor het benadrukken van al onze faciliteiten en diensten van hoge kwaliteit: niets is teveel voor onze medewerkers en daarom kunnen we ervoor zorgen dat ze, voor zover mogelijk, altijd proberen aan alle verzoeken van onze gasten te voldoen. Zoals u al zei, bieden wij 11 fantastische zwembaden (allemaal zijn ze verwarmd, behalve één) en een prachtige jacuzzi, zwembadbar en Bali-bedden en nog veel meer. Het is leuk om te weten dat je het leuk vond! Verder zijn we erg blij om te weten dat u uw ruime kamer leuk vond, omdat we altijd proberen aan al de wensen van onze gasten te voldoen. Nogmaals hartelijk dank voor het aanbevelen van ons en voor het feit dat je zeker zou willen terugkeren. Wij zien er oprecht naar uit u binnenkort nog eens te zien in ons Gran Tagoro hotel!

Beoordeeld op 18 juli 2017

We zijn vervroegd naar huis gekeerd door enerzijds tegenvallend weer en anderzijds een tegenvallend hotel. Mocht dit een 3 of max 4 sterren zijn dan vond ik het nog oke.
De prijs/kwaliteit is gewoon geen correcte verhouding.

Positieve punten:
Veel voorzieningen voor kinderen
Vrij dranken te nemen en snacks aan de zwembaden
Vriendelijk personeel in de restaurants en aan de receptie
Gezellig ontbijten in Portofino restaurant.
Het eten is niet slecht.
goede wifi.

Negatieve punten:
Het hotel is gewoon vuil, totaal niet onderhouden, in portofino kan je op de venstertabletten een kg stof afhalen met je vinger, in de restaurants overal eten op de vloer, in de gangen die ogen als een 3 sterren hotel ligt overal vuil.
Aan het adults only gedeelte zie je duidelijk een verschil in onderhoud, daar ligt een andere vloer, proper zwembad enz...het is toch niet omdat aan de andere zwembaden families met kinderen zijn dat daar geen netheid nodig is? Je moet 's morgens zelf een matrasje gaan halen voor op je ligbed, de zwembadjongen kijkt gewoon toe. Je moet 's morgens ook zelf een kan met koffie gaan vullen of je hebt niets. de reiniging van de zwembaden laat ook te wensen over, bij de glijbaantjes hebben ze tijdens ons verblijf een grasmat geplaatst op de trap nadat enkele kinderen zich lelijk hadden bezeerd, er waren dan ook 2 tredes volledig afgebrokkeld. Zo jammer dat een hotel als dit vergane glorie is door gebrek aan onderhoud en leiding op dat vlak. We hadden meermaals de klink van onze kamer in de hand, totdat we zelf aan de poetsvrouw vroegen dit door te geven, dit kunnen de mensen die poetsen toch zelf ook doorgeven als ze dat zien? Onderbezetting van personeel want die dames moeten een heel blok alleen poetsen. De deurlijst van onze kamer hing ook los enz...
De bedden zijn een ramp, verschrikkelijk slechte matrassen.
Tot overmaat van ramp zat het hotel vol Engelsen die vervolgens om de haverklap glazen bier lieten omvallen aan het zwembad, wat dan door niemand werd opgekuist.
ik kan niet zeggen dat werkelijk alles slecht was maar het is zeker geen 5 sterren waard, en in verhouding tot het zusterhotel, Gran Tacande in Tenerife is er toch een HEEL groot verschil

Datum van verblijf: juli 2017
7  Bedank familie de coni... c

Beste familie de coni ... c,

We willen u bedanken voor het nemen van uw kostbare tijd om uw mening over uw verblijf in ons Gran Tagoro hier op TripAdvisor te delen. Uw commentaar helpt ons inderdaad om onze kwaliteitsnormen te verbeteren.

Allereerst zijn we blij om uw uitstekende opmerking over ons personeel te kunnen lezen. Ze doen allemaal hun uiterste best elke dag om de meest memorabele vakanties voor onze gasten te bieden, zodat ze vertrekken met een uitgerust gevoel. Bedankt voor het waarderen van hun harde werk. Bovendien willen we u bedanken voor het laten weten dat u blij was met het gastronomische aanbod in ons restaurant en dat u tevreden was met de wifi in ons hele resort. We hebben vier verschillende soorten restaurants (Italiaans, Oosters, Sansofé en Internationaal Buffet) waar onze gasten het beste van de lokale en internationale keuken kunnen proeven, dus elke dag is er iets voor elke klant. Echter zijn we bedroefd om te horen dat u niet tevreden was met de netheid van het resort. We kunnen u echter verzekeren dat ons personeel elke dag zijn uiterste best doet om alle faciliteiten en de kamers goed onderhouden en onberispelijk te houden. Hoe dan ook, we zullen uw feedback delen met het huishoudteam, zodat zij weten waar en hoe we correcties kunnen aanbrengen om te verbeteren. Onze excuses voor uw teleurstellende ervaring tijdens uw verblijf en willen ons ook verontschuldigen voor het eventuele ongemak dat u mogelijk heeft ondervonden. Door u feedback heeft u ons geholpen om onze services te verbeteren. Tot slot hopen we oprecht dat u ons nog een kans kunt geven om u opnieuw te mogen verwelkomen op onze Gran Tagoro hotel, zodat we u kunnen verzekeren van onze hoge normen en serviceniveau.