“Fiets huren in PlayaBlanca? Zoek niet verder 👍”
Beoordeling van Papagayo Bike

Papagayo Bike
Geclassificeerd als nr. 20 van 29 Tours in Playa Blanca
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
1 juni 2018 beoordeeld

Puur toevallig (op aanraden van toeristische dienst Playa Blanca) bij PapagayoBike terecht gekomen, sindsdien al 2x bij hun (racefiets) gehuurd. Super-vriendelijk en uiterst behulpzaam (probleempje met derailleur werd onmiddellijk opgelost). Top-materiaal en zeker niet duur. Nederlands/Vlaams gesproken.
Een aanrader.

PAPAGAYOBIKE, Director Comercial van Papagayo Bike, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juni 2018

Geachte heer Trauwkens,

Het is altijd leuk te horen dat onze klanten met een positief gevoel over ons prachtig eiland en Papagayo Bike naar huis gaan, graag tot de volgende keer,

Met sportieve groet

Het Papagayo Bike Team

28 februari 2018 beoordeeld

Wij huren altijd een fiets i.p..v. auto bij bezoek aan Playa Blanca, Pagayo heeft goede fietsen en goede service, aanrader!!

16 juli 2017 beoordeeld

Vriendelijke bediening , prijs is een meevalle r!
We werden zelfs in het nederlands verder geholpen.

3 april 2017 beoordeeld

Bij het binnenkomen grepen we automatisch terug op Engels, zoals overal op Lanzarote. Bleek de eigenares van België te zijn en ook de rest van het personeel spreekt een aardig mondje Nederlands. Indien je Frans, Engels of Spaans dus wat roestig is, is dit de place to be om fietsen te huren op Lanzarote!

Prijs van een mountainbike; €24 voor 2 dagen. De fietsen waren zeer goed onderhouden en werden aangepast op maat. Daarnaast kregen we zelfs een kaart van Lanzarote mee en een kaartje van een goed restaurant in El Golfo. Het restaurant was een grote aanrader (Costa Azul) en deze plaats evenzeer!

Bekijk meer beoordelingen
31 oktober 2016 beoordeeld

Als je dan toch fietsen huurt, dan is dit een goede plek. De fietsen waren goed, ruime keuze, we kregen goeie tips/ routes en men is heel vriendelijk.

Reizigers die Papagayo Bike bekeken, bekeken ook

In Papagayo Bike geweest? Deel je ervaringen!