6 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 05-08-21
Priceline
Gratis annuleren tot 05-08-21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Destinia.com
Gratis annuleren tot 02-08-21
Expedia.comUS$ 125
Hotels.comUS$ 125
Prestigia.comUS$ 183
Beoordeeld op 10 augustus 2018

een zeer onplezierige ervaring.
wij verbleven in Hotel Leon. geboekt voor 2 nachten romantic via weekendesk.
de kamer was erg smoezelig. niet bepaald romantisch, veel onbestemde vlekken op de bedde sprei.
midden in de nacht wakker omdat de airco niet meer funcioneerde (buiten 32º) inmiddels ontzettende pijn in de rug van het matras! was niet alleen keihard maar het bed maakte bij de minste beweging ontzettende herrie (niet erg romantisch). de zwembaden waren mooi en goed onderhouden maar het was zo vol dat het water een beetje troubel was.
Het romantisch diner was niet slecht maar had een hoog maggie cq knorr gehalte.
In de morgen ons beklag gedaan over de kamer maar was eigelijk weinig aan te doen want alle kamers waren hetzelfde. overigens heel vriendelijk en behulpzaam staf. Na het ontbijt zouden ze ons een andere kamer geven maar het ontbijt was zo triest dat we besloten om maar weg te gaan om ons romantisch weekend elders voort te zetten.

Kamertip: ander hotel
Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 29 september 2017 via mobiele applicatie

Drie nachten verbleven in Hotel Levante. Hotel is netjes, mooie schone kamers van alle gemakken voorzien. De baden vielen wel tegen, wij hadden toegang tot de 2 "thermische" baden, maar het zijn eigenlijk gewone chloor zwembaden met veel bubbel mogelijkheden. Voor alle andere faciliteiten moet je bijbetalen. Parkeren is mogelijk in de parkeergarage voor 7eu per dag. In de parkeergarage is ook een kleine wasruimte beschikbaar waar je voor 5,50 je eigen was kan wassen en drogen. De gemiddelde leeftijd ligt tijdens ons verblijf rond de 65+, met bijpassend avondprogramma voor deze categorie. Dus wij als twintigers vallen hier nogal buiten. Overdag is het bij de baden erg druk. Buitenom dat hebben we een prima, rustig verblijf gehad.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 24 januari 2017

Kleine kamer gekregen, niet echt schoongemaakt ( zwarte voeten, bah ). Toch blijft het een mooi hotel, en is de balneario schitterend! Voor onze tweede keer was het binnenzwembad gesloten. Daartegenover stond dat we gratis de sauna, zoutwater- en citroenbad,.... mochten gebruiken. Correct ontbijt, vriendelijk onthaal en bediening, correcte prijzen voor een idyllische omgeving.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 17 januari 2016

We hebben hier 4 dagen verbleven. Een prachtige omgeving, correcte kamer, goedkope minibar, correcte service, perfect en heel lekker ontbijt. Maar we vonden het heel jammer dat ( en daar ga je toch voor ) de balneario ( binnenzwembad ) gesloten werd na 2 dagen, om er herstellingen uit te voeren. Dat dit moet gebeuren begrijpen wij wel. Maar zonder voorafgaandelijk de klanten te verwittigen, dat kan er bij mij niet in. Uiteindelijk heeft een medewerkster ons aangeboden dat we gratis gebruik konden maken van het thermaal circuit. Erg leuk, ware het dan niet dat andere medewerkers ons tot drie keer toe probeerden te laten betalen hiervoor. Hadden we ons laten doen, zou ook dit nog zijn aangerekend. Op maandag werd ook Hotel Leon gesloten wegens verbouwingen, dus weg met de rust, terwijl je toch in een kuuroorden bent. Ware alles normaal verlopen zou ik 5 sterren geven, nu ben ik heel erg teleurgesteld.

Kamertip: Vraag vooraleer te reserveren of er werken gepland zijn. Dat kan je vakantie ten goede komen.
Datum van verblijf: januari 2016
Beoordeeld op 21 september 2015

je waant je terug in de belle epoque, zeer goede kamer, badkamer wat klein maar alles voorhanden.
Ideaal voor verstokte zwemmers en welness fanaten , oud en jong komt er samen.
in het bad en zwembadgedeelte is het toezicht zeer streng, niet geschikt voor speelvogels, wel voor rustige mensen.
Mooi gelegen aan de rivier en tussen de bergen.

Hotelrestaurant heel gewoontjes, restaurant voor diner nabij het zwembad is echter wel de moeite waard , zeer lekker en niet overdreven duur.

Niet geschikt voor "trendy" mensen

Kamertip: luxe kamer met zicht op de kerk vragen
Datum van verblijf: september 2015