TripAdvisor
Sant Antoni de Portmany
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Erg lekker en goed verzorgt”
Beoordeling van El Kiosko

El Kiosko
Geclassificeerd als nr. 23 van 304 Restaurants in Sant Antoni de Portmany
Keukens: Pizzeria, Gezond
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik schrijf niet vaak een beoordeling, dit tentje verdiend er één dubbel en dwars. Van de buitenkant zou je er misschien voorbij lopen maar als je kwalitatief Italiaans wil eten moet je hier naar toe gaan. Het eten is echt super en tegen een zeer acceptabele prijs.

Datum van bezoek: september 2019

7 juni 2019 beoordeeld

Wij verbleven in het hotel aan de overkant en zijn desondanks het feit dat wij graag allerlei adresjes in de buurt uitproberen om te eten waren we vanaf dag 1 overtuigd dat het bijna niet beter kon worden.
Super gezellige tuin, vriendelijke mensen, heerlijk eten en goede prijzen.

Aanrader!

Datum van bezoek: april 2019
8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag een lunch gegeten bij el kiosko. Wat hebben we genoten! Beide een fruit smoothie besteld en een piadinas gegeten. Heerlijk!!

Datum van bezoek: september 2018
14 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top Pizza in een hele leuke tuin echt nog een beetje authentiek Ibiza en spot goedkoop. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2018
24 mei 2018 beoordeeld

De lunch was heel erg lekker. Goede prijs/kwaliteit/hoeveelheid verhouding. Vers bereid. De bediening was heel aardig.
Zijn dezelfde avond hier ook gaan eten. Goed dat we ernaar hadden gevraagd want het bleek pizza-avond te zijn. Geen probleem. Er naartoe gegaan met geen enorme verwachting maar zijn enorm verrast met de kwaliteit en de smaak van de pizza (er is dus een Italiaanse kok). Ik heb nog nooit zo'n lekkere pizza op!!! In de avond was de bediening ook heel aardig, maar er was een iemand in de bediening wat minder vriendelijk.
De cocktails zijn ook super lekker. Ze hebben ook zelfgemaakt ijs, wat overheerlijk is. Kortom; een top tent. Had gelezen dat het als een soort 'snackbar' werd gezien, maar zo hebben we het totaal niet ervaren. Gezellig sfeertje, lampjes in de avond. Top!

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die El Kiosko bekeken, bekeken ook

Sant Josep de Sa Talaia, Ibiza

In El Kiosko geweest? Deel je ervaringen!