18 juni 2017 beoordeeld

prettig en vriendelijk welkom door receptie, mooi, schoon appartement.
goede bedden, alle comfort aanwezig, mooi uitzicht.
De ligging van deze accommodatie is echt heel handig, vlakbij mooie strandjes (wel auto nodig!!) Maar ook een heerlijk strand "om de hoek"op loopafstand, paar prima restaurants op loopafstand. zo ook een supermarktje.
Heerlijk zwembad,
3 minpuntjes:
* geen lift aanwezig, niet handig met bagage naar de 3e verdieping
* weinig privacy op je balkon, een lichte scheidingswand zou ik erg veel prettiger vinden.
* een zonnescherm of een parasol voor later op de middag als je op het balkon wil zitten. Is erg heet doordat er geen bescherming is!

Kamertip: geen lift aanwezig
  • Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
5 november 2016 beoordeeld

Het hele hotel zag er netjes uit verzocht mooi schoon zwembad en nette tuin.
We haddeen een appartement voor 4 personen en was erg mooi. Ruime slaapkamers gezellige woonkamer en keuken met alles erop en aan. Lekker groot balkon uitzicht op zee in de verte. Iedere dag werd t bed oogemaakt en de kamer eat opgefrist. Echt super nooit meegemaakt bij een appartement. Strand wat erg knus en gezellig was lag op paar minuten lopen. Paar goede restaurants in de buurt en vlakbij de hoofdweg van Ibiza. Ik zou er zeker weer naar toe gaan.

Kamertip: we hadden kamer 201. Wel paar trappen op geen lift. Mooi uitzicht en een hoekkamer dus geen gasten die snachts langslopen.
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden
21 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk appartement. Ruim. Compleet. Uitzicht mooi. Rustig.. schoon. Goede service.. echte aanrader! Klein dorpje maar 2 supermarkten en ruime parkeergelegenheid. Bushalte op 300 m. Leuk klein strandje. Uitvalswegen oké.

Verbleef: september 2016, reisde met vrienden
Intercorp_Group, Receptionist van Torrent Bay by Intercorp Hotel Group, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 september 2016

Dear guest,
First of all we would like to thank you for relaying on us and also for your opinion on Tripadvisor. We are glad to hear such an amazing opinion about us!
We are delighted to know that you enjoyed your stay in Torrent Bay Hotel. Our priority is always giving the best service to our guests in order to create amazing experiences. We are waiting for you next year in Ibiza! King regards, Torrent Bay Team.

12 juni 2016 beoordeeld

Mooi ruim appartement. Groot balkon. Erg schoon. Wel wat gehorig. Zwembad is mooi en het water was heerlijk. Je loopt zo naar een heerlijk strand met leuke strandtent. Ik zou er zo weer naartoe gaan. Wij waren met 4 vriendinnen. Zelf zou ik niet in een van de grote plaatsen willen verblijven. Teveel neon reclame en teveel geschreeuw. Handdoeken waren er genoeg. Wissel om de dag. Aan de balie een huurauto geregeld. Was nette prijs. Al is vooraf in Nederland online een auto huren echt goedkoper

• Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
Intercorp_Group, Receptionist van Torrent Bay by Intercorp Hotel Group, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juni 2016

Dear guest,
First of all we would like to thank you for choosing us as your accommodation in Ibiza and also for share your opinion on Tripadvisor. The knowledge about our guest's opinion is so important in order to improve our services day after day.
We are glad to hear such an amazing opinion about us! We are delighted to know that you enjoyed your stay in Torrent Bay Hotel. Our priority is always give the best service to our guests in order to create amazing experiences.
We are looking forward to see you again in Ibiza.
King regards,

Torrent Bay Hotel

9 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke vakantie gehad met zn tweeën. Strand was om de hoek. Supermarktje in de buurt, vele restaurants. Appartement werd elke dag schoon gemaakt en handdoeken werden iedere dag gewisseld. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker zwembad!

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
Intercorp_Group, Receptionist van Torrent Bay by Intercorp Hotel Group, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 juni 2016

Dear Guest,
We are glad to hear that you enjoyed your stay with us, our priority is always give the best service to our guest. We are looking forward to see you again in Ibiza!
King regards,
Torrent Bay Team