Beoordeeld op 21 januari 2018

We komen al vele jaren in hotel Bergantin en voelen er ons ontzettend thuis! Oh zo vriendelijke medewerkers van hotel Bergantin zijn een enorme plus!!! Daarnaast alle faciliteiten, de ligging, heerlijke restaurant is voor ons de reden om steeds terug te keren.

Kamertip: Vraag om een kamer op de vijfde verdieping.
Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Ángela D, Gerente van azuLine Hotel Bergantin, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 februari 2018

Dear Astrid,
First of all, we would like to thank you for choosing us for your stay in Ibiza.We sincerely appreciate your valuable comment about our azuLine Bergantín hotel.
We are glad to hear you enjoyed our facilities and activities and we hope to see you in azuLine Hotel Bergantín if you visit Ibiza again.
Thank you for your trust and greetings from Ibiza!

Beoordeeld op 18 oktober 2017 via mobiele applicatie

Wij waren samen voor 4 nachten. "Gekregen" met vakantieveiling. Was geen luxe hotel. Maar prima. Kamer was schoon en werd elke dag schoongemaakt.
Wel was het plafond lek. Gaten zaten erin. Als de bovenburen gingen douchen kwam het bij ons naar beneden. Badkamer was echt wel oud. Druppelde de hele dag.
Eten was niet top. S avonds hebben we er niet gegeten. Ontbijt was veel op Engelse gericht. Niet heel erg uitgebreid.
Wij zouden dit nooit zelf boeken maar het was prima voor wat we betaald hadden.
Zwembad zag er prima uit, niet gezellig maar netjes. Hier hebben we niet gelegen.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 3 oktober 2017

1. Huur een auto op Ibiza anders mis je een hoop.
2. Boek in dit hotel de premium room
Het is een Spaans 3 sterren hotel dus alle waarde naar zijn geld.
Onze 2 minpunten om mee te beginnen zijn geen verwarmd zwembad en gehorige kamers. Wij wisten dat de kamers gehorig konden zijn, dat ligt natuurlijk ook aan je buren. Toen wij onze toegewezen kamer betraden om een uur of 15.00 hoorden wij de tv van de kamer naast ons. Dat was meteen aanleiding om bij de receptie een andere te vragen waar ze geen probleem van maakten. Nieuwe kamer was beter. Deze kamer was in het nieuwere deel (premium) en was brand schoon met prima bedden. Premium geeft je ook toegang tot het dakterras en dat is een echte aanrader. Er zijn beperkte premium kamers dus dit dakterras is heerlijk rustig met heerlijke bedden. Onder je bij het zwembad is het veel drukker en leuk om naar te kijken van boven. We vinden het altijd lastig om het eten te beoordelen. Voor ons was het prima.

Kamertip: Ga voor primium kamers en zo hoog mogelijk
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 22 september 2017 via mobiele applicatie

8 dagen all inclusive geboekt. Goede prijs kwaliteit verhouding. Afwisselend eten en er is genoeg.

Hotelkamer is extreem gehorig. Dit komt mede doordat er plavuizen liggen op de gang. Je hoort letterlijk het gesprek in de kamer naast je / tv. Smorgens verschuift de schoinmaak ook de meubels in de kamer om je heen voor de poets, dan ben je echt wakker. Als je wat minder vast slaapt lig je echt wakker. Kamers zijn ook echt sterk verouderd met versleten matrassen, gescheurd bedlinnen. Opzich Kun je ook niet teveel verwachten voor deze prijs maar als je tussen wat Engelsen zit met je kamer ervaar je de vakantie echt anders.

Qua locatie, je loopt in 20 minuten via de boulevard naar san Antoni. Prima afstand, echter zijn de barretjes op de hoek beter qua prijs en eten :)

Verbleef: september 2017
Beoordeeld op 17 augustus 2017

Hotel is ruim; premium kamer is best,=betere kamers; groot zwembad, lekker eten, adult zwembad is leuk, 's avonds genieten van het ruime roof-terras, overdag eens naar het kleine strand met gratis ligstoelen en parasol, leuke strandbar (niet in all-inn),
zeker een upgrade naar 4* waard. Leuke vakantie gehad hier !! Ook de watertaxi nabij hotel is tof om naar San Antonio te gaan. Leuke uitstapjes: hippy-markt, Formentera met de boot,Ibiza stad,...

Kamertip: Premium kamer met uitzicht op zwembad of met zeezicht (beperkt aantal)
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner