Beoordeeld op 4 september 2019

groot complex met meerdere zwembaden.Service is echt goed. Buffet met ruime keuze. Uiteraard voldoende prima eten. Wil je lekker eten dan kan je daar in de buurt ook goed uit eten gaan. Via de boulevard (op een paar 100 meter afstand) kan je doorlopen naar San Antonio (bereik je wandelend binnen 45 minuten (niet aan te raden met kinderwagen )

Datum van verblijf: augustus 2019
StellaMarisIbiza, Service Center Agent van Marble Stella Maris, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

Beste Carlvondutch,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn erg blij om te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf bij ons en wij waarderen uw woorden ten zeerste.

Beoordeeld op 23 augustus 2019 via mobiele applicatie

Het resort is erg groot, mooi en goed onderhouden. Onze kamer was simpel ingericht, maar ruim en schoon. Personeel is vriendelijk en dienstverlenend.
Het eten vonden we matig; gebakken eitjes worden van tevoren gebakken (dus niet lekker), weinig soorten vleesgerechten waar je uit kon kiezen, veel salades maar bijna elke dag dezelfde. Wat wel goed is, is de snackbar waar je tussen de middag van alles kan krijgen. Top!
De animatie erg matig. Aan het zwembad werd nauwelijks wat gedaan met de kinderen/ gasten. Er waren in de avond wat optredens van bands maar niet echt leuk. De geluidsinstallatie is aan vervanging toe. Jammer, toch wat meer van verwacht bij zo een groot resort.
Al met al wel een leuke vakantie gehad in dit resort.

Dear illim2018,

Bedankt voor uw uitgebreide beoordeling. Wij zijn erg blij om te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf bij ons.

Wij bieden een grote verscheidenheid aan sportfaciliteiten. Het resort beschikt ook over zes tennisbanen, tafeltennis, minigolf en fietsverhuur. Sportfanaten kunnen zich uitleven in het fitnesscentrum. Voor de kinderen hebben wij een binnen- en buitenspeeltuin, de fun & game room, schatzoeken en een mini disco. Wij vinden het jammer om te lezen dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen, en u mag er zeker van zijn dat wij uw feedback hebben doorgestuurd aan de betreffende afdeling voor beoordeling en verbetering voor volgend seizoen.

Wij hopen u in ieder geval nogmaals te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Ibiza.

Beoordeeld op 11 augustus 2019

Wij hebben erg genoten van onze vakantie. Opzet van het hotel ook super. Als je helemaal boven zot is er een shuttlebussen. Nette kamers, veel zwembaden, Goed eten en aardig personeel. Vincent heeft mij nog geholpen met wat Spaanse zinnen en woorden. Helemaal top

Datum van verblijf: augustus 2019
StellaMarisIbiza, Service Center Agent van Marble Stella Maris, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2019

Beste MarcoD2829,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn erg blij en trots om te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf bij ons.

U mag er zeker van zijn dat wij uw complimenten hebben doorgegeven aan de betreffende afdelingen, en aan Vincent, hij zal dit erg waarderen.

Stella Maris Service Center

Beoordeeld op 8 augustus 2019

Beste Hotel die ik ooit gehad hebben in Ibiza.
Paqui,Rodrigo, ze waren geweldig en de dames van Marble beach zijn geweldig!!
Ik wil ook compliment geven aan Can hij is een toppertje!!
Eten is heerlijk!!

Beste Camper402565,

U mag er zeker van zijn dat wij uw complimenten hebben doorgegeven aan Paqui, Rodrigo en aan Can, zij zullen dit enorm waarderen, net als de dames van Marble beach.

Stella Maris Service Center

Beoordeeld op 31 juli 2019

We verbleven er met de hele familie - kinderen, ouders en oma (die slecht te been was)
Het eten was top! Een kleine tip: serveer eens Paella (wat toch typisch Spaans is)
Een perfecte all-in formule, voor ieder wat wils!
De kamers waren netjes en voorzien van Airco, de bedden liggen super.

Zwembaden waren er ook in overvloed, en inderdaad net te weinig parasols, maar dat hebben ze tijdens het verblijf opgelost met een reeks nieuwe!
Voor de kids ontbreekt nog een glijbaan!
En een kleine tip voor het animatieteam: een zwembadliedje, brengt veel ambiance met zich mee!
Het personeel is behulpzaam en spreekt vaak Nederlands, handig voor de kids!

Om het eiland te leren kennen kan je via Nico van HETibiza een zeer toffe eilandtour boeken (vraag de corendon asistenen hiernaar)
De oude stad is mooi om te bezoeken, ook een kleine wandeling naar punta galera (uitstekende rots) is wel de moeite!
De zonsondergang kan je dan weer perfect gadeslaanbij Cap Negret of in het hotel/cafe dat er vlak bij gelegen is La Torre.

Wij deden ook een uitstap naar Ushuaia - erg duur maar het is een hele belevenis!

Kamertip: voor mensen slecht te been vraag een kamer kort bij het zwembad/receptie
Datum van verblijf: juli 2019
StellaMarisIbiza, Service Center Agent van Marble Stella Maris, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2019

Beste Patrickbo1977,

Wij hebben uw complimenten en feedback doorgegeven aan de betreffende afdelingen voor beoordeling en eventuele verbetering.

Wij waarderen uw mooie woorden enorm en wij hopen u dan ook nogmaals te mogen verwelkomen bij een volgend bezoek aan Ibiza!