11 september 2017 beoordeeld

Zeer prachtig hotel met geweldige service. Kamers zijn zeer schoon met uitstekende bedden. Prachtig uitzicht over de zee. Personeel staat meteen klaar bij vragen of problemen. Garage onder het hotel is ideaal. Wij komen hier zeker terug!

Kamertip: kies zee zicht
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Antwoord van management:Gereageerd 12 september 2017

Geachte Henk,

Hartelijk dank voor uw geweldige score!
We stellen uw tijd op prijs om ons uw feedback te geven. We zijn erg blij dat u bij ons bent geweest en we kijken ernaar uit u snel te zien in een van onze hotels.

Een miljoen bedankt,

Hoteldirektor

7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel maakt beloofde kwaliteit waar waarbij het aangekondigde hetero vriendelijke ook klopt mede doordat het hetero percentage om en nabij de 50% ligt. Ligging jn een minder deel van de stad een paar kilometer buiten het centrum. Strand erg smal met kiezelzand en stenen in het water.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Antwoord van management:Gereageerd 13 september 2017

Beste LHM,

Bedankt voor uw reactie over AxelBeach Ibiza. We zijn blij dat u in ons hotel verblijft. Wij streven ernaar om de ultieme service te bieden, terwijl u een prettige sfeer onderhouden. Niets is belangrijker voor ons dan het welzijn van onze klanten.

We kijken ernaar uit je hier weer te zien in de niet te verre toekomst.

Beste wensen,

Hotel Manager

24 juni 2017 beoordeeld

Het is ten eerste een aparthotel, met hele luxe appartementen met ales erop en eraan.
Het heeft een prive strand met prive zwembad. Niks anders dan lof voor al het personeel in alle catagorieen. Heel sociaal en staan heel dicht bij hun gasten.
Daar is een heel gezellige lounchbar, en bij het zwembad is een dj.
Super heerlijke coctails.
Ook niet onbelanrijk: comfortabele bedden!!

Kamertip: Airco en balkon op het zuidwesten
  • Verbleef: juni 2017, reisde alleen
Antwoord van management:Gereageerd 26 juni 2017

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw mening en deel het op Trip Advisor. Het is erg leuk om te weten dat onze klanten tevreden zijn met onze kwaliteit en service. AxelBeach Ibiza is synoniem voor kwaliteit en echt wat we willen overbrengen aan al onze gasten en wat belangrijk voor ons is dat onze klanten hebben een verblijf in ons hotel aangenaam.

Wij hopen u weer te zien in elke Axel hotels over de hele wereld.

Met vriendelijke groet

Hotel Manager

19 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel, ligt niet in de mooiste wijk maar lopend of met de taxi ben je zo in het centrum van San Antonio waar de haven wel leuk is maar voor de rest weinig te beleven valt wanneer je niet houdt van feesten en zuipen. Modern en schoon hotel met grote kamers en een mooi zwembad aan het strand en ook nog eens redelijk betaalbaar.

Verbleef: april 2017, reisde met familie
24 juni 2015 beoordeeld

Sundown is een prachtig relatief nieuw hotel wat super strak is ingericht. Hier en daar mogelijk te kaal. De standaard kamers zijn groot. Feitelijk een slaapkamer, een badkamer en een gecombineerde woonkamer / keuken. Geen groot balkon op de standaard kamer. Inrichting is strak, wellicht wat kaal. Misten de stoelen op het balkon om even lekker te zitten. Keuken is compleet ingericht, maar heeft veel lege kasten. Alles is er wel voor 4 personen. Mooie spa, prima fitnessruimte. Alleen .... de wifi is echt slecht. Heel af en toe doet hij het, maar je kunt er niet op vertrouwen. Voor bereik heb je toch echt je eigen internetverbinding nodig.
Hebben genoten en het hotel is zeker de moeite waard om terug te gaan. Ligt in relatief rustig stuk van San Antoni, wel beweging op straat, maar beperkte herrie.

Kamertip: Parkeer in de garage voor 5 € per dag. Scheelt P-plaats zoeken, je auto is heerlijk koel en je voorkomt bekeuringen bij parkeren op straat.
  • Verbleef: juni 2015, reisde met een partner