Beoordeeld op 26 juli 2016

Het Hotel Orosol in Sant Antoni de Portmany is een kleinschalig hotel in een oude edificio. De kamers zijn niet al te groot, wel schoon. Parkeren nabij de locatie is mogelijk maar in het hoogseizoen staat het ram vol geparkeerd. Het ontbijt ( tot 11:00u! ) is erg goed, veel variatie en verse producten. Het hotel ligt aan de rand van Sant Antoni en het is makkelijk om op de grote weg te komen vanuit het hotel. Busstation op loopafstand.

• Verbleef: juli 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 13 juli 2015 via mobiele applicatie

Hotel Orosol is betaalbaar, schoon maar eenvoudig.
Het personeel is heel vriendelijk!
Neem een superior kamer, want dan krijg je een kamer met balkon.
Het was heerlijk rustig. Onvoorstelbaar, aangezien San Antonio een zeer toeristische plek is met veel dronken toeristen!
Ontbijt kan uitgebreider, maar voldoet.
Kamer op zich is erg klein. WiFi werkt prima. Tv heb je niet veel aan, maar die zal je niet nodig hebben. Ik ga dit jaar (2015) weer terug. Via de website van het hotel betaalde ik 70 euro per nacht voor een eenpersoonskamer.

Verbleef: augustus 2014, reisde alleen
Beoordeeld op 22 juni 2015 via mobiele applicatie

Voor de 2 x 6 nachten hier verbleven, heerlijke bedden , goed ontbijt, maar vooral ook schoon. Hadden ook een vriendin mee, die had een kleine wat weggestopte eenpersoonskamer, met wel een enorme ruime badkamer. Prima hotel dus als je veel op pad bent. En niet echt in de drukte van San Antoni

Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 18 januari 2015

Afgelopen zomer waren mijn vriend en ik in dit geweldige hotel geweest. We hebben uren lopen zoeken naar een goed appartement, iets wat je geld waard is. Via Tripadvisor kwamen we uiteindelijk hier terecht en dat was een super keuze! We werden direct uiterst gastvriendelijk ontvangen en we kregen een gerenoveerde kamer. Het was keurig schoon en 3 keer per week werd onze kamer weer schoongemaakt, super! Het ligt vlakbij het busstation van San Antonio waardoor je zo overal snel kan zijn. Toen we vragen hadden over waar we het beste konden gaan duiken, is de vrouw achter de balie voor ons gaan bellen. Ze gaf ons eerlijk en duidelijk advies.

Ik kan niet meer zeggen dan dat het zeker de waard is om hier te verblijven.

• Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 16 september 2014 via mobiele applicatie

Alhier met een vriendin verbleven. Een klein hotel, basic ingerichte kamers, schoon. Het ontbijt is continental, dus niet heel verrassend. De ontbijtproducten worden wel heel goed aangevuld.
Het personeel is zeer behulpzaam, vriendelijk en spreekt goed Engels. Zij geven bij ontvangst al veel tips.
Het hotel ligt op 5min lopen van het busstation San Antoni. Ideaal om met de bus te reizen. Ook de bus naar het vliegveld stopt hier.
Ik zou aanbevelen hier alleen te verblijven indien je met vrienden op vakantie gaat. Er verblijven hier veel Engelse partygangers waar je soms wel last van kan hebben.

Verbleef: september 2014, reisde met vrienden