Beoordeeld op 23 augustus 2017 via mobiele applicatie

Hotel is wel oke. Het is een verouderd gebouw en bizar gehorig. Wij konden elk gesprek verstaan van de buren, zelfs toen ze aan het facetimen waren konden wij het volledige gesprek verstaan. Aan een kant van het hotel is een zwembad met muziek van 11.00 tot 23.00 uur. Als je aan die kant zit heb je dus de hele dag last van die muziek (kan je bijvoorbeeld ook geen middagslaapje doen). Zwembad is prima, er is een entertainer met adhd die de elke dag van 11-23 uur zn maximale best doet om het je naar de zin te maken. Het ontbijt is oké, grote verscheidenheid aan eten maar wel erg ingesteld op engelsen. Jammer dat het water/sap uit de automaat naar chloor smaakt. Ook jammer dat de asociale, onbeschofte engelsen in en bij het zwembad met grote bekers bier zitten en daardoor overal bierbekers zwerven langs de rand van het zwembad (terwijl daar notabene een rand is met 'no drinks beyond this line'. Personeel loopt langs maar zegt niets en ruimt de troep ook niet op. Over het personeel verder niets dan lof. Erg vriendelijk, kamers werden goed schoongemaakt en receptiepersoneel begroet je altijd erg vriendelijk en waren erg behulpzaam en toegankelijk. Locatie is ook top. Andere jammere is dat je geen buiten het hotel gekocht water mee mag nemen naar het zwembad en er geen fitness is (wat wel wordt beweerd).

Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
Invisa-Hot, Gerente van Invisa Hotel Es Pla, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2018

Geachte mevrouw,

To onze spijt moeten wij constateren dat u tijdens het verblijf in ons hotel niet volledig tevreden was. Omdat wij continue striven naar verbetering van onze prestaties en service bedanken wij u voor uw opmerkingen en zullen deze ter harte nemen.
Mocht u ons hotel in de toekomst weer bezoeken, dan verzekeren wij u dat u kunt genieten van een ontspannten vakantie in hotel Es Pla in Ibiza.

Beoordeeld op 27 juni 2017

De ligging is fantastisch maar dat is dan ook alles.
Oud gebouw, niets geïsoleerd (kon je buur horen praten), voortdurend geklop op deuren ook 's nachts omdat ze maar 1 sleutel meegeven. Doen helemaal niets aan een bende mannen die de boel overdag en 's nachts op stelten zetten.
Animatie overdag: meeste activiteiten werden niet georganiseerd.
Eten: Kwaliteit goed maar zeer weinig keus.
Zwembad: Een groot plonsbad voor en achter.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner

Geachte heer,
Zeer tot onze spijt moeten wij vaststellen dat y tijdens uw verblijf in ons hotel niet tevreden was over de geleverde service. Daavor onze oprechte verontschuldigingen. Om in de toekomst dergelijke teleurstelling te voorkomen hebben wij het hotelmanagement hierover aangesproken en opgedragen de presentaties en service te verbeteren.
Nogmals onze verontschuldigingen voor de onprettige gebeurtenissen.
Hopelijk kunnen wij u volgend jaar week begroeten in ons hotel Es Pla in Ibiza.

Beoordeeld op 19 mei 2017

Centraal gelegen.Propere kamers. Het wordt zeer krap met 3 bedden in een kamer. Zeer vriendelijk personeel. Kalm en rustig tot 11 mei. Daarna veel lawaai aan zwembad door groepjes dronken Engelsen die reeds in voormiddag roepen en tieren.....
Uitgebreid ochtendbuffet tot 12 uur. Dinner is afwisselend maar kom je iets later eten, dan is het soms lauw.
Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding.

• Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
Invisa-Hot, Gerente van Invisa Hotel Es Pla, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 juli 2018

Geachte heer,

Wij danken u voor uw positieve evaluatie en zijn zeer verheugd te vernemen dat u van het verblijf in ons hotel in Ibiza heft genoten.
Ons hele team zal ook in de toekomst blijven striven u en onze overage gasten een onvergetelijke vakantie te bieden. Graaf begroeten eij u volgend jaar week en zeggen: "tot de volgende keer in hotel Es Pla in Ibiza".

Beoordeeld op 21 december 2016

Ik was samen met mijn zus hier afgelopen zomer, eind juni. Prima hotel en het ligt centraal, de bus is het hoekje om en dan kun je naar alle leuke clubs en je kaartje van een betreffend feest kun je aan de receptie kopen in het hotel. Wat voor mij de verbeter punten zijn is de wifi. Die was erg slecht, waardoor ik hoge kosten heb moeten maken, dit moet het hotel echt verbeteren en eigenlijk ook gratis toegeven.

Verder lekker avond eten, goed ontbijt en een top service dat je tot 12u kunt ontbijten! Weer een verbeterpunt dat het restaurant iets gezelliger kan worden aangekleed, misschien wat meer sfeer lampjes en kaarsjes op de tafels, ook wat kleine prullenbakjes. De hotel kamer zag er verder prima uit, alleen dit ook wat gedateerd en de bedden waren een beetje hard. Het zwembad is ook heerlijk! Maar hier ook weer iets meer sfeer, door wat meer lounge areas neer te zetten. Conclusie: het mag wat moderner! Al met al een super leuke vakantie gehad ! En als tip: ga naar Cala salada. Een super mooi strandje, dichtbij het hotel!

• Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden

Geachte mevrouw,

Ons hele team zal ook in de toekomst blijven striven u en onze overage gasten een onvergetelijke vakantie te bieden. Graaf begroeten wij u volgend jaar week en zeggen: "tot de volgende keerin hotel Es Pla in Ibiza"

Beoordeeld op 18 oktober 2016

dit hotel is uniek in alles mooie omgeving vlak bij de haven van de stad, personeel aardig helpen met alles, elke dag schone kamer, bij halfpension toch ook nog
drank gratis bij ontbijt en avondeten, elke avond entertainment.

Kamertip: ligt eraan welke kant van hotel je krijgt
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden

Geachte mevrouw,

Ons hele team zal ook in de toekomst blijven striven u en onze overage gasten een onvergetelijke vakantie te bieden. Graaf begroeten wij u volgend jaar week en zeggen: "tot de volgende keer in hotel Es Pla in Ibiza".

Het Invisa-team