Beoordeeld op 15 augustus 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel wel wat gedateerd. Dit wordt in september 2019 ook aangepakt. Wordt verbouwt van 3 sterren tot 5 sterren. Kamers zijn prima met airco. Eten is goed. Het grote zwembad was wel wat troebel en lauw water. Geen verkoeling bij 34 graden C. Animatie is goed, personeel vriendelijk alleen de bewaking was knudde. Als je ze iets vraagt dan spreken ze alleen maar spaans.

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
Customer_Care_PHG, Hospitality Manager van Fiesta Hotel Tanit, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2018

Beste Edwin W,

We zijn blij dat u van uw verblijf in ons hotel genoten heeft en danken u voor het publiceren van uw goede ervaringen, ondanks enkele ongemakken die u bent tegengekomen.

Nogmaals bedankt voor het vertrouwen in ons en we hopen je weer te zien!

Groeten!

Beoordeeld op 10 mei 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel voor als je een paar dagen in Ibiza wilt verblijven.
Eten is oké, niet bijzonder maar wel gevarieerd en goed verzorgd.
Hygiëne was goed zowel de kamers als het restaurant en het zwembad. Personeel was vriendelijk.
De comfort krijgt van mij wel maar een 3.
De bedden waren slecht de ijzeren veren in het bed waren duidelijk te voelen. Praat niet te hard want de “buren” kunnen gewoon mee luisten. SUPER ERG GEHORIG! Wij lagen op de hoogste verdieping (7e verdieping) en konden de geluiden van beneden in de zaal nog horen. Ondanks dat het buiten 25+ was, was het steenkoud in het hotel en hotelkamer. Verwarming is niet aanwezig en ook geen dekbedden, alleen een super dun lakentje. Gelukkig lagen er wollen dekens in de kast wat ik persoonlijk niet echt hygiënisch vind maar was er op dat moment blij mee. Ik zou het hotel niet aanbevelen als je langer dan een paar dagen wilt verblijven op Ibiza. Maar voor een paar dagen is het zeker prima.

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Customer_Care_PHG, Hospìtality Manager van Fiesta Hotel Tanit, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 mei 2018

Beste Kelly,

Bedankt voor het kiezen van Fiesta Hotel Tanit en voor het delen van uw ervaring met ons op trip advisor.
Het spijt ons dat het hotel niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.
We zijn blij om te horen dat de netheid, het eten en het personeel naar wens waren.
Ik zal uw commentaar met ons team delen, uw commentaar helpt ons en motiveert ons om elke dag te verbeteren.

Met vriendelijke groet.

Beoordeeld op 29 september 2017

De kamer was oke en netjes, matras was hard maar doenbaar. Geen minibar op de kamer, de badkamer was netjes en goed. De Tv werkte, leuk terrasje met 2 stoelen.
Het hotel was an sich goed, het opruimpersoneel in de eetzaal was heel vriendelijk, het personeel aan de receptie niet.
Bijbetalen voor internet wat jammer was idem voor kluis op de kamer. Zou anno 2017 gratis mogen zijn.

Kamertip: Vraag hoge kamer = rustiger
  • Verbleef: september 2017, reisde met familie
Customer_Care_PHG, Hospitality Manager van Fiesta Hotel Tanit, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 oktober 2017

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om ons te vertellen over uw ervaring.
We zijn blij dat je een goede vakantie hebt gehad.

Wij voelen dat de matrassen niet naar uw zin zijn, en we zullen het voorstel voor beter aannemen.

Met vriendelijke groeten, kijken we ernaar uit om u volgend jaar te zien.

Paloma de Vargas

Beoordeeld op 21 september 2017

Het hotel heeft duidelijk 2 gezichten. De ene kant is dat zaken heel goed zijn geregeld, zoals bijvoorbeeld het eten en de verzorging van de kamer. Het eten in het restaurant was iedere dag anders. Er was voldoende keus en werd vers bereid, echt een positief punt. Ook de verzorging van de kamer was niets op aan te merken. Netjes en schoon. Het entertainmentteam deed echt hun best om de mensen te vermaken / cq bezig te houden. Het is aan jezelf om dit wel of niet leuk te vinden, maar de er werd duidelijk energie in gestoken.
Duidelijk minder zijn de hele dunne wanden tussen de kamers, waardoor deze erg gehorig zijn. Wij hoorden de buurman naast ons snurken `s nachts. Als je dat optelt bij het slechte matras dan weet je dat je nachtrust iets aan de korte kant is.
Tevens wanneer men voor de all inclusive verzorging heeft gekozen is de kwaliteit van de sterke dranken gewoonweg niet lekker. De cocktails die wij hebben gedronken mochten wat ons betreft niet eens de benaming cocktail hebben. Kunstmatig zoet en gewoonweg niet lekker.
Bij het zwembad hangt netjes een reglement en daarop staat duidelijk vermeld dat men geen bedjes mag reserveren. Iedere ochtend weer een aantal engelsen die toch een bedje reserveerden met een handdoek. En er werd niets aan gedaan, haal dan gewoon die regels weg.
Al met al voor ons een hotel met 2 gezichten waar wij waarschijnlijk niet direct meer voor zouden kiezen.

Kamertip: Kamer aan de zijde van zwembad hebben ook uitzicht op zee!
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Customer_Care_PHG, Hospitality Manager van Fiesta Hotel Tanit, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 september 2017

Hartelijk dank voor het nemen van uw tijd om ons hotel te beoordelen.
Wij danken u voor uw felicitaties en we verontschuldigen ons voor eventuele ongemakken die u zou kunnen hebben.

we zullen uw suggesties doorgeven aan de afdelingen.

We kijken ernaar uit om u volgend jaar te zien.
  groeten

Paloma de Vargas

Beoordeeld op 11 augustus 2017 via mobiele applicatie

Ligging ok.Net iets te ver van san antonio. Wel bus en watertaxi dichtbij, maar die rijden/varen max tot 21:00. Niet handig als je wil
Stappen!
Kamers goed schoon. Prachtige sunset bij zeezicht.
Eten qua smaak goed, lekker en gevarieerd. Maar wat een hysterie in de eethal.. graaien alsof het hun laatste avondmaal is. Door elkaar heen lopen, voordringen enz. Midden in het restaurant etenskarren neergezet en serveersters kletteren daar met bestek en ruimen daar de borden etc op. beter afschermen. Ook met groepen werken qua tijden is misschien een optie in hoogseizoen.
Nodigt ons inziens totaal niet uit om na het eten even rustig na te tafelen.savonds buiten zitten mist sfeer.
Drank: alleen de "neppe" varianten drank. Niet eens neppe baileys, moijoto niet mogelijk?!, alleen bij extra betalen. Wij zijn niet moeilijk, maar wat een nasmaak.Bier en wijn ook echt niet lekker. Frisdr ook mierzoet, moest mengen met water. ongelimiteerd hoeveelheid drankjes per keer bestellen. Wat krijg je dan; tegen sluitingstijd van de bar bestelden ,voornamelijk Engelsen, veel drank. Hele tafels vol.
Zwembad: algemeen bad: druk,handdoekenparade al vroeg.Adult onlybad rustiger. Streng toezicht op kids in het zwembad.Strandje dichtbij.
Goede service: vriendelijk personeel, aan bar kan beter.

Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Customer_Care_PHG, Hospitality manager. van Fiesta Hotel Tanit, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 augustus 2017

Melody,
In de eerste plaats willen wij u bedanken voor de tijd neemt om te zien om ons te vertellen uw ervaring met ons.
We willen verontschuldigen voor de ongemakken die hij in zijn kamer had. We zullen rekening houden met alle opmerkingen die we schelen wat je van ons denken.
We zouden graag terug te keren.
Een groet.

Raquel Domínguez,