Beoordeeld op 14 januari 2018 via mobiele applicatie

We hebben hier werkelijk een hele fijne tijd gehad. Het is een prachtig hotel met uitstekend personeel en service. De schoonmaak.is perfect. All inclusive betekent hier ook echt all inclusive, het maakt niet uit welk drankje je wil drinken. Dure whisky of cognac of wat dan ook was inbegrepen. Is naar mijn idee een 5 sterren waard. Een super aanrader.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Customer_Care_PHG, Hospitality Manager van Palladium Hotel Palmyra, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 maart 2018

Geachte astyanax2017,
We willen u graag bedanken dat u tijd nam om uw ervaringen op Tripadvisor te delen.
We zijn blij om te weten dat u een fantastische tijd bij ons had dankzij onze faciliteiten, onze vriendelijke medewerkers en ons All Inclusive service.

Beoordeeld op 1 oktober 2017 via mobiele applicatie

Wat een super hotel is dit. Het heeft 4 sterren maar waarom geen 5 is mij een raadsel.
Het eten is super, echt elke dag wat anders, de kamers zijn super schoon, het personeel is en blijft vriendelijk. Zelfs als er weer eens een stel dronken idioten staan te brallen. Een heerlijke ontspannen sfeer met ook nog eens een prachtig uitzicht over de zee.
Beslist een aanrader.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Customer_Care_PHG, Hospitality Manager van Palladium Hotel Palmyra, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 oktober 2017

Geachte HJSJdB,
Hartelijk dank voor de tijd die u nam om uw vakntire op TripAdvisor te delen.
We zijn blij om te weten dat u een fantastische tijd bij ons had dankzij onze faciliteiten, onze vriendelijke medewerkers en ons eten.
We houden rekening met de genoemde aspecten op een constructieve manier voor ons programma van continue verbetering, omdat al uw waarderingen belangrijk zijn voor ons.

Beoordeeld op 22 september 2017

tophotel met goede keuken en service mooie ruime verzorgde kamers heel vriendelijk en behulpzaam aan de receptie rustig gelegen in een doodlopende straat goede animatie mooie ligging a aan het einde van de baai vlak aan de zee

• Verbleef: september 2017, reisde alleen
Customer_Care_PHG, Hospitality Manager van Palladium Hotel Palmyra, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 september 2017

Geachte gustjen,
We zijn erg blij om te weten dat je een geweldige tijd gehad met ons dankzij onze faciliteiten en onze medewerkers en dat u waardeerde aspecten zoals het eten, het animatie en de locatie van ons hotel in de promenade van San Antonio.

Beoordeeld op 1 augustus 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel is een fijn hotel ruime kamer met bad in de badkamer en schoon. Heel lekker restaurant voor een all inclusive hotel is de variatie fantastish. Niet heel groot zwembad maar genoeg strand bij het hotel. Verder op zijn de stranden nog mooier. Niet ver van restaurants en een boulevard. Ibiza stad is ongeveer 20-25min met de auto. Zeker een aanrader maar in het hotel zelf is er niet heel veel te doen.

Verbleef: augustus 2017, reisde voor zaken
Customer_Care_PHG, Hospitality Manager van Palladium Hotel Palmyra, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 augustus 2017

Geachte Arvin K,
We zijn erg blij om te weten dat je een geweldige tijd gehad met ons dankzij onze faciliteiten en onze medewerkers en dat u waardeerde aspecten zoals het eten en de locatie van ons hotel in de promenade van San Antonio.

Beoordeeld op 30 mei 2017 via mobiele applicatie

Het hotel ligt rustig en toch dicht bij om ergens wat meer feest op te zoeken. Eten is lekker en super vriendelijk personeel. Voor de all-in formule zeker zijn geld waard. Voor de mega discotheken moet je aan het andere kant van het eiland zijn.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Customer_Care_PHG, Hospitality Manager van Palladium Hotel Palmyra, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juni 2017

Geachte brakke2000,
Hartelijk dank voor de tijd die u nam om uw vakantie op TripAdvisor te delen.