Beoordeeld op 22 september 2018 via mobiele applicatie

Met drie vriendinnen dit hotel bezocht. Erg leuk was dat ik op mijn verjaardag een taart kreeg van het hotel!
Ontbijt is prima, avondeten is lauw, weinig keuze en veelal hetzelfde. Wij zijn bij leuke restaurantjes in de buurt gaan eten na 1x het hotel geprobeerd te hebben.
Zwembad is prima, fijne temperatuur, wel diep. Ligt aan een drukke weg dus redelijk wat geluid/verkeer.
Locatie is verder wel goed, dicht bij de boulevard en strand.
Wij hadden een auto gehuurd, hotel heeft geen eigen parkeerplaatsen, straten rond het hotel staan ook vol geparkeerd, parkeren was regelmatig een uitdaging!
Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam

Verbleef: september 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 25 augustus 2018 via mobiele applicatie

Super relaxte bediening. Príma kamers! Lekker zwembad. Top service. Goed restaurant heel betaalbaar.Erg schoon! Toen ik last kreeg van een blaasontsteking hebben ze mij goed op weg geholpen om de juiste medicatie te krijgen bij een pharmacia. Med. is vrij te koop!Handdoeken hoef je niet mee te nemen, borg van €10 en je hebt elke dag schone voor strand/zwembad! Wij wisten dit jammer genoeg niet. TIP!
Toen wij een auto hadden gehuurd hebben ze ons super leuke tips gegeven om te bezoeken. Leuke tip voor gezinnen met wat grotere kids is het waterpark in Rhodos. Bijna elke avond heerlijk gegeten bij restaurant Avli, een mooie binnentuin en zeer betaalbaar( gem €70-, voor 4 pers incl). Auto gehuurd voor 5 dgn bij SkyRent(om de hoek),Nederlands sprekende eig..Héérlijk en veel over het eiland getourt en veel leuke plaatsen bezocht.
Bustrips zouden wij zelf niet zo snel doen. De vlindervallei viel erg tegen!! Khalithea, Nicolas Beach, prachtig snorkelen daar! Klein dorpje,Soroni, bij een kleine griekse taverne, súper lekker gegeten voor € 57,-! Met 4 pers! Kortom een heerlijke vakkantie echt een aanrader.

Verbleef: augustus 2018, reisde met familie
1  Bedank Sanny's Kidscor... C
Beoordeeld op 22 augustus 2018

2 sterren hotel maar b.v. In vergelijking met de hotels van Solmar Tours 5 sterren.
Prima ontbijt mooie schone kamers. Goed personeel wat alle tijd heeft voor de gasten.
Rustig gelegen en toch dicht bij zee en centrum.

Kamertip: De meeste kamers zeezicht,wel even vragen.
Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 16 augustus 2018 via mobiele applicatie

Prima verzorgd hotel.
Tegen betaling direct bij de boeking aangeven dat we zee uitzicht wilde en hadden dit ook. 2e verdieping.
Ontbijt en avondeten is redelijk. Niets bijzonders en weinig variatie.
Het bed vond ik niet prettig, zijslaper dus de vering prikte mij vervelend.
Tevens zijn de bedden vrij smal en kort.
Zelf ben ik 1.75 en partner 1.90.
Als je beide vors bent bots je veel tegen elkaar aan.
Kamers worden elke dag schoongemaakt.
Wel jammer dat het beddengoed niet wordt verschoond terwijl je zichtbaar bloed ziet bij het voeteneind ivm een wondje.
Bij aankomst liggen er al 2 zeepjes, 2 tandenborstels + tandpasta, 2 aloevera lotion en 2 wasgel flesjes (mini’s)
Helaas worden deze niet meer aangevuld gedurende je verblijf.
Personeel is absoluut vriendelijk, totaal niet op de voorgrond aanwezig maar wel altijd bereid je met alles te helpen.
Als je een auto, scooter etc wil huren kan dat via de receptie.
Zwembad is klein maar wel schoon en verfrissend lekker.
Strand is op loopafstand, je moet er vroeg bij zijn anders is alles al vol! (10.00)
Het centrum van Antonio is wel een flink stuk lopen voor iemand met een beperking maar taxi is zo geregeld.
Zou hier zeker nog een keer terug komen!

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 11 augustus 2018 via mobiele applicatie

laat ik beginnen met een positief punt, als je toch in deze plaats op ibiza bent, dan zit je in het beste hotel ter plaatse. voor de rest is het een engelse enclave, met ditto publiek. nog nooit zoveel ongewenst vlees en spek gezien. het hotel is van een familie en het vaste personeel is ook al jaren in dienst. een nederlandse nacht medewerker is altijd aanwezig, maar komt helaas geen belofte na. eerste appartement was erg klein voor twee personen, tweede ruimer, maar achteraf gelegen op de hoek van de straat. een appartement met zeezicht is alleen voorbehouden voor familie of zeer vaste bezoekers, jammer dat dit een voorrecht is. eten is vooral herhalend, obers komen pas gemeend over als er een behoorlijk fooi tegenover staat. veel kan beter, maar of dat in de toekomst nog waar gemaakt kan worden....?

Verbleef: september 2017, reisde met een partner