Beoordeeld op 22 augustus 2018

2 sterren hotel maar b.v. In vergelijking met de hotels van Solmar Tours 5 sterren.
Prima ontbijt mooie schone kamers. Goed personeel wat alle tijd heeft voor de gasten.
Rustig gelegen en toch dicht bij zee en centrum.

Kamertip: De meeste kamers zeezicht,wel even vragen.
Beoordeeld op 16 augustus 2018 via mobiele applicatie

Prima verzorgd hotel.
Tegen betaling direct bij de boeking aangeven dat we zee uitzicht wilde en hadden dit ook. 2e verdieping.
Ontbijt en avondeten is redelijk. Niets bijzonders en weinig variatie.
Het bed vond ik niet prettig, zijslaper dus de vering prikte mij vervelend.
Tevens zijn de bedden vrij smal en kort.
Zelf ben ik 1.75 en partner 1.90.
Als je beide vors bent bots je veel tegen elkaar aan.
Kamers worden elke dag schoongemaakt.
Wel jammer dat het beddengoed niet wordt verschoond terwijl je zichtbaar bloed ziet bij het voeteneind ivm een wondje.
Bij aankomst liggen er al 2 zeepjes, 2 tandenborstels + tandpasta, 2 aloevera lotion en 2 wasgel flesjes (mini’s)
Helaas worden deze niet meer aangevuld gedurende je verblijf.
Personeel is absoluut vriendelijk, totaal niet op de voorgrond aanwezig maar wel altijd bereid je met alles te helpen.
Als je een auto, scooter etc wil huren kan dat via de receptie.
Zwembad is klein maar wel schoon en verfrissend lekker.
Strand is op loopafstand, je moet er vroeg bij zijn anders is alles al vol! (10.00)
Het centrum van Antonio is wel een flink stuk lopen voor iemand met een beperking maar taxi is zo geregeld.
Zou hier zeker nog een keer terug komen!

Beoordeeld op 11 augustus 2018 via mobiele applicatie

laat ik beginnen met een positief punt, als je toch in deze plaats op ibiza bent, dan zit je in het beste hotel ter plaatse. voor de rest is het een engelse enclave, met ditto publiek. nog nooit zoveel ongewenst vlees en spek gezien. het hotel is van een familie en het vaste personeel is ook al jaren in dienst. een nederlandse nacht medewerker is altijd aanwezig, maar komt helaas geen belofte na. eerste appartement was erg klein voor twee personen, tweede ruimer, maar achteraf gelegen op de hoek van de straat. een appartement met zeezicht is alleen voorbehouden voor familie of zeer vaste bezoekers, jammer dat dit een voorrecht is. eten is vooral herhalend, obers komen pas gemeend over als er een behoorlijk fooi tegenover staat. veel kan beter, maar of dat in de toekomst nog waar gemaakt kan worden....?

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 1 augustus 2018 via mobiele applicatie

Fijn hotel op een geweldige locatie! Heerlijk rustig en toch loop je vanaf het hotel zo het strand op en kun je via de gezellige boulevard helemaal naar de haven van San Antonio lopen (waar je prima kunt vermaken met mensen kijken!).
Loop je de andere kant op, dan kom je ook nog allerlei restaurantjes, barretjes en winkeltjes tegen.
Wat wil je nog meer? :)

Over het hotel zelf, alle lovende reacties zeggen alles!

Beoordeeld op 30 juli 2018

Het strand ligt op zo'n 4 min. lopen vanaf het hotel, gelegen aan een gezellige boulevard met verschillende bars, restaurants en winkeltjes. De Tulp is zeker een aanrader!

Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij. We kwamen er achter dat de nachtbewaker (Adriaan als ik het goed heb) Nederlands is, leuk om een praatje mee te maken als je 's avonds terug komt in het hotel.

Persoonlijk zou ik het hotel niet aanraden bij vrienden (20-30 jaar) vanwege het feit dat ik het meer een hotel vindt voor gezinnen met kinderen en oudere mensen. Niets mis mee! Het eten is goed, niet heel gevarieerd maar wel gewoon lekker.

Kortom een fijne vakantie gehad, over 29 dagen vertrekken we weer naar Ibiza, Cala Llonga met de hoop weer zo'n vakantie te vieren!

Kamertip: Een auto huren is op ibiza een must wat mij betreft!
Datum van verblijf: augustus 2017